Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om du kjøper coins har du absolutt ingen grunn til å kalle opp eller være misfornøyd med EA what so fucking ever uansett hvor latterlig dyrt Fifa points osv er.. :p

Betaler heler 100kr for 3 mill, en å betale flere 1000kr for 40 000 FIFA Points som sånn cirka trengs for å få 3 millioner, utfra normale pakker.

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Noen som har formening om en bra formasjon og custom tactic? Jeg blir presset i de fleste kampene, og greier ikke komme meg vidre fra div 6

Jeg har hatt god suksess med 451, 4231, 433 og 4141. Akkurat nå bruker jeg 433(3) og trives veldig godt med den.

Lenke til kommentar

Spilte et par matcher mot en russer nå. Slo ham først i champions shield, og så ville han ha rematch. Så stilte han med dette i rematchen... Byttet inn Reus for Hurtado i pausen og Aguero+Cesc for Martins+Jones da han pauset kampen etter 75 min. Jeg spilte selv 3421, ikke helt ideelt mot et sånt lag.

 

1580aea7599d6efa788753dbf47d30c1.png

 

Spiller veldig ujevnt for tida. Vant champions shield både i går og i dag, men tapte også 4-5 kamper på rad i går (seint riktignok, dumt av meg). Vant heldigvis rematchen mot russeren.

 

Folk er veldig forskjellige. 451 er imo en (eller to) av de verste formasjonene. 4141 er også en formasjon jeg aldri kunne spilt. 433 er jeg heller ikke noe særlig fan av, med unntak av F9. Men kan spille 433 hvis det er noen spillere jeg vil spille med som det er vanskelig å få inn i andre formasjoner, som et lag med Nani, Martinez og Cuadrado. 4231-formasjonene er ikke så verst, men føler at det blir litt tynt på topp. Veldig solid formasjon defensivt da.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Fornøyd med Vietto. Betalte 150k og synes det var litt i overkant (mtp stats, stjerner, liga, land...), men spiller bra og står med tre mål på to kamper hvis jeg husker riktig. Presterer bedre enn TIF Griezmann, men mulig at det skyldes at jeg ikke fikser venstrebeinte offensive spillere. Dermed Vietto som SIF Benzemas makker (og IF Chikhaouis makker). Solgte Griezmann med litt profitt.

 

Kunne fort kjøpt Arango hvis han var høyrebeint.

Lenke til kommentar

Forbanna drittspill, kjøpte aguero for over 500 000 også fikk jeg beskjed om at tradepill og der jeg selger spillere var full, samt har en aguero fra før av, så måtte faen meg quick selle han før .749 kr!!!!

..... FYFAEN SÅ LATTERLIG

Du kunne bare ha logget av. Ventet til de du hadde lagt ut på tradepilen var ferdig/blitt kjøpt også lagt han inn der btw. Har gått på den smellen en gang før, men fikk løst det på den måten heldigvis.

Lenke til kommentar

 

Forbanna drittspill, kjøpte aguero for over 500 000 også fikk jeg beskjed om at tradepill og der jeg selger spillere var full, samt har en aguero fra før av, så måtte faen meg quick selle han før .749 kr!!!!

..... FYFAEN SÅ LATTERLIG

Du kunne bare ha logget av. Ventet til de du hadde lagt ut på tradepilen var ferdig/blitt kjøpt også lagt han inn der btw. Har gått på den smellen en gang før, men fikk løst det på den måten heldigvis.

 

 

Må man ikke ha tilgang til web eller mob app for det? Hvis man bare slår av så vil jo Aguero bare dukke opp igjen med en gang neste gang man går inn på ultimate team, uten at man har rukket å fjerne noen fra transfer list?

 

(edit: mulig at det funker å bruke R2/L2 eller hva det er for å bytte til transfer list på den måten, mens man holder på med Aguero-kortet).

 

Fornøyd med det nye laget mitt. Første kampen ble finalen i champions shield (som jeg på mirakuløst vis har vunnet tre ganger på rad, som er 12 strake seire).

 

426ede95d8f041605d90970b2742eb8b.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Forbanna drittspill, kjøpte aguero for over 500 000 også fikk jeg beskjed om at tradepill og der jeg selger spillere var full, samt har en aguero fra før av, så måtte faen meg quick selle han før .749 kr!!!!

..... FYFAEN SÅ LATTERLIG

Det skulle du ikke gjort. Når du får opp skjermen om at du må plassere spilleren kan du bare trykke R2 eller R1 for å bla deg over til "transfer list" og derfra kan du selge unna en spiller eller eventuelt dytte noen tilbake til klubben.

 

Har hatt dette problemet selv, og har opplevd å måtte vente en tre timer uten å kunne gjøre noe - men å hurtigselge de kostbare spillerne er absolutt verste utvei.

 

Det positive er at du mest sannsynlig aldri gjør den tabben igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...