Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor spiller du så mye Champions Shield, Oscrue? 2K i potten er ikke vits å kaste bort tiden på (synes jeg).

 

Jeg spiller ikke for coins. Har bra spillere og over 3 mill "på bok" som jeg skal bruke i forbindelse med TOTS. Har også greit med verdier på transfer list.

 

Akkurat nå spiller jeg bare champions shield, men har spilt en del bronseturneringer tidligere. Grunnen til at jeg bare spiller turneringer er at jeg har så kort lunte og takler nedrykk særdeles dårlig. Samme hvis jeg ikke rykker opp fra en div som jeg mener at jeg burde rykke opp fra.

 

Hvis jeg for eksempel spilte i 6. div (som skal være en beryktet div) og ikke rykket opp, ja da... :p

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Takker for svar, men er jo ingen alternativ å gjøre noe. Hadde duplikat i klubben, tradepilen var 50 stk på, og transferlist hadde 50 stk. Jeg fikk ikke noe mulighet å bytte noen andre ut når jeg trykket på R2 etc. Faen for noe forbanna dritt altså

Nei, men du kunne solgt noen andre? Tror neppe at sin transferlist var fylt med bare Ronaldo, Messi og Aguero.

Lenke til kommentar

 

Takker for svar, men er jo ingen alternativ å gjøre noe. Hadde duplikat i klubben, tradepilen var 50 stk på, og transferlist hadde 50 stk. Jeg fikk ikke noe mulighet å bytte noen andre ut når jeg trykket på R2 etc. Faen for noe forbanna dritt altså

Nei, men du kunne solgt noen andre? Tror neppe at sin transferlist var fylt med bare Ronaldo, Messi og Aguero.

 

Det jeg sier jo, kunne ikke velge å quickselle noen andre... kunne se hvem som var på transferlist, men kunne ikke velge noen av dem istedenfor...

Lenke til kommentar

Gikk på samme smell som underkiller forleden selv, og da hjalp det ikke å trykke r2-l2 for å navigere da jeg ikke fikk mulighet til å quickselle noen som var inne på transferlista. Mulig det bare er jeg som er noob, men hadde vært kjekt om noen har løsning som de kan dele.

 

Dette gjelder jo da i tilfeller hvor du har full transferlist, og vinner en auksjon. De eneste mulighetene jeg da får er å quickselle aktuelt kort, eller swoppe med klubben. Såvidt meg bekjent fikk jeg ikke alternativ om å quickselle de jeg hadde på transferlist ved navigere meg dit med l2-r2. Dette gjelder ps4 og fremgangsmåten ble forsøkt på konsollen

Endret av Lorpen
Lenke til kommentar

Joda, jeg hadde dette problemet i forrigårs. Navigerte meg bort til de på transfer list (som ikke var aktive auksjoner, selvsagt), trykket X (tror jeg) og fikk valget mellom quick sell, swap with same player in club eller list on transfer list. Var noe i den duren. Valgte dermed quick sell og fikk plass til tingen jeg hadde kjøpt.

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi auksjonene dine var aktive. Om du hadde listet de opp for en time, så måtte du ha ventet en time.

Altså slått av konsollen, logget på igjen etter en time. Aguero hadde poppa opp og du måtte navigert deg bortover til transferlista og trykket på de som ble solgt og remova/send back to club.

 

Så nei der og da hadde du kanskje ikke muligheten, men hadde du ventet til de som var listed opp ble solgt så kunne du gjort som jeg sa og noen andre her inne også har gjort. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

All FUT items will feature a min & max coin Price Range that they can be sold within on the Transfer Market.

 

Starting today, we are introducing an important new feature to the FIFA Ultimate Team Transfer Market called Price Ranges.

Once this feature has been activated, all FUT items (players, in-forms, consumables, and club items) in FIFA Ultimate Team will have a Price Range that sets the highest and lowest Coin prices that each item can be sold on the Transfer Market.

These new features are designed to:

Lenke til kommentar

Ryktene sier følgende om noen toppspillere sine pricecap:

TOTY AdM: max 8,5 mill
NIF Zlatan: max 1,1mill
NIF Iniesta: max 25k
NIF Aguero: max 400k
NIF Neuer: max 400k
TOTY Iniesta: max 2,5 mill

Det gjør det mer fair for alle at man nå fakisk kan få tak i gode spillere...

Endret av Underkiller
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...