Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Nei, men de som taper mest er de som har stakket opp masse av IFer. 99% av de som har nettopp det, har kjøpt coins. Masse coins. Det er helt fantastisk deilig at verdien nå synker på spillere, og se at de som gir seg selv uforholdsmessige, ulovlige (i henhold til brukeravtalen du og alle som kjøper coins har godtatt for å spille UT) fordeler, taper på det. Ingen forutså dette "krakket", ergo har de aller fleste som har hatt mye coins (igjen; de aller fleste har kjøpt coins) investert i mange dyre spillere for å ødelegge markedet ytterligere (dvs. at de skal få enda mer coins), og nå får de smake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er noob når det gjelder Fifa, jeg har alltid spilt Pes serien, men går over nå til fifa. Det er noen ting jeg trenger hjelp med på ultimate:

1. Når jeg lager custom tactic eller egen formasjon, hvordan kan man lagre dette? Jeg må gjøre dette hver eneste gang jeg logger på min Ps4

2. Taklinger... hvorfor kan jeg ikke bruke gamle fifa (pes) kontroller på Ultimate? Dvs en for å takle vanlig, en for cpu press og en sklitakling... Spilleren min bommer hele tiden med systemet til fifa

3. Hva er det spillere gjør som kan springe fra avspark, også har dem små touch som for meg er umulig å stoppe. Jeg slipper inn så utrolig mange mål på folk springer med en rask spiller fra mitbanen og "dribler\springer" forbi hele forsvaret mitt. Finnes jo ikke artig, er jo jo for meg umulig å forsvare meg mot! Tips?

4. Noen youtuber som er verdt å følge ang tips og triks til Fifa 15 ultimate?

Lenke til kommentar

Den pace-driblinga er bare små retningsforandringer mens man holder R2 inne. Grusomt å spille mot når de er gode på det. Jeg har tapt 8-7 mot en sånn fyr. 15 mål på 90 min. Man må bare ha raske forsvarere med god balanse, og så må man ikke ruse for mye.

Airjapesfifa kan være verdt å følge. Er egentlig overraskende få gode youtubere. De som er store er bare "morsomme" og ofte slitsomme.

Fikk en positiv overraskelse. Jeg mistet IF Keane i oktober, og regnet egentlig med at han ville dukke opp igjen før eller senere. Det samme skjedde ifjor. En spiller som var sporløst forsvunnet i et halvt år. Ser ut til å gå for 150-200k et sted. Kjøpt for 12.250.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så irriterende at når jeg først investerer i 5-10 informs så selger det for discard pris nå. Ikke at jeg trenger coinsene så tapet er ikke så fryktelig. Men at det skal være market crash, drøss med pakker og deriblant coin selgere setter opp prisen på coins så er det vel kanskje ikke noe rart. Jeg får bare beholde de enn så lenge. Blir muligens verdt mer senere.. Kjøpte en del IF Lopes 80 GK for drøyt 15-17k den første dagen å nå går det for discard pris.

Lenke til kommentar

Det kan ofte være veldig vanskelig å bedømme hvor dyr en spiller vil være på det billigste (jeg bommer jo på omtrent alt), men jeg synes 15k+ for Lopes var mye mtp at man kjøper for trading. Selv om han er SIF. Kortvokst, og mangler litt på både handling og positioning. Portugal+Lyon er heller ikke så attraktivt, med mindre man er Lyon-supporter. Hvis "ingen" vil ha ham, så vil det da litt tid før man tjener på investeringen. Kanskje Lopes er en upgrade-kanditat, jeg vet ikke.

Til sammenligning kjøpte jeg Ruffier for 11,5k. Da var riktignok markedet helt på en snurr.

Lenke til kommentar

Har fått oppgradering på tre av fem spillere. Sanchez, Isco og Ruffier, men ikke Depay og Menez. Ruffier for 11,5k viste seg å være et kanonkjøp :p

Edit: blir ingen oppgradering på IF Depay eller SIF Menez siden UP er dårligere enn IF på begge to. Pokker.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Depay fikk nok +2 på sin IF for en grunn.

Ser at det er flust av spillere jeg må kjøpe igjen. Boateng og Gotze de viktigste! Syns det er rart at Kagawa fikk UP, men må testes ut. Ble ekstra sugen på IFen hans, men den blir nok svindyr nå.

Lenke til kommentar

Lovren med upgrade er jo helt sinnssykt. En av PLs verste midtstoppere i år jo. EA bommer totalt på noen, men treffer for det meste bra!

Edit: Jævlig digg at Sanchez er byttet til RW på UP! Det er en god nyhet for PL!

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Markedet tar helt av. Folk selger alt samtidig og prisene stuper på enkelte spillere. Aguero til rett over 100k? Wow. Greit det ikke er UP, men hvem faen bryr seg? Hans 86 kort er fremdeles konge.

De Bruyne et helt spinnvill nå. 85.. Beste CM i Bundesliga vil jeg påstå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...