Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Hehe. Jeg har to MOTM Rondon til salgs, en til 139k BN og en til 144k BN, og likevel sitter folk og byr 150k for et kort og 156k for et annet. Grunnen til at jeg satt disse prisene er at noen har gått for 110k, 115k... Det ene kortet mitt har vært ute i en halvtime, null napp.

MOTM Vietto blir nice, og forhåpentligvis er han ikke så veldig dyr. Brukt Vietto UP fremfor Rodrigo og Torres pga strong foot og skills.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk IF Robben i dag i 7,5k pakke, fytte helvete for en speller!

11 kamper, 11 mål for meg foreløpig :)

Sinnsykt, hvor mye er han verdt? Fikk Griezmann i går, han er helt insane, på mitt franske lag! :D

4-3-1-2:

Lacazzette - Griezmann

Menez

Sissoko - Matuidi - Pogba

Koser meg med dette laget, vinner 97 % av alle duellene, og jeg merker det er utrolig viktig på ultimate team

Høyeste jeg har sett han på Xbox One er 4 444 000 i bud, en av grunnene til at jeg ikke selger han. Er han ikke verdt mer så vil jeg beholde han :p

Bruker han i mitt tyske og SpanskTyske lag, hovedsaklig tysk.

Lewandowski

Reus Robben

Götze

IF De Bruyne Schweinsteiger

Alaba Hummels Boateng Piszczek

Neuer

Endret av olehenri
Lenke til kommentar

Står ikke noen info om det noe sted, så jeg sier bare at det er et mulig scenario. Veldig dumt av EA å si at de holder på med vedlikehold, som neppe er tilfelle. Da vil folk bare mase om når man kan bruke app'en igjen. Man ser kanskje for seg at vedlikehold tar en dag eller to. Bedre å si at trading på app er nede på ubestemt tid.

Lenke til kommentar

Viss EA bare innser til neste år at prisene på fifapoints kontra hva man får igjen for det, er helt på avveie så har de kommet langt. Solgte unna noen if kort som ikke ble brukt. Fikk in ca 1,5 mill. Dette er 200 pakker. Og 1,5 millioner mynter koster ca 70-80 kroner hos coin selgere. Til sammenligning må man kjøpe 30k fp for samme antall pakker. På ps4 koster det rundt 2000 spenn. Resultatet av pakkeåpninga? Reus, x2 Vidal og ihvertfall 10 Xavi. Jeg kjøper ikke mynter, men etter dette "eksperimentet" har jeg full forståelse for de som faktisk gjør det

Lenke til kommentar

Mitt forslag til EA vil være å legge ned web appen mtp. trading. Det er web appen som er hovedårsaken til at alt går så til helvete. Boter osv. bruker den til å få coins. Coin selgere bruker også web appen for å raskt levere og tjene penger. Om web appen legges ned vil prisene på coins også bli påvirket og det blir vanskeligere å få tak i de.

Lenke til kommentar

Enig med deg Emils. Sjarmen med fut var å bygge seg opo fra bunnen, kanskje kjøpe nooen fp rundt jul og toty. Nå har jo alle mann de bestr spillerne fra alle ligaene og pacer seg gjennom gud og hvermansen. Faan er morro med det når det tar null innsats å få det til?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Usikker på hvordan EA burde løse det, men ser at veldig mange mener at VM-versjonen var veldig bra og er en modell de ønsker i FIFA 16. Spilte ikke det selv, så har ikke fullstendig oversikt over hvordan den var.

Blir mindre interessant å spille hvis man ikke kan kjøpe de spillerne man vil ha, men er åpenbart fordeler ved en slik løsning også.

Helt håpløst å kjøpe noe annet enn NIF-spillere. Har som sagt 2 MOTM Rondon, og jeg fant ut at jeg beholder det ene kortet (som jeg fikk i pakke). Det andre kortet fikk jeg ikke solgt, og det kommer nok til å bli en stund til jeg får solgt. Ikke så ille som Bony-tilfellet heldigvis. Normalt skal man kunne kjøpe et MOTM-kort på natta og selge med profitt etter noen timer, når det ikke åpnes så mange pakker.

Vietto kan jeg nok bare glemme. Kjøpte for 120k og solgte for 149k. Tenkte å kjøpe tilbake for 100k eller helst mindre. På EA-forumet ble det spådd at han ville havne på 70-100k, som virker riktig. Men leser at han stiger i pris, og antar at han ligger på minst 150k. Helt latterlig. Velkommen tilbake, Vietto UP.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...