Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

 

Hehe, da skal du se Lahm TOTY i aksjon. Han slår de fleste i luftdueller. Det er helt hinsides all fornuft :)

 

Fatter ikke at EA ikke klarer å justere sånt. Spillere som Lahm og for eksempel Medel skal være helt ubrukelige på FIFA, men er så OP at det er helt tullete.

 

 

Seriøst? Det er NETTOPP spillere som Lahm som skal være gode på spillet her. Det som er tragisk er at det er nobody-spillere som ødelegger det. Spillere som skal være decent, men som har en syk attribute som gjør at de presterer som Ronaldo. Elia, hva er han irl? Rask. På FIFA booster alt seg opp pga det. McGeady spiller ikke fast på Everton, men er en av de beste kantene på FIFA.

 

Det er tragisk at spillere som Fabregas og Terry (PLs beste stopper denne sesongen) faller så jævlig igjennom fordi de mangler FIFA attributet.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg mener er at Lahm skal være dårlig slik som FIFA er nå. Det beste ville naturligvis vært om EA klarer å lage et spill hvor Lahm er god, uten at det betyr at han vinner dueller som han ville vært sjanseløs på irl.

 

Lahm er for eksempel god på posisjonering og spilleforståelse, ting som har liten eller ingen betydning i FIFA.

 

KPB skal være en langt bedre FIFA-spiller, slik som FIFA er nå. Han har de egenskapene som er viktige.

Lenke til kommentar

Nå ser vi hvor lurt det var å sette ratingene så høyt. Messi har bare plass til TOTS nå, så de må enten la være å gi ham flere informs eller så må det bli flere kort på samme overall.

 

Litt kjedelig TOTW, men skal ha Guarin. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe De Jong, men har IF Depay og vurderer det.

Lenke til kommentar

Son burde nok vært med, men virker som at EA er opptatt av hvem som vinner kampene, om det ble baklengs på forsvarere eller keeper osv. En stopper kan nok spille fantastisk bra, men hvis laget for eksempel slipper inn tre mål (som han ikke er skyld i), så blir det neppe noen plass på TOTW.

 

Sow scoret to og hadde en assist. Banens beste i en kamp som Fenerbahce vant 5-0 på bortebane. Dette må rett og slett være en tabbe av EA.

 

Edit: kom på et annet hårreisende tilfelle. Glik, den polske stopperen til Torino, scoret to mål uten å få plass på TOTW.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

 

Elendig å ikke ta med Sow. Minner meg om da Soriano scoret tre uten å komme med på TOTW.

Kan ikke forstå at de ikke tok med Son!

 

Det er bare EAs rigide bedømmelsessystem, de har ALDRI, og jeg gjentar ALDRI, hatt to fra samme lag (hvertfall ikke en fra hvert lag) når begge har prestert i samme kamp i en TOTW. Dvs, spiller Ronaldo og Messi mot hverandre (Real mot Barca) og Ronaldo scorer 100 og Messi 99, så kommer bare Ronaldo på TOTW.

 

Forstå det den som kan. Son fortjente selvsagt IF.

Lenke til kommentar

Button, GK fra Brentford, kom heller ikke med i TOTW til tross for at han både assisterte lagets eneste scoring og reddet straffe. Dessverre holdt det ikke til å redde poeng, og Brentford tapte 1-2. Uansett er det imponerende å redde straffe, få assist og bli motm. Burde vært nok til å få TOTW selv om laget tapte.

Lenke til kommentar

Møtte endelig et litt originalt lag. Ti utespillere fra saudi-arabisk liga og Courtois i mål. Da må man nesten regne med at han er god, og han hadde også spilt siden 2012. Men null ferdigheter utenom sikk-sakk-løping, som han derimot var veldig god på. Topp tre verste pace abusere av de jeg har spilt mot på FIFA 15. Mener de at dette har noe med fotball å gjøre?

 

Jeg ledet 3-0 og følte at jeg var noen hakk bedre enn ham, men han utlignet til 3-3 og også til 4-4 etter at jeg hadde gått opp til 4-3. Flaut for meg, men jeg tar det ikke så tungt når han spiller som en idiot i 120 min.

 

Heldigvis bommet han på tre av de fire første straffene.

 

Edit: Noen som kjøpte den gamle Jovetic'en min for 1k nå. Kjøpte selv Jovetic UP for 600 coins.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Jeg spiller med ganske orginalt lag. Kun spillere fra Colombia og mesteparten er sølvspillere.

Muriel er ett monster !

 

Høres flott ut. Bare synd at det kun er et lite mindretall som tør å spille med slike lag. Jeg begynner selv å vurdere å droppe de originale lagene mine, bare fordi jeg møter så ekstreme lag verdt mange millioner hele tida.

 

Før jul vant jeg mer enn jeg tapte med det norske laget og det chilenske laget (tror jeg vant de fire første kampene med det chilenske laget, som var langt svakere den gang enn nå). Nå vinner og taper jeg kanskje like mye, og jeg kan fort tape flere på rad. Det er ikke så veldig aktuelt å plutselig tape mer enn man vinner.

 

Chikhaoui-laget kommer jeg uansett til å fortsette med. Der har jeg bare to sølvspillere (Sio og Yapi Yapo), og de er ikke så verst. Forsvaret er solid nok, med Luis, Silva, Luiz og TOTT Aurier, og angrepet er bra nok med Aguero som Chikhaouis makker. Problemene oppstår når jeg spiller med chilensk eller norsk forsvar, og møter de drøyeste angrepsrekkene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...