Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er helt dust at det skal være slik. Man skal ikke få hjelp til å vinne eller bli straffet for å ha vunnet mye. Jeg er langt ifra god nok til å vinne 12 kamper på rad, og jeg er virkelig ikke så dårlig at jeg skal tape 5-6 kamper på rad (er man så dårlig, så er det kanskje bedre å bare bruke tiden på noe annet).

 

Er man i dårlig FIFA-form og/eller litt uheldig så kan man kanskje tape maks 3 på rad, men noe mer enn det er ganske ekstremt.

 

I den siste kampen spilte jeg solid, og snudde 0-1 til 3-1, men han vant til slutt 4-3. Var helt klart bedre enn meg, men jeg spilte altså en bra kamp. Handler ikke bare om at jeg er inne i en periode hvor jeg spiller dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg liker matchmakingen slik den er. Man møter som regel en rundt sitt eget nivå. Hadde jeg møtt en som var ekstremt dårlig hadde det vært kjedelig for begge og hadde jeg møtt en som var altfor god hadde det bare vært håpløst. Jeg synes det er riktig at man møter rundt sitt eget nivå.

 

Det du foreslår er at PL lag skal møte altfra tippeliga lag til spanske lag i løpet av en sesong. Det fungerer ikke slikt irl, og skal ikke fungere slikt på spill heller.

Problemet er vel heller gameplayet. Det er så jævla tilfeldig. Det er ingen struktur over hva som er bra med spillet og hva som ikke er så bra. En kamp kan alt av ballkontroll være bra, men neste kamp klarer ikke den mest tekniske spilleren du har på laget å dempe en ball. Spesielt under regn er spillet nærmest uspillbart.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Det er ingen rettferdighet i at man først og fremst møter folk på eget nivå (som jeg mener at ikke er tilfelle nå) når man spiller champions shield og ikke i en divisjon. Det vil jo si at jeg kan ende opp med samme record som en 12 år gammel jente.

 

Systemet skal bare finne en kamp med god forbindelse, ikke prøve å påvirke folks record.

Lenke til kommentar

:omg: Har EA faktisk gjort noe med markedet? Fy flate så herlig! Skjønner frustrasjonen til alle som "taper" coins på dette, men personlig synes jeg dette er fantastisk. Kommer nok heldig ut av det. Satt med 2,3mill i coins og uten en eneste god/dyr spiller. Har derfor ikke tapt en dritt. Men nå kan jeg faktisk kjøpe meget gode spillere for, vel, "riktige" priser.

 

:dribble:

Lenke til kommentar

Det er ingen rettferdighet i at man først og fremst møter folk på eget nivå (som jeg mener at ikke er tilfelle nå) når man spiller champions shield og ikke i en divisjon. Det vil jo si at jeg kan ende opp med samme record som en 12 år gammel jente.

 

Systemet skal bare finne en kamp med god forbindelse, ikke prøve å påvirke folks record.

Når jeg føler det sånn pleier jeg å sjekke motstanderen min på futscope, og da finner jeg som regel ut at vi er i samme divisjon, og da tolker jeg det litt som om at jeg er for dårlig til å være i denne divisjonen. Begynte riktignok ikke å bruke futscope før jeg nå begynte å spille i tredje div, så det er kanskje litt tidlig å trekke noe konklusjon enda.
Lenke til kommentar

Usikker på om jeg har tjent eller tapt på dette, men som jeg nevnte synes jeg det blir helt feil å bare fokusere på hvordan dette påvirker meg og min klubb. Jeg synes det blir som å stemme på et politisk parti som vil gi studentene mer penger bare fordi man selv er student, og så driter man i dette når man ikke lenger er student selv.

 

Var som sagt veldig skeptisk til å bruke Di Maria, siden han er venstrebeint, men trengte en spiss som får grønn link med Aguero og valgte bort Jovetic. Spilt én kamp og han har allerede scoret, men komisk nok var det med hans 2* høyrefot. SIF Griezmann scoret første målet i den 7. kampen og TIF Griezmann ga jeg opp etter 3 kamper.

Lenke til kommentar

 

Det er ingen rettferdighet i at man først og fremst møter folk på eget nivå (som jeg mener at ikke er tilfelle nå) når man spiller champions shield og ikke i en divisjon. Det vil jo si at jeg kan ende opp med samme record som en 12 år gammel jente.

Systemet skal bare finne en kamp med god forbindelse, ikke prøve å påvirke folks record.

Når jeg føler det sånn pleier jeg å sjekke motstanderen min på futscope, og da finner jeg som regel ut at vi er i samme divisjon, og da tolker jeg det litt som om at jeg er for dårlig til å være i denne divisjonen. Begynte riktignok ikke å bruke futscope før jeg nå begynte å spille i tredje div, så det er kanskje litt tidlig å trekke noe konklusjon enda.

Futscope er vel bare sesongkamper? Jeg spiller ikke sesong og jeg vet ikke hvordan fordelingen til en motstander er.

 

Er ikke alltid så lett å se PSN heller, mange som kaller seg så mye rart med massevis av tall og generelt "mye surr".

Lenke til kommentar

Jeg støtter dette fra EA, men hvorfor kunne de ikke ventet med dette til fifa 16? Alle de coinsa folk har tapt pågrunn av dette. Jeg har tapt 9 mill på dette.

 

Og er utrolig vanskelig å få råd til gode spillere på fifa. Tar evigheter før du får messi feks ved å spille kamper.

 

850kr for 12k fifa points er latterlig høyt. Om du skal være heldig får du kanskje en god spiller.

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Kjøpte alle promo packs til 25 k som jeg kunne, beste spiller jeg fikk var vanlige kortet til Tevez... lol

Haha, gjorde det samme. Fikk inform for 20k. Om dette spillet skal være verdt å spille. Bør fifa points gå ned i pris og større sjanse for å få noe bra i packs. Haha, skal ikke klage selv. Fikk Messi Tif. Så har nok penger på fifa.

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Jeg må nesten le.. Mange YouTuber klager på at FIFA er ødelagt og bla bla..

Skjønner de virkelig ikke at det er dems egen feil? Hadde ikke de selv kjøpt coins og støttet coinselgerne ville jo ikke EA hatt problemet.

be2a3c50410cd14cb0da86f89a5e02dd.png

Endret av Giroud17
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...