Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Syns det e helt tragisk at man ikke kan bestemme minimum pris hvertfall da, jeg har fått IF Coutinho i går, og jeg trenger ikke han og er ikke noe fan av liverpool så vil selge han men ingen kjøper han når jeg setter max buy now på 226 000, og startpris 225 000 som e start pris, hva syns dere? de burde endret så man kan hvertfall bestemme startpris på disse spillerne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så åpenbart at spillet motarbeider nå. Tapte enda en kamp, selvsagt i 120. min, mot Beast FC (som jeg aldri spiller mot, men fulgte ikke med). To gigantiske sjanser fra bare noen få meter, klarer ikke å score. Sneijder (90 short passing) klarer ikke å spille en pasning på kanskje 5 meter, ballen går ut til innkast. Scoret, men ble isteden dømt straffespark. Jeg scoret på straffesparket, men likevel. Drittspill.

Lenke til kommentar

FIFA Youtubere griner over at dem ikke kan få FIFA Coins fra sponsorene dems lenger? Jeg har selv tapt flere 100K etter Price Rangers kom. Jeg syntes dette er en rettferdig vei å gå. Problemet er bare at markedet allerede er ødelagt, så man kan si at dem er litt sent ute.

Jeg frykter at det blir enda vanskeligere å få tak i gode spillere på FIFA 16. Hvis det blir tilfelle, så kommer flere til å slutte å spille FUT etterhvert, inkludert meg. Prisene på å få tak i spillere er latterlig høye. Hadde man spilt regelmessig FIFA, så burde man ha kunnet endt opp med fulgt TOTY lag etter hvert. Prisene burde vært som på GTA, der man faktisk kan spille spillet for å få kjøpt de beste kjøretøyene.

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

11 TOTY-spillere om man spiller nok? Ikke om man spiller 10 timer hver eneste dag fra release engang imo.

 

Minsteprisen til Brahimi ser ut til å ha blitt satt for høyt. Veldig optimistisk av EA å tro at de skal klare å forutse hvor mye vi vil betale for et kort. Må nok korrigere mye hvis dette skal fungere.

Lenke til kommentar

Får advarsel på konsollen også, men vet ikke hvor lett det er å oppdage den. Jeg sjekker ikke alltid varslene som kommer opp.

 

Håper på Henderson og Gibbs til dette. Tenkte at jeg får ta meg sammen og bare bruke Bony når jeg først setter opp et slikt lag. Han har fortsatt bare spilt én kamp, som begynner å bli lenge siden. Skrivefeilen er bevisst.

 

Stopperparet ser beast ut, men veldig skeptisk til balansen til Smalling.

 

51ef441d2e2ff616b1fbeb909ca961de.png

Lenke til kommentar

Synd at man ikke kan sløse så mye med coins lenger. De som frister mest er Gibbs, Rondon, Cardona og El Kabir (minner fra FIFA 12). Må se hva jeg kan ta meg råd til.

 

Regnet med at det ville bli SIF Rondon. Tenkte å kombinere med han andre Rondon som også er fra Venezuela. Inform på høyrekanten.

Lenke til kommentar

Faen og kommer meg ikke ut av 5 div, trenger noen tips:

1. Når dere forsvarer dere, holder dere inne springeknappen og contain og løper bakover? Jeg får det ikke til, på PES som jeg har gått fra var det nok å holde inne contain knappen så takler han ballen automatisk, på fifa skjer det ikke, hvorfor det? Jeg treffer aldri spillerne når jeg bruker push and pull knappen. Noen som har tips?

2. Jeg spiller 2-1-2-1-2 (med rm og lm), noen som har en bra custom tactic for denne? SPillerne mine vil ikke gå på løp, har aldri noen i bakrom, holder på å bli gal av det :(

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Ingen haling og draing i motstanderen her. Bruker heller ikke contain. Synes det er greiest å forsvare på en ordentlig måte. Jeg vet ikke engang hvilke knapper man bruker for dette.

 

Har en ganske avventende stil i forsvaret. Ruser sjeldent, men hender at jeg ser en god mulighet til å sette inn en kjapp sklitakling. Og så handler det bare om å lese hvor motstanderen går og ikke minst rygge i tide før bakromsballen kommer.

 

Balanse er undervurdert. Ikke spill med Santana.

 

41212 er ikke så bra defensivt. Da burde du i hvert fall ha en rask CDM som ikke er for offensiv.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Ingen haling og draing i motstanderen her. Bruker heller ikke contain. Synes det er greiest å forsvare på en ordentlig måte. Jeg vet ikke engang hvilke knapper man bruker for dette.

 

Har en ganske avventende stil i forsvaret. Ruser sjeldent, men hender at jeg ser en god mulighet til å sette inn en kjapp sklitakling. Og så handler det bare om å lese hvor motstanderen går og ikke minst rygge i tide før bakromsballen kommer.

 

Balanse er undervurdert. Ikke spill med Santana.

 

41212 er ikke så bra defensivt. Da burde du i hvert fall ha en rask CDM som ikke er for offensiv.

 

Takk for svar:)

 

Så du bruker kun jockey og team-mate contain, og skal du takle med din spiller kjører du sklitakling? Jeg holder inne både contain og teammate contain men ingen av dem takler!!

 

Mitt lag nå:

 

Neuer: Ramos, Kompany, Young INF, alves, Toure, Khedira, Vela, Hazard, Griezman INF 2

 

Har endret til 2 dcm... men skulle funnet en bra custom tacitc

 

Andre jeg møter har hele tiden spillere i meg, ofte mister jeg ballen før jeg får den, skjønner ikke at det er mulig, er det pga custom tACTIC?

Endret av Underkiller
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...