Underkiller Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Takker for svar, men er jo ingen alternativ å gjøre noe. Hadde duplikat i klubben, tradepilen var 50 stk på, og transferlist hadde 50 stk. Jeg fikk ikke noe mulighet å bytte noen andre ut når jeg trykket på R2 etc. Faen for noe forbanna dritt altså Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Hvorfor spiller du så mye Champions Shield, Oscrue? 2K i potten er ikke vits å kaste bort tiden på (synes jeg). Jeg spiller ikke for coins. Har bra spillere og over 3 mill "på bok" som jeg skal bruke i forbindelse med TOTS. Har også greit med verdier på transfer list. Akkurat nå spiller jeg bare champions shield, men har spilt en del bronseturneringer tidligere. Grunnen til at jeg bare spiller turneringer er at jeg har så kort lunte og takler nedrykk særdeles dårlig. Samme hvis jeg ikke rykker opp fra en div som jeg mener at jeg burde rykke opp fra. Hvis jeg for eksempel spilte i 6. div (som skal være en beryktet div) og ikke rykket opp, ja da... Endret 9. mars 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Takker for svar, men er jo ingen alternativ å gjøre noe. Hadde duplikat i klubben, tradepilen var 50 stk på, og transferlist hadde 50 stk. Jeg fikk ikke noe mulighet å bytte noen andre ut når jeg trykket på R2 etc. Faen for noe forbanna dritt altså Nei, men du kunne solgt noen andre? Tror neppe at sin transferlist var fylt med bare Ronaldo, Messi og Aguero. Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Takker for svar, men er jo ingen alternativ å gjøre noe. Hadde duplikat i klubben, tradepilen var 50 stk på, og transferlist hadde 50 stk. Jeg fikk ikke noe mulighet å bytte noen andre ut når jeg trykket på R2 etc. Faen for noe forbanna dritt altså Nei, men du kunne solgt noen andre? Tror neppe at sin transferlist var fylt med bare Ronaldo, Messi og Aguero. Det jeg sier jo, kunne ikke velge å quickselle noen andre... kunne se hvem som var på transferlist, men kunne ikke velge noen av dem istedenfor... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Eg hadde det same problemet då eg hamstra IF choupo moting, men eg trur at eg løyste det på eit vis. Uansett surt for deg, og ikkje noko å gjera med det lenger. Du kan jo uansett senda ei melding til EA, og sjå kva dei seiar. Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Gikk på samme smell som underkiller forleden selv, og da hjalp det ikke å trykke r2-l2 for å navigere da jeg ikke fikk mulighet til å quickselle noen som var inne på transferlista. Mulig det bare er jeg som er noob, men hadde vært kjekt om noen har løsning som de kan dele. Dette gjelder jo da i tilfeller hvor du har full transferlist, og vinner en auksjon. De eneste mulighetene jeg da får er å quickselle aktuelt kort, eller swoppe med klubben. Såvidt meg bekjent fikk jeg ikke alternativ om å quickselle de jeg hadde på transferlist ved navigere meg dit med l2-r2. Dette gjelder ps4 og fremgangsmåten ble forsøkt på konsollen Endret 9. mars 2015 av Lorpen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Joda, jeg hadde dette problemet i forrigårs. Navigerte meg bort til de på transfer list (som ikke var aktive auksjoner, selvsagt), trykket X (tror jeg) og fikk valget mellom quick sell, swap with same player in club eller list on transfer list. Var noe i den duren. Valgte dermed quick sell og fikk plass til tingen jeg hadde kjøpt. 1 Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 den muligheten fikk ikke jeg hmm Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Fordi auksjonene dine var aktive. Om du hadde listet de opp for en time, så måtte du ha ventet en time. Altså slått av konsollen, logget på igjen etter en time. Aguero hadde poppa opp og du måtte navigert deg bortover til transferlista og trykket på de som ble solgt og remova/send back to club. Så nei der og da hadde du kanskje ikke muligheten, men hadde du ventet til de som var listed opp ble solgt så kunne du gjort som jeg sa og noen andre her inne også har gjort. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Fra VG-forumet: "Da har jeg solgt unna spillerene over 400k og sitter igjen med 37 mill. Har i tilegg lagt inn et kjøp på 10 mill i tillfelle de får stoppet coinssalg" ... Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Flere som sliter med "We are sorry..... there has been an error connecting to Fifa 15 Ultimate Team" Får det hele tiden nå Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 All FUT items will feature a min & max coin Price Range that they can be sold within on the Transfer Market. Starting today, we are introducing an important new feature to the FIFA Ultimate Team Transfer Market called Price Ranges. Once this feature has been activated, all FUT items (players, in-forms, consumables, and club items) in FIFA Ultimate Team will have a Price Range that sets the highest and lowest Coin prices that each item can be sold on the Transfer Market. These new features are designed to: Help FUT gamers understand the value of the players in their Club. Make high-rated players more attainable for all FUT gamers and ensure a level playing field. Further restrict illegitimate coin transfers on the Transfer Market. Although the new FUT item Price Ranges will differ from current prices, their relative value to other player items on the Transfer Market will remain consistent in order to maintain a level playing field for everyone. Here are some more important notes about Price Ranges: All Price Ranges will be universal across Xbox, PlayStation and PC. When you list an item on the Transfer Market, the range at which an item can be sold will appear. These price ranges will be set by the FIFA Team based on analysis of past Transfer Market prices. Open bid transfers will be unavailable after Price Ranges have been activated. In order to list an item on the Transfer Market, you will have to set a “Buy It Now” price within the Price Range. The Price Range for each FUT item will be set wide enough for you to still enjoy trading on the Transfer Market. The Price Range for certain players may be adjusted in the future as we work to improve this feature over time. New ‘in-form’ FUT player items will receive a Price Range upon release. https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/news/2015/fut-price-ranges?utm_campaign=fifa15-social-global-ic-tw-fut-price-ranges-tw-030915-text-site-sust&utm_source=twitter&utm_medium=social&sourceid=fifa15-social-global-ic-tw-fut-price-ranges-tw-030915-text-site-sust&cid=36521&ts=1425925234282&sf36827625=1 Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Oi det betyr det ikke blir så lønnsomt å trade lengre? Fordelen er at man slipper coins salg der folk bare legger ut en bronse spiller til 3 mil og en som blir betalt i ekte cash kjøper spilleren osv. Endret 9. mars 2015 av Underkiller Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Sykt digg!!!! Beste ever, nå får jeg råd til Bale! elsker dette. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Jesus. Hva er vitsen med å slippe dette NÅ? De kunne heller lansert denne som en new feature til FIFA 16 og dermed hatt 100% fokus på dette da? Nå er markedet ødelagt at folk har så mye penger at de ikke gidder å selge spillere med tap. Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Ryktene sier følgende om noen toppspillere sine pricecap: TOTY AdM: max 8,5 millNIF Zlatan: max 1,1millNIF Iniesta: max 25kNIF Aguero: max 400kNIF Neuer: max 400kTOTY Iniesta: max 2,5 millDet gjør det mer fair for alle at man nå fakisk kan få tak i gode spillere... Endret 9. mars 2015 av Underkiller Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Faens amatører. Sånt annonserer man før neste spill, ikke midt i en FIFA-sesong. Dummeste påfunnet ever. Vet ikke om jeg bare skal beholde kortene mine, om jeg skal discarde eller hva jeg skal gjøre. Og enda flere spillere forsvinner fra markedet. Toppen av dumskap. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Driter egentlig i det. Men glad for at de får sånt på plass så fort de kan. Lenke til kommentar
Htc one fanboy Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 er ganske takknemlig, står igjen med 1,5 mill når jeg har aguero,neymar og griezmann tif. Har også mange cuadradoer og mcgeadier til st patricks, takk EA, god bursdags gave dette ))))) Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Er jo litt interessant hvordan dem gjør det med f.eks hunter kort. får en aguero inform hunter samme range som aguero inform basic? Og om en spiss blir til omc eller mc osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå