Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg selger ikke informs og MOTM-kort med tap. Tror jeg avventer dette litt, kan hende at EA omgjør dette når de skjønner at de har ødelagt spillmodusen.

 

Ser at jeg kan gå i pluss på IF Cabella, men SIF Menez og TOTT Aurier er også discard-kandidater. Både SIF Aubameyang, SIF Sneijder, SIF Menez og TOTT Aurier har jeg to av. Beholder uansett én av hver.

 

Det er noe av det mest selvmotsigende og tullete jeg har hørt på lenge. Du nekter å selge Aubameyang for markedspris (den nye), altså rundt 650-700k for da selger i tap, men discard - det kan du gjøre?

 

Skal vi se: vil jeg tape 300k (hvis kjøpt for 1 mill) eller vil jeg tape 990k?...

Lenke til kommentar

 

 

Jeg selger ikke informs og MOTM-kort med tap. Tror jeg avventer dette litt, kan hende at EA omgjør dette når de skjønner at de har ødelagt spillmodusen.

 

Ser at jeg kan gå i pluss på IF Cabella, men SIF Menez og TOTT Aurier er også discard-kandidater. Både SIF Aubameyang, SIF Sneijder, SIF Menez og TOTT Aurier har jeg to av. Beholder uansett én av hver.

Det er noe av det mest selvmotsigende og tullete jeg har hørt på lenge. Du nekter å selge Aubameyang for markedspris (den nye), altså rundt 650-700k for da selger i tap, men discard - det kan du gjøre?

 

Skal vi se: vil jeg tape 300k (hvis kjøpt for 1 mill) eller vil jeg tape 990k?...

 

 

Jeg vet det er veldig sært, men jeg kommer aldri til å akseptere at disse spillerne skal bli lagt ut til gi-bort-pris. Da sletter jeg dem heller fra hele spillet. Men avventer litt, gir det kanskje en måned og ser om EA endrer på noe.

 

En på VG-forumet har visstnok tapt 8 mill på denne lure idéen. Mine tap er bare smuler i forhold til alle de millionene som andre har tapt.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Jeg tenker det er til det bedre! Det stopper folk fra å kjøpe coins!

 

Men de sørger for at mange spillere vil forsvinne fra markedet, som følge av feilprising. Timing'en er uansett det største problemet her.

 

Underkiller: har ikke rukket å se på så mange priser, men av de jeg selv har vil jeg påstå at SIF Sanchez maks 1,2 mill og SIF Benzema maks 950k er ganske tåpelig. Aldri om jeg selger Benzema for mindre enn et par millioner.

 

Edit: hvis Futhead opererer med riktige priser:

 

IF Hummels: min 1,3 mill, maks 2 mill

SIF Hummels: min 700k, maks 1 mill.

 

Skulle likt å vite hvorfor EA vil ha inn minimumspris.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Ser flere skriver på Twitter at EA kanskje må endre markedet igjen eller gjøre spillet om til et 18+.

 

På grunn av at pakkene er "gambling" og siden de nå kontrollerer markedet selv, er det flere som skriver at de vil trenge lisens (lisens for gambling), iallfall i USA. Hvis det er tilfelle blir de nok å komme med en ny løsning selv siden de har så sinnssykt mange under 18 som spiller.

 

Tror bare sånn halvveis på det siden det er gratis å spille i utgangspunktet, men hvem vet hva de kan få til i USA?..

Lenke til kommentar

No idea.

 

Søkte opp Delph for fun. 25k BN, så han kommer nok til å gå ganske kjapt. De på Xbox på EA-forumet søker som noen gærninger, og så fikk jeg opp en Delph som var ute i over 1 min uten at noen kjøpte.

 

Edit: en på Xbox som har søkt i 25 min og bommet så vidt to ganger :p

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

er delph så bra?

 

Nei, men han er MOTM og det er mange briter som vil ha ham. Angrer på at jeg ikke kjøpte da jeg hadde sjansen, sitter og søker litt nå.

 

Og der fikk jeg ham, på neste søket.

 

Kjøpte en fresh Busquets for 35,5k. Virker som at folk tenker mer over hva de bruker coinsa på nå, siden det ikke er så lett å skaffe mer coins lenger.

 

Og er oppe i 111 McGeady-kort. Vært helt nede på discard. Makspris er 5k.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått tenkt litt over endringen og jeg innser at vi mangler en alvorlig viktig ting. Nå som prisene er satt så latterlig høy mangler vi coins mer enn noen gang.

 

Håper virkelig at EA iallfall dobler antall coins, helst tre/firedobler, man mottar etter hva kamp. Hvis de ikke gjør noe mer endring enn det de har gjort til nå, ja da har de nesten ødelagt spillet totalt for de fleste.

 

Leste en som skrev at Ronaldo var rundt 13500 kamper akkurat nå for å få nok coins. Hallo.. Noe er galt!

Lenke til kommentar

Dette er et prøveprosjekt. Disse price rangene er MYE høyere enn de kommer til å være i FIFA 16. Sannsynligvis kommer TOTY Ronaldo å være 1-2 mill i FIFA 16. Det vil være vanskelig å få det man vil ut dette spillet, men de gjør det for å teste det før FIFA 16, og der kan du dele alle price rangene på 10. Er jeg nesten helt sikker på

Lenke til kommentar

Ser at EA har ødelagt trading med sølv-informs. Trade'et med IF Gouweleeuw og tjente mer enn 50k per kort, men nå er maks satt til 85k. 85k for et så bra kort. Burde vært maks 150k. Rakk heldigvis å selge alle kortene.

Enda verre at Beausejour er satt til maks 23k. 23k burde heller vært minsteprisen, og så kunne maks vært 50k.

Spart en halv million på kjøp av SIF Hummels (som man ikke for solgt lenger) og NIF Di Maria (spiss, og jeg kommer ikke til å klare å spille med ham), men mener fortsatt at det er helt feil å innføre dette midt i sesongen.

Thiago Silva som Hummels' makker. Sokratis som supersub, i tilfelle noen vil utnytte at Hummels er litt treg. Edit: Reus, SIF Aubameyang og Robben i første matchen. Hei, Sokratis.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Dette er et prøveprosjekt. Disse price rangene er MYE høyere enn de kommer til å være i FIFA 16. Sannsynligvis kommer TOTY Ronaldo å være 1-2 mill i FIFA 16. Det vil være vanskelig å få det man vil ut dette spillet, men de gjør det for å teste det før FIFA 16, og der kan du dele alle price rangene på 10. Er jeg nesten helt sikker på

 

Haha, aldri i verden om TOTY Ronaldo vil være under 2 mill..

Lenke til kommentar

Det er verken pace eller price ranges som er det verste med dette spillet, det er den forbanna match makingen fra helvete. Vant som tidligere nevnt champions shield tre ganger på rad, og nå får jeg straffen. Har tapt 5-6 kamper på rad nå, utelukkende forbi jeg bare møter "de beste".

 

Aner ikke hvor lenge dette skal vare. Kanskje jeg skal tape 12 kamper på rad etter å ha vunnet 12 på rad. Og det handler ikke bare om at det koker nå, jeg møter faktisk bare altfor god motstand gang på gang. Jeg kunne vunnet disse kampene og fortsatt ment at match makingen er søppel.

 

Tilfeldig match making er det jeg ønsker meg mest av alt til FIFA 16. Er stading inne i slike "bolker" av den ene eller andre sorten, hvor jeg enten blir satt opp mot for dårlig motstand eller for god motstand over mange kamper på kort tid.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...