Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Jeg skulle helst spilt single matches og møtt lag på mitt stjerne- eller ratingnivå. Stort sett det jeg spilte på FIFA 12. Det gikk kjempefint. Men det er ikke noe poeng i å spille det nå. Møter bare gode folk, og jeg foretrekker å spille mot motstandere på alle ferdighetsnivåer (greit, kanskje ikke de aller dårligste).

 

Er generelt altfor mange vurderinger man må gjøre før man begynner å spille. Jeg kan ikke spille single matches eller sølvturneringer fordi det først og fremst er de som er over gjennomsnittlig gode som spiller det. Derfor spiller jeg bare champions shield og bronseturnering.

 

Jeg må også se på klokka før jeg begynner å spille. Jeg kommer seint hjem fra jobb og er utpreget B-menneske, men spiller omtrent aldri etter kl 24 lenger. Unntaket er hvis jeg har vunnet mye i det siste og det ikke er så farlig om jeg taper et par kamper. Nå vurderer jeg å stoppe i 23-tida. Det blir jo egentlig for dumt.

 

Synd at jeg er så opptatt av å ha en ok record, men det er jeg i hvert fall. Er ikke særlig fornøyd nå, men vet at noe av årsaken er at jeg spiller på ugunstige tidspunkter. Man burde nok helst spille mellom for eksempel 16 og 22 pluss dagtid i helger.

 

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gud jeg elsker Reus. Kan ikke tenke meg for dyr han hadde blitt om han plutselig fikk inform som CAM. Skjønner i grunn hvorfor ikke flere bruker Shaqiri egentlig. Er som en mini robben.

Synes også Lewandoski er bedre enn Aguero.

Så fort jeg spiller 4321 så vinner jeg nesten alle kampene. Så tror jeg holder meg til det laget fremover så får jeg muligens spare opp coins til informs av de jeg allerede har på laget..

 

Litt kjedelig å spille med det samme laget, men da slipper jeg i det minste å tape masse coins på EA tax osv. Får muligens også lage noen turnering lag så det ikke blir for ensformig

Lenke til kommentar

Mulig de prøver å innføre et system hvor autobidding osv ikke er mulig. Er nok ikke bare bare å prøve å hindre dette ettersom det har eksistert for noen år nå.

De har vel sett en økende tendelse av folk som kjøper coins, færre som kjøper points og syke priser på spillere at de gjorde noe med det.

Men det er noen mnd for sent liksom.

 

Btw hvordan vet man om man har fått warning? Kompisen min kjøper coins i hytt og pine enda og har forsatt ikke fått noe mail eller ingame varsel..

Lenke til kommentar

4321

Reus-Lewandoski-Shaqiri

Schweinsteiger-Lahm- Pogba (Up)

Alaba-Boateng (Up) - Chiellini - IF Caceres

Bestemte meg for å teste laget ditt siden jeg hadde nesten alle i klubben. Byttet ut Lewan med Aubameyang og Schweinsteiger med Müller. Funka fett!

 

Bruker du noen spesielle instruksjoner? Kjørte på uten og vant se to første kampene med 8-3 i målforskjell.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

 

4321

Reus-Lewandoski-Shaqiri

Schweinsteiger-Lahm- Pogba (Up)

Alaba-Boateng (Up) - Chiellini - IF Caceres

Bestemte meg for å teste laget ditt siden jeg hadde nesten alle i klubben. Byttet ut Lewan med Aubameyang og Schweinsteiger med Müller. Funka fett!

 

Bruker du noen spesielle instruksjoner? Kjørte på uten og vant se to første kampene med 8-3 i målforskjell.

Ja. Bruker Get Behind på Lewandoski og Cut Inside på Reus. Duoen på sidene har også "Stay Forward". Mens de på midten spiller i grunn ikke så stor rolle, ettersom man kommer til å være overalt med de. Gjerne Pogba som den offensive kraften og muligens Lahm med den definsive.

Caceres blir liggende hjemme mens Alaba har "Always Overlap". Men det er har i grunn ikke så veldig mye å si har jeg erfart. Jeg bare liker å gjøre det slikt for man merker forskjellen. Spesielt når Reus trekker inn i midten. Blir som han er CAM bare at står veldig høyt og offensivt.

 

Man kan egt leke litt med hvem man vil ha på midten og forsvar. Eneste man behøver er en Tysk midtbanespiller i midten for å få strong link med Shaq og Reus.

Lenke til kommentar

 

Jeg spiller med ganske orginalt lag. Kun spillere fra Colombia og mesteparten er sølvspillere.

Muriel er ett monster !

 

Høres flott ut. Bare synd at det kun er et lite mindretall som tør å spille med slike lag. Jeg begynner selv å vurdere å droppe de originale lagene mine, bare fordi jeg møter så ekstreme lag verdt mange millioner hele tida.

 

Før jul vant jeg mer enn jeg tapte med det norske laget og det chilenske laget (tror jeg vant de fire første kampene med det chilenske laget, som var langt svakere den gang enn nå). Nå vinner og taper jeg kanskje like mye, og jeg kan fort tape flere på rad. Det er ikke så veldig aktuelt å plutselig tape mer enn man vinner.

 

Chikhaoui-laget kommer jeg uansett til å fortsette med. Der har jeg bare to sølvspillere (Sio og Yapi Yapo), og de er ikke så verst. Forsvaret er solid nok, med Luis, Silva, Luiz og TOTT Aurier, og angrepet er bra nok med Aguero som Chikhaouis makker. Problemene oppstår når jeg spiller med chilensk eller norsk forsvar, og møter de drøyeste angrepsrekkene.

 

 

Takk. Det virker nesten som om man får en fordel av å spille med lavere lag-rating/sølv eller bronselag. Jeg spiller bedre med de lagene enn med toppet lag med flere TOTY spillere og informs.

Det gir mer glede å mose lag med Ronaldo og Messi med ett sølvlag og :D :D

Lenke til kommentar

Takk skal du ha

 

Men hva er det som gjør at spillere som har quick sell value på 650 kan gå for 100 000 - 1. mil ... er jo helt sinnsykt. Leste en artikkel om at mange jukser med å kjøpe coins og boter som legger inn autobid etc. Hva er artig med ultimate da? Og er det mulig å tjene mye penger uten å jukse? Ja jeg er ultimate noob :)

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd denne buggen?

Jeg hadde NIF Pogba. Så kjøpte jeg upgraded Pogba. Puttet han inn i laget mens han andre ble lagret i klubben. Så idag sendte jeg upgraded Pogba i klubben og nå er han borte? Det var jo de 50k borte. Ikke at det er fryktelig stort tap men nå gidder jeg ikke å kjøpe han på nytt. Så får bare bruke 83 versjonen enn så lenge..

Lenke til kommentar

 

Takk skal du ha

Men hva er det som gjør at spillere som har quick sell value på 650 kan gå for 100 000 - 1. mil ... er jo helt sinnsykt. Leste en artikkel om at mange jukser med å kjøpe coins og boter som legger inn autobid etc. Hva er artig med ultimate da? Og er det mulig å tjene mye penger uten å jukse? Ja jeg er ultimate noob :)

Quick sell har ingenting med reell verdi å gjøre. Hvis EA skulle gitt deg en sum som står i forhold til markedsverdien, så hadde quick sell vært i endring hele tiden.

 

Det er mulig å bli rik uten å jukse eller kjøpe coins, men det er ikke så lett. Man kunne kjøpt SIF Lacazette for under 100k og solgt for et par millioner.

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd denne buggen?

Jeg hadde NIF Pogba. Så kjøpte jeg upgraded Pogba. Puttet han inn i laget mens han andre ble lagret i klubben. Så idag sendte jeg upgraded Pogba i klubben og nå er han borte? Det var jo de 50k borte. Ikke at det er fryktelig stort tap men nå gidder jeg ikke å kjøpe han på nytt. Så får bare bruke 83 versjonen enn så lenge..

Søk etter han med navn, eventuelt klubb. Har opplevd at upgrades legger seg der de brukte å ligge, altså på 83 i Pogbas tilfelle og ikke sammen med 84 rated spillere.

Lenke til kommentar

Jeg er vant til at dommerne spolerer store målsjanser og blåser for pause eller full tid når man er alene med keeper osv. Men å gi meg frispark for noe som skjedde for flere sekunder siden, når jeg er alene med keeper... Det skal bare ikke være mulig. Ikke rødt kort engang. Bare et helt verdiløst frispark, som ble avgjørende for at jeg tapte kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...