Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fifa 15... Matchmaking suger jo!! Møter en fra 1 div når jeg spiller i 2 hahaha, snakka me han på mic og vi lo ganske godt da det skjedde gg EA fikk gamertag så vi spillte likegodt noen kamper mot hverandre etterpå

Det er jo sånn elo-systemet fungerer... Du matcher med motstandere som er sånn ca på ditt nivå spillemessig, og de spillerne trenger da ikke nødvendigvis å være i samme divisjon som deg.

Lenke til kommentar

Etter at jeg flaksa meg til TOTY Di Maria, og Messi i en pakke rett over nyttår. Handla jeg inn alle de beste spillerne. Har og en haug med informs som støver ned, rett og slett fordi jeg blir forbanna når jeg ser hva price rangen er, og hva de går for på åpne bud.(3 dagers varighet som ble lagt ut rett før maintenance). Jeg er i prinsippet ikke imot tiltaket, men tidspunktet. De sa de baserte seg på hva spillerne gikk for over tid? Vell, spillerne har vært overprisa i laaaaang tid. Så de har jo tatt utgangspunkt i coinsellerfrenzy priser. Samtidig som de sier at de med dette skal gjøre gode spillere mer tilgjengelig for folk flest? Det er så selvmotsigende at jeg undrer på om toppene i den bedriften består av barnehageunger. Har en haug med kort i byttehaugen som jeg ikke får solgt pga for høy minimum pris. Når det er sagt, så går jeg tilbake til saueflokken og fortsetter å spille, men å kjøpe FP er enda mindre aktuelt nå enn det noen gang har vært.

Lenke til kommentar

Jeg nekter også å selge min Neymar (86 NIF, ikke UP) som jeg kjøpte for alle pengene mine (620.000) fem dager før maintenance. Nå er han verdt 160-250K ifølge EA. Aldri i verden om jeg tar 1/3 av prisen for ham. Enten får EA justere opp eller så lar jeg ham råtne i klubben.

 

Vet at mange tenker sånn. Det er jo en grunn til at det er mange spillere som er utryddet, både på PS4 og XB1.

Lenke til kommentar

Jeg nekter også å selge min Neymar (86 NIF, ikke UP) som jeg kjøpte for alle pengene mine (620.000) fem dager før maintenance. Nå er han verdt 160-250K ifølge EA. Aldri i verden om jeg tar 1/3 av prisen for ham. Enten får EA justere opp eller så lar jeg ham råtne i klubben.

 

Vet at mange tenker sånn. Det er jo en grunn til at det er mange spillere som er utryddet, både på PS4 og XB1.

Føler med deg.

Kjøpte alle Gamston jeg hadde råd til for 50-70k to dager før, nå er maxpris 5k som ingen kjøper han for.

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Har ikke discardet SIF Aubameyang, SIF Sneijder, SIF Menez, TOTT Aurier eller IF Chikhaoui ennå, så de "råtner" også her inntil videre. Hvis EA i det hele tatt justerer opp prisen på disse så kommer det aldri til å bli til et nivå som jeg kan akseptere.

 

Hadde tenkt å selge Aubameyang for minst 1,7 mill og da blir det litt for dumt å skulle selge for under 1 mill. Se også på Aurier vs Gibbs...

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Små barn, store gleder. Ved en tilfeldighet fant jeg en glitch som gjør at jeg kan få folk til å måtte vente akkurat så lenge jeg måtte ønske etter en kamp, som for eksempel en halvtime. Motstanderen vil muligens gå lei og restarte spillet.

 

Ulempen er bare at jeg må vente nøyaktig like lenge som dem, men jeg kan jo finne på noe annet så lenge.

 

Det er ikke noe som jeg kommer til å gjøre ofte, men et greit "ess i ermet" i helt ekstreme tilfeller (triller ball i forsvar for å drøye tid for eksempel). Jeg taper fortsatt kampen, men de ryker jo også ut hvis de restarter spillet.

Lenke til kommentar

Hvis EA i det hele tatt justerer opp prisen på disse så kommer det aldri til å bli til et nivå som jeg kan akseptere.

 

Du taper ikke en dritt. Spillerne du i så fall ville kjøpt etterpå vil også koste langt mindre enn de gjorde før.

 

Det er akkurat som verdien på et hus. Du kjøper et hus i 2012 og selger det i 2014 for 500 000 kr over det du kjøpte det for. Har du tjent 500 000? Jada, men når du skal kjøpe et nytt hus, så koster det også 500 000 kr mer enn det gjorde for 2 år siden.

 

Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor folk er så innmari pissed off for dette. Skjønner selvfølgelig frustrasjonen over å ha "tapt" alle de timene på trading, men samtidig er coinsa dine like mye verdt som de var før patchen.

 

Dette vet du selvfølgelig, så skjønner ikke helt hvorfor jeg prøver å forklare det, men må bare lufte det.

Lenke til kommentar

Ja, man får ikke solgt for samme pris som man selv kjøpte for, men man får kjøpt billigere enn det man kunne tidligere (sparte for eksempel 300k eller noe på SIF Hummels og kanskje en halv million på IF Kouyaté). Har tidligere sagt at jeg ikke er sikker på om jeg har tjent eller tapt på dette, men på litt sikt så vil jeg nok tjene mer enn jeg tapte. Jeg er heldigvis ikke blant dem som har tapt millioner på enkeltspillere.

 

EA har sørget for at enkelte har tapt enorme mengder med coins, og det er ikke greit. Det gjelder både de som har kjøpt coins og de som har tjent opp millioner på ærlig og redelig vis. Folk har hamstret TOTT Aurier (jeg har bare én ekstra) ettersom han skulle stige greit på litt sikt, men de må bare selge unna og ta tapet.

 

De klarer heller ikke å sette en price range riktig. Jeg vet ikke om de feiler bevisst, men det virker som at de rett og slett ikke kjenner sitt eget spill.

 

Jeg har fått opp IF El Kabir to ganger nå. To ganger. Jeg kan ikke sitte og søke 24/7. Og MOTM Delph maks 25k, det er en ganske massiv fail. Spillere forsvinner fra markedet fordi maksprisen er satt for lavt, mens andre ikke blir solgt fordi man ikke får satt prisen lavt nok. 20k som minstepris på Sturridge er bare komisk. Jeg fikk solgt til en stakkar etter noen forsøk, det er jo fortsatt noen som skal ha Sturridge og bare er tvunget til å punge ut. Ikke at 20k er mye, men det er feil minstepris.

 

Kanskje dette kan fungere hvis EA klarer å gjøre dette riktig fra FIFA 16, men akkurat nå er dette et tabbeprosjekt.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke imot forslaget fra EA, men jeg er imot timingen, utrolig dårlig timing å gjøre det på..også må de fjerne minimums prisen....jeg kan tåle at det er en max pris, og hvis dette er md på fifa 16 kan det bli bra men er faen mye annet de må fikse på før fifa 16 kommer ut

Lenke til kommentar

Nå har de endret prisene på noen kort. Kjempegøy å ha kjøpt et kort for minsteprisen og så senker de prisen fordi kortene ikke blir solgt lenger.

 

Har ikke skjedd med meg så vidt jeg vet, men vil jo skje før eller senere. Så man må nesten prøve å vurdere om EA vil komme til å senke prisen, om man skal vente osv.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...