Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, tusen takk! Har ikke tapt så mye som fryktet da. Kom på at jeg ikke kjøpte Aurier likevel i går, og 30k i minus på Atsu går greit.

Sjekka på nytt nå, ser at prisene fortsetter å falle:

- Aurier rundt 40-45k

- Atsu rundt 30k

- Ozil rundt 100k

- Schurrle rundt 50-70k, sett noen gå for 50 og noen for 75.

- Bony rundt 80k.

Det er sinnssykt mange spillere ute. Tror folk har kjøpt mer pakker enn normalt. Ser at jeg selv taper litt penger nå. Skulle ventet et døgn til før jeg handlet inn Schurrle.

Lenke til kommentar

Blir SIF Sow (jeg har IF untradeable...) Spilte ute til venstre, men kan være litt optimistisk å håpe at EA mener det var venstre CAM han spilte.

IF'en har 86 finishing, 87 shot power og 88 agility. Det eneste han mangler er 4* skills.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

brukte opp alt jeg hadde på pakker i dag, altså 3 mill. Har Brukt 3000kr på fifa points i løpet av FIFA 15.

Var frustertert i dag, og åpnet pakker for alt jeg hadde. brukte 3 mill på pakker, og har bare gratis spillere igjen. går tilbake til FIFA 14, og spille med gratis Ronaldo nå i en periode, før jeg kjøper coinsfra mmoga

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Synd at det er så risikabelt å selge coins, ellers hadde jeg solgt unna det meste om noen uker. Drittlei alt som heter market crash nå. Mistet veldig mye av spillegleden.

Tviler på at jeg kommer til å kjøpe coins på FIFA 16, og jeg kommer nok heller ikke til å kjøpe spillere som SIF Benzema og SIF Aubameyang.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Synd at det er så risikabelt å selge coins, ellers hadde jeg solgt unna da meste om noen uker. Drittlei alt som heter market crash nå. Mistet veldig mye av spillegleden.

Tviler på at jeg kommer til å kjøpe coins på FIFA 16, og jeg kommer nok heller ikke til å kjøpe spillere som SIF Benzema og SIF Aubameyang.

Jeg er veldig for å ikke kjøpe coins på FIFA16 jeg også! Men da må faen EA gjøre sin del av jobben og, gjøre FUT litt mer interessant og gøy.

F.eks:

- Flere turneringer hver uke, med gøye premier ( 10K coins og 3 gullpakker, 20K og 1 gullpakke, eller at man kan få 5k coins også sjangsen til å vinne kanskje en random TOTW spiller som du ikke får selge, noe sånn hadde spicet opp FUT.

- Egne divisjoner for Gullspillere, sølv og bronze, (Legende divisjoner for Xbox), istedenfor at du har et sølvlag og møter på et helt lag med TOTY spillere allerede i 10. divisjon, det er tragisk.

- Kanskje de kan ha noe bonus add on der de har slot machiner der du kan satse coins eller fifa points så kan du vinne spillere, informs, sjeldne drakter som ikke finnes på markedet etc...bare en ide :) dont hate me hehe

Lenke til kommentar

Enig i at man burde premieres bedre, men EA ser jo helst at vi først og fremst åpner pakker. Alt vi får gratis gjør det mindre interessant å åpne pakker for points.

Finnes både sølvturnering og bronseturnering, men hadde helt klart vært en fordel om man kunne spille sesong på ulike nivåer. Et problem som kan oppstå er at man ikke finner en motstander, hvis det blir for mange game modes. Det er ingen tvil om at de fleste bare vil spille med gullspillere (og ikke engang litt originale gullspillere, man skal bare ha de beste).

Spilte finale i champions shield nå. Lå under 2-3 mot en pace abuser som skulle se samtlige repriser. Et mareritt å skulle forsvare seg mot pace abusing når forbindelsen er katastrofalt dårlig (men grønt før kampstart). Heldigvis dc han, så jeg får en ny sjanse. Karma er gøy.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Jeg spiller så vanvittig dårlig for tiden. Tror jeg trenger en liten pause nå. Hele FIFA begynner å bli frustrerende. Testa vanlig season, tapter alt . Spilt mye UT, taper alt.

Helt rått. Jeg får bare ikke til noe som helst! Én uke uten FIFA er kanskje det som må til!

Lenke til kommentar

Fikk omsider en mail fra kineserne. De sliter nå som de bare får brukt konsollen (hadde ikke overrasket meg om de ikke har Playstation engang). De dobler nesten prisen på coins, og så mener de at man skal vente i timesvis (kanskje også dagesvis for alt jeg vet).

Nå som prisen på coins nesten var doblet, så er det jo et poeng å få coinsa med en gang sånn at jeg nesten kan selge for det dobbelte av det jeg kjøper kortene for.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Stakket opp spillere som var verdt millioner. Nå har de falt masse i pris, de som prøvde å utnytte det faktum at alt var overpriset OG hadde kjøpt coins slik at de kunne utnytte det (det vil si kjøpe 10x IF-er til totalt flere millioner, coins ingen normale FUT-spillere noengang vil klare).

Fantastisk. Håper alt faller ned til ingenting i verdi, så kan alle som urettmessig har prøvd å "hvitvaske" coins få verdien betraktelig sunket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...