Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Det stemmer at det står det ingame, men det skal du ikke bekymre deg for. Hvis du sjekker de faktiske statsene (skriv de ned) og så kontrollsjekker opp mot f.eks. Futhead, så ser du at du har en oppgradert spiller.

 

Har selv tenkt akkurat samme tanke, og måtte derfor sjekke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt som mål å få tak i Bale siden spillet ble sluppet. Har nå 780K coins. Jeg vil aldri få spille med Bale før FIFA 16 kommer ut, så enkelt er det. Jeg hater at folk kan bruke 100 kroner og få tak i hvem de vil, jeg har spilt ærlig og redelig og er ikke i nærheten.

 

PS: Hvis noen er lei av sin Bale så har jeg 780K coins! ;)

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Hele spillet e generelt ødelagt spesielt Ultimate team delen, jeg har alltid gitt det en sjangs men etter 20-30 kamper så innser jeg hvor dræta Ultimate team er, ingenting handler om dyktighet...kun flaks..hvorfor møter jeg en motstander hver eneste gang så får han disse drittmålene, ingen fine langskudd, eller fint oppspill bare returer, forsvarspillere løper i hverandre keepere slår ut til motstanderne når du trykker en helt annen vei...Jeg har alltid merket også at hvis man har en lang seiersrekke og når du først får ditt første tap på lenge så skal du tape andre kampen, tredje kampen og kanskje fjerde på rad...jeg føler jeg er ganske god på å forsvare meg, men når ikke spillerne gjør det jeg trykker på at de står bare faen å ser på og spillerne løper forbi de sikk sakk/slalåm og pang mål..så er det ikke vits lenger...Om de ikke gjør noe helt annerledes og forfrisker opp hele ultimate team neste år, gidder jeg ikke mer

Lenke til kommentar

Svei av rundt 1,6mill i går på å kjøpe Bale og Suarez, spiller ett par matcher før jeg åpner noen pakker og..... SUAREZ.......! :p

 

Nå sliter jeg med å få solgt han til det jeg ga for han :p

Noen påstår at man kan få mer for spilleren dersom han er ubrukt, dvs ikke spilt noen kamper. Dermed kan du legge ut Suarez med BIN +30% over markedspris med duration 3 dager. Leste på reddit at det var en som solgte sin "mint" IF neymar for 10 mill etter å ha hatt den liggende ute i seks dager. På dette tidspunktet var laveste BIN 7 mill, noe som tilsa 3mill ekstra fortjeneste. Fordi det visst nok finnes spillere som er villig til å betale ekstra for ubrukte kort. Ta dette riktignok med en klype salt, men det er vel verdt forsøket.

Endret av Lorpen
Lenke til kommentar

ja det er mange som har "fresh player" fetish, men såpass nerd er jeg ikke at jeg gidder å gjøre en ekstra innsats for å kanskje skrape sammen litt mer enn hva jeg selv ga.. La han ut til 150 jeg og han gikk for 40 000 mindre enn hva jeg ga, det kan jeg leve med. fikk akkurat Di Maria og Cortouis også så 250k + der og :p

Lenke til kommentar

Skal man være hårete og nerd, så er fresh "alt". Vet ikke om det er mange her som holder på med IF-trading, jeg? Såkalte "IF-trading method". Tjent masse coins på det. Fresh er i alle fall ikke til å stikke under en stol, vanskelig å si prosenten over laveste non-fresh bin, selvfølgelig, men hvorfor ikke tjene litt coins på det? Er ganske mye mer populært på angrepsspillere enn forsvarsspillere, riktignok.

Lenke til kommentar

Har hatt som mål å få tak i Bale siden spillet ble sluppet. Har nå 780K coins. Jeg vil aldri få spille med Bale før FIFA 16 kommer ut, så enkelt er det. Jeg hater at folk kan bruke 100 kroner og få tak i hvem de vil, jeg har spilt ærlig og redelig og er ikke i nærheten.

 

PS: Hvis noen er lei av sin Bale så har jeg 780K coins! ;)

Bare å trade seg opp, det? Skjønner frustrasjonen, men når du er såpass nærme (aner ikke hvilke konsoll du sitter på, men likevel, kapital har du i alle fall) er det bare å trade med IF´s, så har du han på ganske kort tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...