Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Testet linjen nå og endte opp med 8,26 Mbps ned og 605 Kbs opp. Vet at det ikke er bra, og jeg spiller de fleste kampene på bortebane pga dette. Men linjen er stabil. Jeg spilte denne kampen på hjemmebane og da må vi anta at det var jeg som hadde best linje.

 

Spiller sjeldent kamper med dårlig forbindelse, selv om mitt eget nett ikke er det beste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker å sette opp ett nytt lag der jeg skal ha fokus på å lære meg langskudd som enten går i mål eller som blir reddet/gir retur, derav raske angrepsspillere som kan være raskt fremme å plukke disse.

Foreløpig ser det sånn ut

http://www.futhead.com/15/squads/25072274/

Ideen med CM-spillerne er at de er såpass fysiske at de vil kunne hevde seg bra i CDM rollen samtidig som de kan fyre av fra distanse, slik at det dermed bare er å pøse på. Jeg har alle i klubben fra før med unntak av IF Bruyne og Schurrle. Er det noe forbedringspotensiale her?

Lenke til kommentar

Tenker å sette opp ett nytt lag der jeg skal ha fokus på å lære meg langskudd som enten går i mål eller som blir reddet/gir retur, derav raske angrepsspillere som kan være raskt fremme å plukke disse.

Foreløpig ser det sånn ut

http://www.futhead.com/15/squads/25072274/

Ideen med CM-spillerne er at de er såpass fysiske at de vil kunne hevde seg bra i CDM rollen samtidig som de kan fyre av fra distanse, slik at det dermed bare er å pøse på. Jeg har alle i klubben fra før med unntak av IF Bruyne og Schurrle. Er det noe forbedringspotensiale her?

 

Dette. Gyazo er fucka igjen...

 

Edit: leak'en viste seg å stemme. Edit2: men linken funka dårlig. Jeg var bare på riktig bilde og kopierte adressen.

post-281715-0-02036000-1424873898_thumb.jpg

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

R2 og små retningsendringer. Det alle driver med på FIFA 15. Jeg skal ikke si at jeg aldri gjør det selv, men jeg gjør det bare i noen få meter når jeg først gjør det. Går ikke på pace-raid.

 

Du må bare avvente litt og prøve å forutse hvor han vil gå. En fordel om spillerne dine har bra balanse.

Lenke til kommentar

?

Er en som har kjøpt coins av meg, som vil ha mer. 110 kr for 1 mill første gangen, så de skyhøye prisene jeg opererer med nå er med rabatt.

 

Dagligvarebutikker har også ofte høy avanse på produktene, og det er jo butikk (hobbybasert inntekt) jeg driver med. Coinsa er aldri innom min klubb, bare får coinselgerne til å kjøpe kortene.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Fikk IF Robben i dag i 7,5k pakke, fytte helvete for en speller!

 

11 kamper, 11 mål for meg foreløpig :)

Sinnsykt, hvor mye er han verdt? Fikk Griezmann i går, han er helt insane, på mitt franske lag! :D

 

4-3-1-2:

Lacazzette - Griezmann

Menez

Sissoko - Matuidi - Pogba

 

Koser meg med dette laget, vinner 97 % av alle duellene, og jeg merker det er utrolig viktig på ultimate team

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...