Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Jeg listet 86 Aguero for 950.000 start og 1.049.000 BN. Hvis noen biter på den... :p

Latterlige priser på mye. Hamstret Cabella for 13-15k. En av dem fikk jeg helt ned i 12,5k. At han koster mindre enn 30k er for meg en gåte. Kjøpte inn Chikhaoui for 16,5k.

Fornøyd med at Jovetic ble oppgradert, selv om det bare var marginalt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange merkelig oppgraderinger ja. Gleder meg til å prøve ut Cesc 85. 84 kortet hans er iallefall sykt. Jeg bare gir ballen til han også kan jeg i teorien slå en pasning til hvem som helst. De treffer 9 av 10 ganger. Vurderer også å sette Azpilicueta på venstre backen fremfor Luis. Kult at Coleman også er 80.

Synd FIFA er så pace basert. Føler at backene må ha fart for å kunne henge med på løpedueller. Synd Zouma ikke fikk mer spilletid tidligere i PL ellers hadde han blitt oppgradert også. Zouma er 77 i seasons nå. En syk syk stopper.

Lenke til kommentar

Virker som det er fordi web appen er nede, noe som betyr at auto buyers og biders ikke slår til. Eneste som skulle slå til er om noen faktisk søker opp spillerne manuelt som fks Aguero.

Så når noen kaster ut Aguero for kanskje 50k i start pris så er det en god sjanse man får han mye billigere nå.

Jeg plukket deriblant opp 2 upgraded Kevin De Bruyne (85) for 145k. Føler det var en latterlig god deal

Lenke til kommentar

Mange merkelig oppgraderinger ja.

Jeg bare gir ballen til han også kan jeg i teorien slå en pasning til hvem som helst. De treffer 9 av 10 ganger.

Synd FIFA er så pace basert. Føler at backene må ha fart for å kunne henge med på løpedueller.

Det er noen ekstremt rare, men jeg føler de treffer på de aller fleste.

Prøvd Kroos (NIF, IF eller (wow) TOTY)? Han er helt latterlig. Alt treffer. Han slår "umulig" pasninger konstant..

Enig!, men av en eller annen grunn er Ivanovic et beist for meg. Han er en vegg og jeg spiller alltid med han. Har testet alle andre i PL og konklusjonen er at det er Ivanovic som er best :)

Lenke til kommentar

Jeg plukket deriblant opp 2 upgraded Kevin De Bruyne (85) for 145k. Føler det var en latterlig god deal

Nå nettopp? Må hjem.. Hold på han en stund så tjener du flere millioner.

Nja mer en time siden.. Føler det er folk som har lagt ut spillere for salg uten å vite at de var upgrade. Nå går han for rundt 250-300k tror jeg så har jo tjent tilbake alt.

Å hvorfor i helvete får Kagawa upgrade? Dortmund har jo underprestrert hele sesongen. Synes Rakitic hadde vært et bedre valg..men er vel muligens for å få litt av alle ligaene.

Lenke til kommentar

Mange merkelig oppgraderinger ja.

Jeg bare gir ballen til han også kan jeg i teorien slå en pasning til hvem som helst. De treffer 9 av 10 ganger.

Synd FIFA er så pace basert. Føler at backene må ha fart for å kunne henge med på løpedueller.

Det er noen ekstremt rare, men jeg føler de treffer på de aller fleste.

Prøvd Kroos (NIF, IF eller (wow) TOTY)? Han er helt latterlig. Alt treffer. Han slår "umulig" pasninger konstant..

Enig!, men av en eller annen grunn er Ivanovic et beist for meg. Han er en vegg og jeg spiller alltid med han. Har testet alle andre i PL og konklusjonen er at det er Ivanovic som er best :)

Hadde Ivanovic IF, men følte han ikke presterte slik jeg ønsket av en stopper. Har Walker nå (ja, kun pga. farten) og det er iallefall ikke bare å løpe forbi forsvaret mitt. Har også satt på instruksjoner slik at backene alltid holder igjen.

Aldri prøvd Kroos nei, men om han har det samme utgangspunktet som Cesc så tviler jeg ikke på at han er fantastisk. Det er egentlig litt morsomt det der, at enkelte spillere treffer på pasninger som egentlig er umulig. Føler det er noe som har gjort at jeg har løftet spillet mitt litt. Jeg unngår å bruke Oscar, Hazard osv. til å slå de vanskeligere pasningene. Jeg prøver å finne Cesc også slå. Da er det 10 ganger så stor sjanse for at pasningene går frem og at den som mottar ballen klarer å dempe den. Litt merkelig, men sånn fungerer det for meg iallefall.

Hadde et slik pasning med Cesc for noen uker siden:

http://youtu.be/q4Lwbu7JGVY

Målet er ikke sykt eller noe, men pasningen er perfekt og mottaket er perfekt. Om jeg hadde slått den pasningene med Oscar f.eks. hadde 1) pasningen blitt for høy/svak/dårlig eller 2) mottaket hadde blitt dårlig. Jeg føler iallefall at pasninger slått av Fabregas er langt farligere.

Hadde også et deilig skudd med Sanchez tidlig i høst (digger skruen)

http://youtu.be/T2noc_QJL6U

Nå frister det veldig med FIFA så ser ut som jeg tar turen til Storo i morgen og kjøper med en ny kontroll.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Det er ingen hensyn til rating i UT. Spiller ofte med sølvlag og møter kun 82+ lag.

Jeg vet, så når jeg først gikk inn på champions shield så må jeg jo regne med å møte de beste gullspillerne.

Fatter ikke hva han tenker med når han setter inn Di Maria mot et bronselag. 1-1, Reus scoret fra 50 meter. Ødelagt spill.

Definitivt den mest desperate motstanderen jeg har spilt mot på FIFA 15. Ikke bare setter han inn DI Maria, han spekulerer også i å skyte langskudd hele tida bare fordi jeg har bronsekeeper. Tapte selvsagt på selvmål i 90. min. Han slo et hardt lavt innlegg, og så har Attakora 14 i ball control eller noe.

3d6d1555fa4bf055fe66f31cdbd60ae5.png

9d3ba41ce1e38d93f553c49a60a70e13.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Tror jeg taper en del på SIF Aubameyang. En utrolig dårlig uke å kjøpe inn flere av han. TOTT og oppgraderingen har gjort at det er blitt åpnet vanvittig mange pakker. Regner med at det vil være ekstremt mange av han i sirkulasjon i lang, lang tid.

Håper han kan stige til litt over millionen snart, for noe særlig over det tror jeg det er lenge til han kommer.

Lenke til kommentar

Ingen som bryr seg om The Cuadraminator (Fiorentina-kortet) i dette kaoset. Plukket opp en for 11,5k. Skill squad med Cuadrado og IF Depay på kantene, og Hernanes, Guarin og Wijnaldum på midten. Skal ha inn IF Guarin.

Vurderer å prøve Can på CB etter hvert, selv om han er lav og har dårlige defensive stats.

Lenke til kommentar

Digg at mobil og PC ikke kan delta på auksjonshuset. Fikk Kagawa for 300k lavere enn hva folk byr! Nå er det faktisk mulig å gjøre kupp.

Kan man ikke? Kompis av meg kjøpte coins i går men han fikk beskjed om de ikke fikk kjøpt før FUT Web appen var tilbake. Mulig de gjorde det manuelt på Xboxen i dag om det er er tatt bort..

Sykt mange billige spillere nå kontra hva det har vært.. Var det ikke Schurlle som gikk for 1mill den første dagen han var inform? Han går jo for 50k nå..

Nå ligger jo transfermarkede på rundt 700-1.2mill items.. Før lå den jo på 2mill +. Så jeg har ingenting imot at web appen blir tatt helt bort, for det er jo åpenbart det som ødelegger veldig mye.

Virker som de har fikset og fjernet personene som har spilt over 6000 kamper også, altså bot'a..

Men de fleste er vel smarte nok til å ikke bruke Main kontoen til sånt anyway, folk har jo gjerne flere men flott at de prøver å ordne opp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...