Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

er ganske takknemlig, står igjen med 1,5 mill når jeg har aguero,neymar og griezmann tif. Har også mange cuadradoer og mcgeadier til st patricks, takk EA, god bursdags gave dette :))))))

Kanskje positivt for deg, men dette handler om så mye mer enn hvordan dette slår ut for enkeltpersoner. Noen har tjent mye, noen har tapt mye. Poenget er at dette er en gigantisk tabbe av EA.

 

Jeg vet ikke om jeg vil tjene eller tape på dette ennå.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For FIFA 16 er dette positivt. Kjøp og salg av coins blir så og si borte. Markedet blir mer balansert og man kan forvente hva man må ut med for spillere.

 

Det negative som kan komme ut av dette er at prisen på pakker øker, siden nå sitter EA med enda mer monopol enn tidligere.

 

Men at dette kommer på FIFA 15 er bare idiotisk, men for neste spill er dette utelukkende positivt.

Lenke til kommentar

Tror dere spillere kan forsvinne fra markede? Folk som har kjøpt svindyre inform eller TOTY spillere tjener jo ingenting på å selge dem?

 

Og tror dere dem senker prisene på packs?

 

Spillerne forsvinner eller blir vanskelig å få tak i når de åpenbart er verdt mer enn maksprisen.

 

Kanskje dette kunne vært en god idé til FIFA 16, det er det vanskelig å vite nå i dag, men at de har gjort dette i mars og ødelagt spillet for så mange...

Lenke til kommentar

Først: EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA

#FUT is restarting and will be back online shortly. The Transfer Market will return platform-by-platform in 2hr increments. PC up first.

Så:

Unfortunately, #FUT maintenance will have to be extended once again. Please stay tuned for further updates. Sorry for the inconvenience.

Lenke til kommentar

Åhå, men da er det sikkert oppe om 3-4 timer. Får flashback til SWTOR (Bioware) og deres konstante utsettelse av updates.

 

Edit: jeg må si at jeg er ekstremt glad og positiv for dette. Spent på å se prisene på IF-spillere, men jeg tror ikke prisene er så lav som folk frykter. Til FIFA 16 blir de nok satt ned ytterligere, men akkurat nå hvor det er så mye penger i omløp forblir nok prisen på Messi og Ronaldo alt for høy til at jeg får råd.

 

Taper nok en del siden jeg kjøpte inn noen spillere bare for å teste de ( SIF Pogba / Vidal IF), men det gjør ikke noe. Dette kan redde markedet en del :)

 

I starten blir det sikkert få av de beste spillerne ute til salgs, men det endrer seg fort. Om 2-3 uker er det glemt og alle er blitt kjent og komfortabel med det nye systemet.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle du gjøre det?

 

Aubameyang er 700k, Sneijder er 60k, Bony er 65k.

 

Man trenger ikke kaster masse penger i dass pga. systemet.

 

Edit: er online nå.

 

Jeg selger ikke informs og MOTM-kort med tap. Tror jeg avventer dette litt, kan hende at EA omgjør dette når de skjønner at de har ødelagt spillmodusen.

 

Ser at jeg kan gå i pluss på IF Cabella, men SIF Menez og TOTT Aurier er også discard-kandidater. Både SIF Aubameyang, SIF Sneijder, SIF Menez og TOTT Aurier har jeg to av. Beholder uansett én av hver.

 

Synd at SIF Hummels ikke fikk en lavere makspris. Usikker på om jeg skal kjøpe eller ikke når jeg må ut med en million eller noe.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Haha, ser nå at det er noen minstepriser som er helt tullete. Minst (!) 20k (!) for Sturridge? Ja vel, jeg selger gjerne min. Han gikk vel for under 10k?

 

IF Busquets maks 50k. Jeg solgte min for over 100k. Er vel den mest populære CDM'en i BBVA. Tenk så flott dette blir om Busquets forsvinner fra markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...