Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Ja, det skjer også stadig vekk. Heldigvis scorer jeg på de fleste straffene. Setter dem litt opp, slik at det som regel blir mål selv om keeper går riktig vei.

Håper på en solid prisøkning nå. Har altfor mange informs og div som jeg skal selge. Kjøpte for eksempel en ny Aubameyang, for under 700k, og bare selger det første Aubameyang-kortet.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IF Depay, Schurrle og Snjeider ble alle plukket opp for sånn 40k hver.. Så får håpe de går opp i pris en eller annen gang.

Vuderer kjøpe Guarin og Neingoluan eller åssen navnet hans skrives, går for rundt 140k. Spesielt først nevnte er jo som Pogba bare at han spiller for en kjip klubb så vanskelig å lage et hybrid lag med han. Men Cuardado eller Shaqiri på kant hadde iallfall hjulpet. Tanken på å bruke han, Pogba og Neingoluan gjør meg gira på å lage Serie A lag igjen.

Lenke til kommentar

100k packs faktisk, ja da blir TOTW sabla billig denne uken også. Venter til søndag / mandag før jeg handler inn da, selv om jeg virkelig har lyst å teste SIF Müller..

@Htc: Kan legge deg til nå og kanskje ta noen kamper senere i kveld eller senere. Har ikke tilgang på PS4 før i natt / i morgen. :)

Lenke til kommentar

Ganske greit å lage hybrid med Guarin når han har grønn link både til Cuadrado og Hernanes. Jeg har de tre i en skill squad hvor det er to med 5* skills og fire med 4* skills (kunne vært fem, men Guardado istedenfor Willems).

Husker jeg betalte rundt 25k for Nainggolan, men det er jo lenge siden.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Okey guys!

Har vært i kontakt med ea og de kan bekrefte;

lørdag 50 k packs

søndag 100k packs

kjøp totw når 100k packs er ute!! Da er det billigst.

Særr? Nice - vil bare tape enda mer coins :-)

Fy.. SIF Aubamenyang synker og synker hvert eneste minutt.

... Noe info om Web-appen?

Endret av Giroud17
Lenke til kommentar

Aubameyang har ikke sunket noe i dag? Jeg kjøpte for 696k før jeg dro på jobb. Kom hjem nå og ser at han går for 750k. Synes 696k virket litt mye når han har gått for under 650k de siste par dagene, men så at det også var kort som gikk for rundt 750k og 800k.

Det er på Playstation.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...