Adrax Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Haha. Vant 10-5 i den sykeste kampen. Leda 5-1, så tok han meg igjen til 5-4. Så skjerpet jeg forsvaret og skorte som bare det Så ble jeg disconnected og fikk tap etter kampen.....Hadde rykka opp til 4 div hvis ikke serverne fucka seg.... Mista dnf% også.. Dritt! Edit: Nå skjedde det igjen. Noe virkelig galt med ea serverne når man får tap av å vinne fordi den logger seg ut.. Er nok ikke EA sine servere sin skyld. Det er motstanderen din som kicker deg ut av gamet. Vanligste metoden er å bruke Cain&Abel for å finne IP-adressen din, deretter flooder han IP-adressen din slik at linja di blir så belastet at du mister forbindelsen til nettet. Og da blir man disconnectet og får tapet, dessverre. Er en grunn til at jeg sluttet å spille Fifa 14. Jo lenger opp i divisjonene jeg kom, jo verre ble det. I 1. divisjon ble jeg disconnecta hele tiden. Prøvde på en ny account nede i 10. divisjon.. ingen disconnect. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 *snip* Du mener vel også at USA sto bak 9/11, eller? Makan til pølsevev, jeg har vært i 1. div hele mitt liv i alle FIFA-spillene i UT, ALDRI opplevd konsekvente disconnects uten at EA offisielt har gått ut på twitter og sagt at de har problemer eller at det er nettleverandøren min (hvilket selvsagt skjer fra tid til annen). At folk skal bruke tid på å floode folk er jo bare piss. Folk har fått disconnects i hele dag (leser på twitter), det er EA som har problemer, ikke IP-flooding. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Går utvilsomt an å dc motstanderen, men det er vanskelig/umulig å vita når det er motstanderen og når det er EA. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 De lånespillerne er det dummeste EA har gjort. Herregud for et latterlig konsept det er. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Der er de gode gamle EA serverne tilbake. Kommer ikke inn på FUT nå Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Må være internetten deres som er dårlig.. Har aldri blitt dced å jeg er på mye.. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Jeg ble nettopp kasta ut etter å ha spilt kamp nettopp - EA-servere nede står det, får ikke logget inn. I tillegg har det skjedd noe bug, 3 kamper siden vant jeg opprykk til divisjon 8 på FUT, men nå når jeg spiller så er jeg i divisjon 9 igjen, med 0-0-0. Selv etter å ha spilt 2 kamper. :| Web-appen funker heller ikke. Sikkert MITT internett ja ;p Endret 25. september 2014 av KriFos Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Jada, er selvfølgelig internettet mitt som er dårlig. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Mange kunder som klager til CDON om at de ikke har mottatt Fifa 15 på lanseringsdato. Synd. Uansett, ved forhåndsbestilling av Fifa 15 hos CDON skal man få 15 "gullpakker" til UT. Noen som vet om det er noen koder man får? Ligger de ved spillet, eller får man de på mail? Har ikke fått noe på mail i skrivende stund ihvertfall. Mener det var en som skrev at han hadde fått det på mail, men er usikker på om han hadde bestilt det på cdon. Finner ikke innlegget igjen. Føler nesten det er typisk at CDON nå glemmer å sende med disse kodene eller lignende. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Du får det automatisk ingame... Hver uke i 15 uker.. Lurt å lese ting før man kjøper det Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Du får det automatisk ingame... Hver uke i 15 uker.. Lurt å lese ting før man kjøper det Det stod ikke det. Og hvordan skal de vite hvilken konto som skal få pakkene? Det må være en gode, f.eks. som ligger i coveret som man må taste inn, men i og med at de ikke gav ut noe info om hvor man fant koden(e), og jeg leste at en hadde fått noen koder over mail, så lurer jeg. Endret 25. september 2014 av G27 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Skjer med at eg bare møter nerder fra Frankrike, fy flate eg hate ditta spele... EDIT: Eg hadde glemt kor forbanna eg blir av Fifa... Endret 25. september 2014 av Noiz 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Skjer med at eg bare møter nerder fra Frankrike, fy flate eg hate ditta spele... EDIT: Eg hadde glemt kor forbanna eg blir av Fifa... FIFA nerd? Skriver meg under på den å være FIFA nerd.. Kanskje noe av det minst nerdete spillet vil jeg påstå så.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Spilte nettopp mot han her Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Depay og Quaresma Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Huff Grenier er så OP Endret 25. september 2014 av HArild Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Huff Grenier er så OP Godt mulig Rart han ikke spilte 433 (5) med Messi på CF, Ronaldo på LW og Pereira LB (maks kjemi på Ronaldo). Evt 433 (4) for å få inn en CAM bak Messi. Endret 25. september 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) En ting som som irriterer meg noe sinsykt er at det er nærmest umulig å ta fra motstander ballen når man trykker (O). Det fører til at jeg takler mye mer og får rødt kort og straffe mot alt for ofte. Mange ganger så løper motspiller nærmest rett gjennom meg når jeg presser (O) for harde livet, som er dødsirriterende! Noen som har funnet ut en bra måte og få stoppet motspiller på? Endret 26. september 2014 av HArild Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Fy flate satan! Har akkurat kjøpt meg fifapoints og første pakken jeg åpner får jeg ROBBEN! :-D jeg pleier aldri å få noe så verdifullt før, på fifa 14 det beste jeg fikk var Reus liksom, Robben er verdt ca 460 K på ps4, skl jeg selge han nå eller vil han øke i verdi seinere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå