Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Det ene målet til Aubameyang var faktisk med hodet. Jeg scorer omtrent aldri på det, slår ikke så mange innlegg. Synes at Aubameyang har bra høyde og bra jumping (79). 92 heading accuracy.

Sier ikke at han er dårlig, for 3 av målene han har for meg er på hodet. Jeg sammenlikner han med Ramos og jeg føler at Ramos er en bedre hodespiller. Av og til kommer jeg til fine innlegg med kantene mine og de går ofte på mål føler jeg.

 

 

Edit: De to over skulle egentlig være i samme post. My bad!

Endret av Espp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg taper nok en del på Aubameyang, men betalte i hvert fall en million mindre enn de ivrigste. Gir nesten opp å prøve å treffe riktig. Plutselig har man tapt en halv million på å kjøpe på feil tidspunkt. Coins som man har brukt litt tid på å spare opp. Men prøver å tenke at det bare er en femtilapp for hver million.

 

Angående keeperne så glemte jeg den avspark-glitchen, hvor man bare kan sende i vei et skudd fra midtstreken og så går den i mål. AA9 lagde til og med en egen video om den feilen (som antagelig gjorde at enda flere prøver seg).

Lenke til kommentar

Angående keeperne så glemte jeg den avspark-glitchen, hvor man bare kan sende i vei et skudd fra midtstreken og så går den i mål. AA9 lagde til og med en egen video om den feilen (som antagelig gjorde at enda flere prøver seg).

Trodde de hadde fikset den? Iallfall redusert muligheten for å treffe. Rett etter at FIFA kom gjorde sikker 20-30% av de jeg møtte det, nå er det nesten ingen som gjør det.

Lenke til kommentar

Sykt irriterende å ha kastet bort så ufattelig mye coins på å ha kjøpt spillere på feil tidspunkt. Må ha sløst vekk halvannen million på Bony, Benzema og Aubameyang, og så har jeg i tillegg bommet litt på flere andre spillere også.

 

Det er håpløst å spå at Benzema plutselig skal rase ned 750k eller hvor mye det var, når han først hadde begynt å stige.

 

Bony skal jeg uansett selge (forhåpentligvis, men ser litt mørkt ut), men verre å sitte og spille med spillere som jeg vet at jeg har tabbet meg ut på. Skal jo ikke selge Benzema eller Aubameyang.

Lenke til kommentar

Ser den. Veldig glad for at jeg selv ikke investerte i Aubameyang når han var rundt 2 millioner. Vet ikke hva er nå, men han var nede på 1.1-1.2 før jeg la meg.

 

Det var helt latterlige priser etter at markedet ble tatt av pc og mobil i går. Handlet inn mange toppspillere for rundt 600-1000 coins (Ozil, Doumbia, . Flere av de litt eldre IFene gikk for discard, mens noen andre gikk billig.

 

Kjøpte

- IF Skrulle for rundt 75k

- MOTM Bony for 72k

- IF Depay for 105k

- IF Ozil for 110k

- TOTT Aurier for 60k

 

Hadde tenkt å kjøpe SIF Aubameyang, men frykter for at han skal ned enda mer stoppet meg. Det sykeste av alt var at folk kjøpte IFen for 1 mill når SIF gikk for bare 100-200k mer..

 

Veldig spent å se når serverne kommer tilbake!

Lenke til kommentar

Leste litt på EA-forumet og så at folk mente at Aurier skulle ligge på bortimot 150k på det laveste, så jeg tenkte jo at ca 100k var en grei deal. 60k altså...

 

Blir litt usikker på om jeg noen gang får solgt Bony (når jeg ser at han har vært nede i 72k), siden jeg ikke selger for mindre enn jeg selv kjøpte for. Da kan det fort bli til at han bare blir liggende i transfer list til evig tid :p

 

Så at McGeady falt under 2k igjen, så jeg prøvde å hamstre litt, men prisen steg igjen før jeg hadde rukket å investere det jeg skulle.

Lenke til kommentar

Tror det har en sammenheng med at det er mindre kjøpere. Prisene er ganske lik slik de var i går på IF-kort og dyre spillere, men på billige spillere er det enda ganske lavt.

 

Det er vel ingen boter som ligger å snapper opp alt som ligger for lavt? Regner med at det skal være gode muligheter for å gjøre seg et kupp eller to nå. Mye artigere når det er slik. Da kan man faktisk være heldig å få en spiller til røverpris.

Lenke til kommentar

King med hat-trick i dag + han skaffet en straffe. Blir nok en ekstremt dyr SIF nå. Regner også med at det kommer en eller to fra Bayern siden de vant 8-0.

 

Bas Dost (4 mål) og Son (3 mål) herjet i kampen mellom Wolfsburg og Leverkusen. Tror det blir et lag med mye tysk neste uke!

Endret av Espp
Lenke til kommentar

King med hat-trick i dag + han skaffet en straffe. Blir nok en ekstremt dyr SIF nå. Regner også med at det kommer en eller to fra Bayern siden de vant 8-0.

 

Bas Dost (4 mål) og Son (3 mål) herjet i kampen mellom Wolfsburg og Leverkusen. Tror det blir et lag med mye tysk neste uke!

 

King får ikke SIF. Cupkamp.

 

Skaffet meg irsk lag i dag. Veldig skeptisk til stopperne Clark (64 pace) og Dunne (68 pace, 180 cm). Prislapp: 8.800 (+ formasjonskort til RF/LF, men inkl hele benken).

 

3e503deab4b5eaf7c391b9cf4b6c98d0.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

 

 

Ja, rundt 100k sist jeg sjekket. Enda billigere i natt. Tror prisen går opp igjen snart!

:no:

Du kan ikke tilfeldigvis sjekke Kolo(30k), Atsu (70k), Ozil (180k), Aurier(110k) og Schurrle(100k)?

Er én time siden jeg sjekket nå:

- Atsu rundt 40k

- Ozil rundt 150k

- Aurier rundt 75k

- Schurrle rundt 100k

 

Kolo vet jeg ikke, sikkert ikke mye mer eller mindre.

 

 

@Oscrue: Teller ikke kamper fra cup? Kjedelig i så fall. Han var et beist og fortjener virkelig et nytt kort.

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ja, rundt 100k sist jeg sjekket. Enda billigere i natt. Tror prisen går opp igjen snart!

:no:

Du kan ikke tilfeldigvis sjekke Kolo(30k), Atsu (70k), Ozil (180k), Aurier(110k) og Schurrle(100k)?

Er én time siden jeg sjekket nå:

- Atsu rundt 40k

- Ozil rundt 150k

- Aurier rundt 75k

- Schurrle rundt 100k

 

Okei, tusen takk! Har ikke tapt så mye som fryktet da. Kom på at jeg ikke kjøpte Aurier likevel i går, og 30k i minus på Atsu går greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...