Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener å huske at noen var skeptiske på min investering i 20 stk shaqiri(ps4) forleden, men nå ser det ut til å være noe på gang. Er det bare midlertidig hype, eller er noe i gjerdet? Jeg håper smått på at han skal gå opp til 4-500k :closedeyes:

http://www.futfocus.com/player/193348-1/xherdan-shaqiri

kjøpte han for 2k i inter :O men ikke helt overbevist, utrolig billige spillerne var blitt sånn plutselig, fikk jo chellini og tevez for 4k til sammen, helt sykt :p

Lenke til kommentar

I dette tilfellet er jo fc bayern shaqiri ut av pakkene så han skal jo i prinsippet bli sjeldnere og sjeldnere, og dermed dyrere og dyrere.

Selger selv Henry for 2700 nå, kjøpt for 650. Men selv om jeg har mange så er det ikke så mye å tjene på det.

Lenke til kommentar

Han er ikke på topp 3 over beste høyrevinger i Bundesliga, så skjønner ikke at kortet skal stige så mye. CAM kortet hans derimot er grisedyrt.

Han er topp 2 over beste høyrevinger Bundesliga om man måler etter futhead sin beast-rating. Så dette MÅ jo bli bra! Endret av Lorpen
Lenke til kommentar

Jeg pleier å se på castro sin stream hver dag litt av og på, spesiellt på onsdager når TOTW kommer, da ender det alltid med at jeg svir av noen tusen coins selv på pakker for å se om jeg får noe :p
Gikk bra forrige Onsdag når jeg fikk Robben :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han er ikke på topp 3 over beste høyrevinger i Bundesliga, så skjønner ikke at kortet skal stige så mye. CAM kortet hans derimot er grisedyrt.

Han er topp 2 over beste høyrevinger Bundesliga om man måler etter futhead sin beast-rating. Så dette MÅ jo bli bra!

Da et jeg litt uenig med futhead. Føler at Robben, Blaszkowski, Farfan og Müller er bedre. Sam er ca like god, men faller bakom siden Shaqiri er lefty.

Smak og behag :)

Lenke til kommentar

Shaqiri etter min mening er nesten like god som Robben. Skjønn det dems som kan, men noen ganger så har ikke stats noe å si.

Skuddene hans er OP, du kan bruke både høyre og venste foten. Han er nærmest som en bola Messi på høyrekanten.

Jeg har brukt han ekstremt mye på topp sammen med Lewandoski og Reus. En sinnsyk dødelig trio. Når Robben koster 950k mer enn Shaqiri så blir valget mitt enkelt. Spesielt når jeg putter langt langt flere mål med han.

Aldri forstått de som fortrekker Muller osv. Fyren har ingen spesielle ferdigheter. Om man skal bruke han så vil jeg heller anbefale å punge ut en 600k for SIF hans og putte han på midtbanen hvor han kan bruke HIGH\high workraten sin, høyden og pasningene sine flittig..

Lenke til kommentar

Aldri forstått de som fortrekker Muller osv. Fyren har ingen spesielle ferdigheter. Om man skal bruke han så vil jeg heller anbefale å punge ut en 600k for SIF hans og putte han på midtbanen hvor han kan bruke HIGH\high workraten sin, høyden og pasningene sine flittig..

Bruker Müller som spiss (SIF) og det fins ingen konkurranse der for han. Herregud for en spiller og FIFA har virkelig klart å skape han meget lik slik han er i virkeligheten. Ikke mester på noe, en god allrounder, som alltid er der han burde være. Skuddene (kan avslutte på absolutt alle måter) og pasningene hans er utsøkte i tillegg.

Lenke til kommentar

Vil si at NIF Shaqiri er beste høyrevingen i Bundesligaen på FIFA etter Arjen Robben. Jeg syntes Muller, Aubemyang og alle de andre generelt er dårlige. Muller er blant mine favorittspillere på ekte, trist at han blir ødelagt totalt på FIFA. Han har bra stats, men det er bare noe som ikke fungerer med å bruke han på FIFA.

Lenke til kommentar

Har work rates mye å si ? Om du har en DMC som ramires med high high og du spiller en formasjon der du ønsker han skal ligge dypt, da hjelper det ikke å bare endre på instruksjonene at han skal være bak hele tiden? Han vil springe alikevell ut av posisjon? eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...