oscrue10 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Testet linjen nå og endte opp med 8,26 Mbps ned og 605 Kbs opp. Vet at det ikke er bra, og jeg spiller de fleste kampene på bortebane pga dette. Men linjen er stabil. Jeg spilte denne kampen på hjemmebane og da må vi anta at det var jeg som hadde best linje. Spiller sjeldent kamper med dårlig forbindelse, selv om mitt eget nett ikke er det beste. Lenke til kommentar
Htc one fanboy Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 kan ikke skryte over mitt heller:/ 20 ned 2 opp:(( men antar at vi skal få bedre om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Tenker å sette opp ett nytt lag der jeg skal ha fokus på å lære meg langskudd som enten går i mål eller som blir reddet/gir retur, derav raske angrepsspillere som kan være raskt fremme å plukke disse. Foreløpig ser det sånn ut http://www.futhead.com/15/squads/25072274/ Ideen med CM-spillerne er at de er såpass fysiske at de vil kunne hevde seg bra i CDM rollen samtidig som de kan fyre av fra distanse, slik at det dermed bare er å pøse på. Jeg har alle i klubben fra før med unntak av IF Bruyne og Schurrle. Er det noe forbedringspotensiale her? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Tenker å sette opp ett nytt lag der jeg skal ha fokus på å lære meg langskudd som enten går i mål eller som blir reddet/gir retur, derav raske angrepsspillere som kan være raskt fremme å plukke disse. Foreløpig ser det sånn ut http://www.futhead.com/15/squads/25072274/ Ideen med CM-spillerne er at de er såpass fysiske at de vil kunne hevde seg bra i CDM rollen samtidig som de kan fyre av fra distanse, slik at det dermed bare er å pøse på. Jeg har alle i klubben fra før med unntak av IF Bruyne og Schurrle. Er det noe forbedringspotensiale her? Dette. Gyazo er fucka igjen... Edit: leak'en viste seg å stemme. Edit2: men linken funka dårlig. Jeg var bare på riktig bilde og kopierte adressen. Endret 26. februar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Skal prøve med naingolan og guarin. Neuer må muligens utgå, da jeg vegrer meg mot å bruke så mye(0,5M) på en K Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Kan noen svare meg på hvordan i helv man stopperspeed folk? Møter masse lag nå som springer fra midtbanen og har en toutch på ballen som er umulig å takle, akkurat når jeg nærmer meg har dem en forandring. Og hvilken knapp bruker dem for toutchen? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 R2 og små retningsendringer. Det alle driver med på FIFA 15. Jeg skal ikke si at jeg aldri gjør det selv, men jeg gjør det bare i noen få meter når jeg først gjør det. Går ikke på pace-raid. Du må bare avvente litt og prøve å forutse hvor han vil gå. En fordel om spillerne dine har bra balanse. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Får dere til å entre den nye turneringen? Får bare opp at jeg mangler 2 spillere fra England selv om jeg tester med 3 til 5 stk. Spørsmålet er bare om det er bugga bare hos meg eller hos alle? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) ................. Endret 26. februar 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 har ny psn konto er det mulig å overføre de spillerne jeg har på min gamle psn/fut konto til den nye? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 har ny psn konto er det mulig å overføre de spillerne jeg har på min gamle psn/fut konto til den nye? nei Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) ? Er en som har kjøpt coins av meg, som vil ha mer. 110 kr for 1 mill første gangen, så de skyhøye prisene jeg opererer med nå er med rabatt. Dagligvarebutikker har også ofte høy avanse på produktene, og det er jo butikk (hobbybasert inntekt) jeg driver med. Coinsa er aldri innom min klubb, bare får coinselgerne til å kjøpe kortene. Endret 26. februar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Du får håpe han ikke har bruker her inne da Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Nok kjøpere uansett antar at de som bruker forumet vet at jeg nå har lagt meg på et høyt prisnivå. Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Når er det mulig å handle med webapp igjen? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Mest sannsynlig aldri. Det virker ikke som at den kommer tilbake Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Fikk IF Robben i dag i 7,5k pakke, fytte helvete for en speller!11 kamper, 11 mål for meg foreløpig Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Fikk IF Robben i dag i 7,5k pakke, fytte helvete for en speller! 11 kamper, 11 mål for meg foreløpig Sinnsykt, hvor mye er han verdt? Fikk Griezmann i går, han er helt insane, på mitt franske lag! 4-3-1-2: Lacazzette - Griezmann Menez Sissoko - Matuidi - Pogba Koser meg med dette laget, vinner 97 % av alle duellene, og jeg merker det er utrolig viktig på ultimate team Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå