Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Snipp!

Føler selv at slik markedet er nå vil det være tilnærmet umulig å trade seg opp fra ingenting. Da må du enten ha ekstremt flaks med en pakke hvor du får en veldig verdifull spiller, eller bruke penger på spillet.

 

Prisene er så høye på IF-spillere for tiden at det er ikke oppnåelig for folk flest å tjene penger på dem. Hvis man bare spiller FIFA, uten å bruke penger på det, vil det være umulig å handle inn f.eks. 3-4 SIF Müller for å selge de videre senere med fortjeneste siden det vil koste noen millioner.

 

Hvilke pakker er det man bør kjøpe? Regner med gullpakkene til 5000 og 7500 ikke er så bra?

Lenke til kommentar

Gode lag koster jo masse.

Mitt lag:

Lloris
Walker Kompany Verthongen Moreno

Ramires DMC

AMC: Øzil og Cabella, og Sturridge (ja sturridge er OMC)

Vinger: Sanchez, Willian, Schurrle,

Spisser: Remy og Lukaku

Jeg kommer meg ofte alene med keeper, men spillerne skyter hele tiden utenfor... holder på å bli idiot... en fyr slo jeg 10-2 i skudd på mål, tapte kampen 3-0. Remy aleina 4 ganger og skyter utenfor, holdt inn R1 og han skyter utenfor? skal man ikke holde venstrestikken til siden man vil skyte så trykke r1 og skuddknappen?? Jeg har på skudd assistert, er ikke det riktig?

Bør jeg kjøpe pakker hver mandag om jeg ønsker å prøve det?

Endret av Underkiller
Lenke til kommentar

Gode lag trenger ikke å koste masse. Det du har der er ganske bra. Hvis du ikke har to fulle lag så kan det i hvert fall være greit å ha to høyrebacker, to venstrebacker, tre stoppere osv, slik at ingen trenger å spille mer enn to kamper på rad før de hviles.

 

Jeg ville gått for Mangala og Matic/Ramsey/Dembele (avhengig av hva du ser etter i en CDM). Sturridge CAM er ikke helt ideelt, han burde være spiss. Imo er Sturridge og Jovetic UP de to beste BPL-spissene under 100k. Jovetic UP er discard, jeg kjøpte for 600 coins.

 

Hvis du er åpen for andre ligaer så kan du se på Serie A, som for eksempel dette:

 

Tevez, Doumbia

Mertens

Marchisio, Guarin

De Rossi

Evra/Emanuelson, Chiellini, Barzagli/Caceres, Maicon

Handanovic UP

 

NIF Guarin er ute av pakker nå. Jeg fikk faktisk over 3k for min. Til sammenligning ligger Marchisio rundt discard, det er ganske utrolig.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Gode lag trenger ikke å koste masse. Det du har der er ganske bra. Hvis du ikke har to fulle lag så kan det i hvert fall være greit å ha to høyrebacker, to venstrebacker, tre stoppere osv, slik at ingen trenger å spille mer enn to kamper på rad før de hviles.

 

Jeg ville gått for Mangala og Matic/Ramsey/Dembele (avhengig av hva du ser etter i en CDM). Sturridge CAM er ikke helt ideelt, han burde være spiss. Imo er Sturridge og Jovetic UP de to beste BPL-spissene under 100k. Jovetic UP er discard, jeg kjøpte for 600 coins.

 

Hvis du er åpen for andre ligaer så kan du se på Serie A, som for eksempel dette:

 

Tevez, Doumbia

Mertens

Marchisio, Guarin

De Rossi

Evra/Emanuelson, Chiellini, Barzagli/Caceres, Maicon

Handanovic UP

 

NIF Guarin er ute av pakker nå. Jeg fikk faktisk over 3k for min. Til sammenligning ligger Marchisio rundt discard, det er ganske utrolig.

Tusen takk for input, jeg liker best PL da det er spillere jeg kjenner til... jeg har faktisk Sturridge som spiss kort også, og dembele og jovetic... :p

 

Men skal man holde inne venstre stikken når man skal skyte på mål? Jeg holder inne og skyter utenfor hele jævla tiden, kom på åpent mål forbi keeper og skyter utenfor... begriper ikke hva jeg gjør feil

 

Og hvilken formasjon liker du best OScrue10

?

Endret av Underkiller
Lenke til kommentar

Holder aldri venstrespaken inne. Jeg foretrekker 4321, 41212 (2), 352 og 3412.

 

Jeg møter en nordmann som bruker Gündogan som eneste spiss nå. Kaller seg rumpehull

 

LOL! Men du sier du aldri har venstrespaken inne? Så når du er kommet forbi 16 meteren, holder du inne R1 og bare skyter uten å sikte? eller sikter du i et sec så slipper du venstre spaken?

Lenke til kommentar

 

Jeg trodde du mente å trykke den ned. Jeg dytter jo spaken i den retningen jeg skal skyte, jeg slipper ikke spaken når jeg skal skyte :p

 

 

Og hvor lenge holder du? Og holder du på skrå mot krysset, på skrå nedover eller bare til høyre eller venstre ?

 

 

Hvor lenge jeg holder? Spaken? Skyteknappen? Spaken holder jeg i riktig retning helt til jeg har skutt.

Lenke til kommentar

Noe sånt. Slipper etter å ha skutt. Ser ikke på kraftmåleren, bare tar det på gefühl'en. Du har ikke endret på innstillingene, slik at du har manuelt på skudd?

 

Håper det stemmer at Candreva er på TOTW.

 

IF Mertens, Doumbia, Cuadrado

XX, Vidal, IF Guarin, IF Candreva

Chiellini, Barzagli, Caceres

Handanovic UP

Lenke til kommentar

Folk som spiller med ustabil linje... Grønn forbindelse før kampstart, men et mareritt ingame. Fikk straffe, og prøvde å ta hensyn til lagginga. Trykket ute til venstre og håpet å ende på grønt. Havnet på rødt helt ute til høyre, så jeg blåste den over. Herlig. Ble en straffe til, og jeg valgte samme strategi. Traff gul/oransj og bare prøvde å presse den ned og i midten, og da gikk den opp rett over Courtois og bare cm fra hanskene hans siden han stod midt i mål.

 

Ble en tredje straffe i samme kampen. Da var forbindelsen relativt grei, og da "vet" jeg jo at bare jeg setter den til siden så blir det mål, siden han vil være sikker på at jeg setter den i midten for tredje gang (ser jo ut som at jeg ikke har skjønt hvordan man tar straffer og derfor bare setter den i midten hele tiden).

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Folk som spiller med ustabil linje... Grønn forbindelse før kampstart, men et mareritt ingame. Fikk straffe, og prøvde å ta hensyn til lagginga. Trykket ute til venstre og håpet å ende på grønt. Havnet på rødt helt ute til høyre, så jeg blåste den over. Herlig. Ble en straffe til, og jeg valgte samme strategi. Traff gul/oransj og bare prøvde å presse den ned og i midten, og da gikk den opp rett over Courtois og bare cm fra hanskene hans siden han stod midt i mål.

 

Ble en tredje straffe i samme kampen. Da var forbindelsen relativt grei, og da "vet" jeg jo at bare jeg setter den til siden så blir det mål, siden han vil være sikker på at jeg setter den i midten for tredje gang (ser jo ut som at jeg ikke har skjønt hvordan man tar straffer og derfor bare setter den i midten hele tiden).

 

jeg og møter sånne fatitige folk, det er trist... må værtfall investere i ok nett når du skal spille online :,(

Endret av Htc one fanboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...