Htc one fanboy Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 må si meg enig emils, møtte en i finalen i vanlig gullcup, chillet egentlig alle kampene med skills fra chikhaoui if og depay if, det var en magisk aften. Så møtte jeg en med ronaldo og bale i finalen, hadde hele roen hele kampen. det som skjedde var at han fikk 4 skudd på mål og scoret på alle ved hjelp av Ronaldo, jeg derimot hadde 12 skudd 8 på mål og fikk 3 mål, javell den var grei, så slo jeg av ps en og la meg.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Ytterpunkter Vet ikke hvordan det er mulig å spille så få pasninger, men var jo raid og pace abusing i 90 min. Lenke til kommentar
Htc one fanboy Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 hahahaah 1/2 pasninger, kunne ikke gjort deg bedre selv hva ble stillinga oscrue? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg vant 5-2, begge målene hans var raid gjennom forsvaret mitt. Laget hans er temmelig dårlig, men ingen grunn til å spille så få pasninger. Jeg spiller heller flere pasninger når jeg har et dårlig lag. Fikk en talemelding. Viste seg at det var en liten britisk unge. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Fikk Messi Tif i pakke igår. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Græts! Åpna rundt 100 pakker etter å ha solgt unna en Aubameyang, og det jeg fikk var Courtois og Dost! Hadde sinnssykt lyst på Messi for pengene, men jeg har vel hatt min flaks denne sesongen med TOTY-Ronaldo. Skal du bygge et lag rundt han eller selge? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Har allerede bygget flere lag rundt ham. Jeg liker ikke han så veldig godt, men vil ha Toty Ronaldo, men umulig å få han. Har dette laget foreløpig. Hva synes dere? Endret 23. februar 2015 av winmedi Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Fint lag det der. Ikke mye du kan forbedre for å si det slikt. Kanskje sette inn mer fysikk på midten hvis du sliter der, ellers ser det veldig bra ut. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Ja, er enig. Slipper ofte inn idiot mål. Ofte spiller jeg fantastisk bra, men motstanderen får alltid mål. Jeg bommer utrolig mye. Treffer stolpe og redning på strek osv. Hahha. Men vinner mange også. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Oppgradert skill squad'en, som noen vil kalle pace squad'en, med IF Guarin og Willems. Vraket Guardado siden Willems har 4* skills. To med 5* skills, fem med 4*, tre med 3* og Ruffier med bare 1*. Komisk nok er Ibarbo den tregeste i angrepsrekka Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Stemmer det at man kun får inform spillerer og disse blå spillerne ved å kjøpe pakker der du må betale for dem? Så en test på youtube der man bare får dritt i pakkene som er gratis dvs dem du kjøper med penger tjent på trading eller å spille kamper, mens dem du må punge ut med av pengeboken din gir større sjangs for gode spillere... latterlig oppleggEr det noen måte som gir større sjangs å få inform + en andre? Endret 24. februar 2015 av Underkiller Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Tviler. Det er mindre sjanse å få inform i gratis pakkene fordi det er mindre sjeldne spillere i slike pakker. Jeg åpnet en ultimate editon pakke som kommer hver mandag, åpnet den idag og fikk en inform for 10k. Lenke til kommentar
Htc one fanboy Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Stemmer det at man kun får inform spillerer og disse blå spillerne ved å kjøpe pakker der du må betale for dem? Så en test på youtube der man bare får dritt i pakkene som er gratis dvs dem du kjøper med penger tjent på trading eller å spille kamper, mens dem du må punge ut med av pengeboken din gir større sjangs for gode spillere... latterlig opplegg Er det noen måte som gir større sjangs å få inform + en andre? har hørt at twerkpack og nosepack er veldig bra for å få gode spillere! Neida, tviler på de setter opp spillet slik som d selvom de bare vil ha penger. bare støtt deg til den teorien du Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg tror heller ikke at det er noen forskjell på flaksen i pakkene. Har fått mine beste spillere fra pakker betalt med coins. Noen er heldige, andre mindre heldige. Har åpnet ganske mange pakker til nå og fått 1 spiller som er verd å snakke om og 4-5 andre som har solgt for en ok slump med coins. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Altså jeg åpnet messi tif på søndag med 35k pakke. Betalte med coins! Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Har startet å spille Fifa igjen etter jeg knapt har vært nær fotballspill siden Fifa 99, rett på UT da, vant til det fra NHL. Lærer fort, men synes det er vanskelig å bygge opp et lag sakte, men sikkert. Laget mitt står i all hovedsak av Müller som kaptein og et blandet spansk/tysk kompani bestående av stort sett 83-85 spillere. Er det noen fornuftig måte å bygge seg opp i cash og spillere/pakker i spillet? Ser at en vinner en gullpakke av en online-turnering, men har røket i semifinalen to ganger. Kjøpte meg Ultimate edition til 300 kroner når det var på tilbud for ett par uker siden og fikk en tysk landslagsspiller i ene pakken (husker ikke navn), men var nok litt rask til å selge han til 30k (riktig pris vel og merke), men sløste vel pengene fort opp på blant annet Cavani som jeg nesten aldri bruker grunnet dårlig kjemi til de andre. Ikke så veldig keen å bruke masse penger på å kjøpe pakker, så lurer på om noen har tips tilt hvordan jeg skal komme bedre i gang, og om det er noe annet enn Online-sesong det lønner seg å spille. Edit: Forresten så er det bare å legge meg til på ps4 --> Dacanis Endret 24. februar 2015 av U1ven Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Snipp! Føler selv at slik markedet er nå vil det være tilnærmet umulig å trade seg opp fra ingenting. Da må du enten ha ekstremt flaks med en pakke hvor du får en veldig verdifull spiller, eller bruke penger på spillet. Prisene er så høye på IF-spillere for tiden at det er ikke oppnåelig for folk flest å tjene penger på dem. Hvis man bare spiller FIFA, uten å bruke penger på det, vil det være umulig å handle inn f.eks. 3-4 SIF Müller for å selge de videre senere med fortjeneste siden det vil koste noen millioner. Lenke til kommentar
Htc one fanboy Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg har tjent 200 k siden fredag på normal trading espp, men har brukt det jeg hae tjent på spillere, så alt er mulig <3 noen kamper i helga espp? Comeback is on! Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Snipp! Føler selv at slik markedet er nå vil det være tilnærmet umulig å trade seg opp fra ingenting. Da må du enten ha ekstremt flaks med en pakke hvor du får en veldig verdifull spiller, eller bruke penger på spillet. Prisene er så høye på IF-spillere for tiden at det er ikke oppnåelig for folk flest å tjene penger på dem. Hvis man bare spiller FIFA, uten å bruke penger på det, vil det være umulig å handle inn f.eks. 3-4 SIF Müller for å selge de videre senere med fortjeneste siden det vil koste noen millioner. Synes det er veldig synd. Kan sammenligne med NHL 15 UT hvor jeg har sikkert spilt oppimot 500 kamper siden det kom ut. Du finner langt flere spillere mellom 86 og 88 enn det jeg hitill har sett av Fifa, og de som jeg har sett har fort kostet en 50k + . Mye enklere å bygge opp laget der. Tross at ishockeyspillet fra EA har vært skandaløst på mange måter i år så har Fifa mye å lære av det og vica versa. Savner blant annet også collection-mode her, som gjør at når du samler alle spillere i en klubb så mottar du spesialpakker. I Fifa 15 virker det som om det er ett mye mer enn bare et steinkast som avgjør om laget ditt har 83 eller 87 i rating - dessverre. En kan jo alltids skylde på at det er få virkelig gode fotballspillere Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Ratingen til en spiller er bare et tall som du kan sammenligne med andre spilleres rating. Det har ingen betydning om det står 75 eller 85. Rating har også generelt liten betydning. Se for eksempel på Pisz som bare er +1 sammenlignet med Ivanovic. Endret 24. februar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå