Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

neymar10: st patricks day er 17 mars, så cupen er rundt den tid.

underkiller: du kan trade med spillere, f.eks. å kjøpe de på open bid, og selge lavere enn laveste buy now, men husk å regne med fifa tax 5%

The NoPro: Kjøpte nettopp tif griezmann for 1,4 mill, han er vanvittig! moser motstanderen i den første kampen jeg spillte med han. Dessverre tapte jeg pga bravo er dritt keeper og if guarin har gode longshots 5-3 men knuste han IG da..

Lenke til kommentar

Hvordan får dere råd til de beste spillerne uten å jukse med å kjøpe coins etc?

Kanskje et upopulært svar, men du kan kjøpte f.eks 200.000 coins og bruke dem på pakker, til kanskje 20 kroner, eller du kan bruke 600 kr på fifa points og ikke få en dritt.

Det optimale er jo å ikke bruke penger i det hele tatt, men når du ser på lagene du møter på FUT er det litt håpløst å komme med et 79-rated lag.

Lenke til kommentar

94 dribbling + maks dribbling boost er kanskje litt overkill, men ser fram til å teste det ut. Har litt forskjellige alternativer på høyresiden. Kan sette inn Cuadrado eller gå for Aubameyang, Gündogan og Pisz. Tenkte swap wings.

Kontrolleren synger på siste verset, og jeg gidder ikke å tape på at kontrolleren ikke fungerer, så det er kun pro clubs og GK for tida.

ea39a4d889ba93a5857794bcf50d0c29.png

Lenke til kommentar

Hvis du får noe brukbart i pakkene kan du jo det, men å få en god spiller i pakker er så usannsynlig at du kan like godt spille lotto.

Jeg har ikke kjøpt verken pakker eller coins i år, og heller ikke spilt så mye, men jeg har to greie lag.

http://www.futhead.com/15/squads/25482164/ og http://www.futhead.com/15/squads/25482542/

E: har Falcao på topp, ikke Soldado

Endret av ilPrincipino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...