Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At en spiller er skadet og ikke spiller betyr ikke at han er noe dårligere enn han var, spesielt ikke i den alderen! At det kanskje har hemmet videre utvikling ja, men det stoppet jo bare EA fra å eventuelt oppgradere han.

Lenke til kommentar

Er helt utrolig hvor mye dritt man møter i år. Spiller for tiden med et helt kurant sølv lag. Møter naturligsvis bare gull lag, ingen klarer å spille sølv. Eneste man møter er folk som har ultra defensivt og bare løper så fort de kan gjennom 90 min, værste er at mange av disse tror dem er gode. Enda flere random mål i mot enn med gull lag, tilfeldigheten går alltid den beste spillerens vei. Spillet er ødelagt... Aldri har ferdigheter hatt så lite å si som i år, nesten er fordel å være full i piller når man spiller, da er man tilnærmet hjernedød og man faller ned på nivået til 80% av spillerne.

Lenke til kommentar

Jeg har vært lei FIFA i flere uker nå. Bestemte meg for å lage en ny profil, og prøve å komme til Divisjon 1 uten å bruke penger på Coins eller FIFA Points, å vips så er FIFA gøy igjen. Det er vanvittig gøy å spille kamper i de laveste divisjonene nå. Ingen er spesielt gode, og man møter bare folk, som bygger opp lagene sine. Jeg fikk råd til Jackson Martinez, Knudzon, og Brustad. Anbefaler alle å opprette en ny klubb, og bare starte helt på nytt, uten noen form for FIFA Points/Coins kjøping :-)

Lenke til kommentar

Har dere noen tips til hvordan man kan finne ut hvem som blir inform kort neste uke?

Det er ikke mulig å finne ut, med sikkerhet, hvem som blir inform neste uke. Futhead.com pleier å ha gode predictions (spådommer), samme med et par andre sider som omhandler FUT. IF´s hentes ofte fra de fem mest attraktive ligaene (BPL, Liga BBVA, Serie A, Ligue 1 og Bundes). Så om du ser på et par kamper der selv, kan man ofte skjønne tegninga. I alle fall til en viss grad.

Men som sagt; mye blir spådommer. Eller, alt blir spådommer. Men ofte er de latterlig nøyaktige.

Lenke til kommentar

Fikk TIF David Silva LM med rating 90 i kortpakke i dag, men når jeg bruker han i kamp og ser på statsene når jeg er ingame står det at han er LM 87. Samme med UP Eriksen 84 CAM, ingame er han 83 LM. Kan noen utdype dette ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...