Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

må si meg enig emils, møtte en i finalen i vanlig gullcup, chillet egentlig alle kampene med skills fra chikhaoui if og depay if, det var en magisk aften. Så møtte jeg en med ronaldo og bale i finalen, hadde hele roen hele kampen. det som skjedde var at han fikk 4 skudd på mål og scoret på alle ved hjelp av Ronaldo, jeg derimot hadde 12 skudd 8 på mål og fikk 3 mål, javell den var grei, så slo jeg av ps en og la meg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vant 5-2, begge målene hans var raid gjennom forsvaret mitt. Laget hans er temmelig dårlig, men ingen grunn til å spille så få pasninger. Jeg spiller heller flere pasninger når jeg har et dårlig lag.

Fikk en talemelding. Viste seg at det var en liten britisk unge.

Lenke til kommentar

Græts! Åpna rundt 100 pakker etter å ha solgt unna en Aubameyang, og det jeg fikk var Courtois og Dost! Hadde sinnssykt lyst på Messi for pengene, men jeg har vel hatt min flaks denne sesongen med TOTY-Ronaldo.

Skal du bygge et lag rundt han eller selge?

Lenke til kommentar

Stemmer det at man kun får inform spillerer og disse blå spillerne ved å kjøpe pakker der du må betale for dem? Så en test på youtube der man bare får dritt i pakkene som er gratis dvs dem du kjøper med penger tjent på trading eller å spille kamper, mens dem du må punge ut med av pengeboken din gir større sjangs for gode spillere... latterlig opplegg

Er det noen måte som gir større sjangs å få inform + en andre?

Endret av Underkiller
Lenke til kommentar

Stemmer det at man kun får inform spillerer og disse blå spillerne ved å kjøpe pakker der du må betale for dem? Så en test på youtube der man bare får dritt i pakkene som er gratis dvs dem du kjøper med penger tjent på trading eller å spille kamper, mens dem du må punge ut med av pengeboken din gir større sjangs for gode spillere... latterlig opplegg

Er det noen måte som gir større sjangs å få inform + en andre?

har hørt at twerkpack og nosepack er veldig bra for å få gode spillere!

Neida, tviler på de setter opp spillet slik som d selvom de bare vil ha penger. bare støtt deg til den teorien du :)

Lenke til kommentar

Jeg tror heller ikke at det er noen forskjell på flaksen i pakkene. Har fått mine beste spillere fra pakker betalt med coins. Noen er heldige, andre mindre heldige. Har åpnet ganske mange pakker til nå og fått 1 spiller som er verd å snakke om og 4-5 andre som har solgt for en ok slump med coins.

Lenke til kommentar

Har startet å spille Fifa igjen etter jeg knapt har vært nær fotballspill siden Fifa 99, rett på UT da, vant til det fra NHL. Lærer fort, men synes det er vanskelig å bygge opp et lag sakte, men sikkert.

Laget mitt står i all hovedsak av Müller som kaptein og et blandet spansk/tysk kompani bestående av stort sett 83-85 spillere. Er det noen fornuftig måte å bygge seg opp i cash og spillere/pakker i spillet? Ser at en vinner en gullpakke av en online-turnering, men har røket i semifinalen to ganger.

Kjøpte meg Ultimate edition til 300 kroner når det var på tilbud for ett par uker siden og fikk en tysk landslagsspiller i ene pakken (husker ikke navn), men var nok litt rask til å selge han til 30k (riktig pris vel og merke), men sløste vel pengene fort opp på blant annet Cavani som jeg nesten aldri bruker grunnet dårlig kjemi til de andre.

Ikke så veldig keen å bruke masse penger på å kjøpe pakker, så lurer på om noen har tips tilt hvordan jeg skal komme bedre i gang, og om det er noe annet enn Online-sesong det lønner seg å spille.

Edit: Forresten så er det bare å legge meg til på ps4 --> Dacanis

Endret av U1ven
Lenke til kommentar

Snipp!

Føler selv at slik markedet er nå vil det være tilnærmet umulig å trade seg opp fra ingenting. Da må du enten ha ekstremt flaks med en pakke hvor du får en veldig verdifull spiller, eller bruke penger på spillet.

Prisene er så høye på IF-spillere for tiden at det er ikke oppnåelig for folk flest å tjene penger på dem. Hvis man bare spiller FIFA, uten å bruke penger på det, vil det være umulig å handle inn f.eks. 3-4 SIF Müller for å selge de videre senere med fortjeneste siden det vil koste noen millioner.

Lenke til kommentar

Snipp!

Føler selv at slik markedet er nå vil det være tilnærmet umulig å trade seg opp fra ingenting. Da må du enten ha ekstremt flaks med en pakke hvor du får en veldig verdifull spiller, eller bruke penger på spillet.

Prisene er så høye på IF-spillere for tiden at det er ikke oppnåelig for folk flest å tjene penger på dem. Hvis man bare spiller FIFA, uten å bruke penger på det, vil det være umulig å handle inn f.eks. 3-4 SIF Müller for å selge de videre senere med fortjeneste siden det vil koste noen millioner.

Synes det er veldig synd. Kan sammenligne med NHL 15 UT hvor jeg har sikkert spilt oppimot 500 kamper siden det kom ut. Du finner langt flere spillere mellom 86 og 88 enn det jeg hitill har sett av Fifa, og de som jeg har sett har fort kostet en 50k + . Mye enklere å bygge opp laget der.

Tross at ishockeyspillet fra EA har vært skandaløst på mange måter i år så har Fifa mye å lære av det og vica versa. Savner blant annet også collection-mode her, som gjør at når du samler alle spillere i en klubb så mottar du spesialpakker. I Fifa 15 virker det som om det er ett mye mer enn bare et steinkast som avgjør om laget ditt har 83 eller 87 i rating - dessverre.

En kan jo alltids skylde på at det er få virkelig gode fotballspillere :hmm:

Lenke til kommentar

Ratingen til en spiller er bare et tall som du kan sammenligne med andre spilleres rating. Det har ingen betydning om det står 75 eller 85. Rating har også generelt liten betydning. Se for eksempel på Pisz som bare er +1 sammenlignet med Ivanovic.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...