Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte bortimot ti pakker tror jeg. Beste spilleren ble Abdennour. Synes det hadde vært greit å få en spiller som ikke er discard.

 

Chikhaoui ligger på 100k nå, Aurier 180k. Og så var vi Gradel på 1,1 mill :p synd at man må jukse litt med Chikhaoui, hvis man ikke vil spille med elendige sølvspillere.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visste i grunn at Chermiti er veldig dyr, men han linker i hvert fall perfekt med Chik. Skrekkelig dårlig spiller, så jeg måtte finne en annen løsning (Sio og Yapi Yapo).

 

Jeg må nok regne med å betale litt for YY, men håper i hvert fall at han snart er nærmere 5k enn 10k.

 

This world. Jeg la inn bud for trading, aldri om jeg skal ha ham for slike summer som han går for nå.

 

6062a90049b5faa0625d11f56b136138.png

 

Edit: slo autobuyerne (vil jeg anta) nå, 7,5k for en CDM.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

SIF Isco har gjort det greit for meg, men veldig synd at han ikke har 4* skills. Så god ballbehandling, og så har han ikke 4* skills. Men han skiller kanskje ikke så mye irl.

 

Spent på dette oppsettet. Jojic har 59 standing tackle, 68 strength, 58 aggression og 66 interceptions. Bare 177 cm. Men Sahin, Bender og Kehl ser så dårlige ut. Vurderte Sahin, men han er übertreg og har 34 (!) jumping.

 

Er mer komfortabel med 4321, men Kuba på RF er litt sært. Han skulle kanskje helst vært RM i en formasjon med 3 bak.

 

19deba437df588ee5f523f83fafc7f77.png

Lenke til kommentar

Dette spillet er så ufattelig broken noen ganger. Hadde full kontroll innenfor egen 16-meter. Skulle bare dra dragninga på 2* (aner ikke hva den heter) for å få litt mer plass, og så begynner Weidenfeller å blande seg med en slags takling på min spiller. Bare roter ballen inn i eget mål.

 

SIF Aubameyang innfridde i hvert fall. Tre mål i debuten og en konstant trussel, men tapte 5-3 mot en usedvanlig kvalm pace-faen.

Lenke til kommentar

Dette spillet er så ufattelig broken noen ganger. Hadde full kontroll innenfor egen 16-meter. Skulle bare dra dragninga på 2* (aner ikke hva den heter) for å få litt mer plass, og så begynner Weidenfeller å blande seg med en slags takling på min spiller. Bare roter ballen inn i eget mål.

 

SIF Aubameyang innfridde i hvert fall. Tre mål i debuten og en konstant trussel, men tapte 5-3 mot en usedvanlig kvalm pace-faen.

Jeg opplever utrolig sjeldent, én gang til nå, at keeperen gjør noe rart. Det var på et frispark hvor jeg flyttet muren litt. Ballen går rett på keeper og han slenger seg rett ned og ballen går i mål.

 

Aubameyang er helt rå. Det eneste han mangler er litt bedre jumping, men siden han er såpass høy funker han fint i luften også. Tror jeg står med 8-9 mål på 4-5 kamper online med han (får ikke sjekket).

Lenke til kommentar

Merker at auksjonshuset er tatt ned på web appen nå. Flere sier at det kan være at de gjør som i fjor hvor de fjernet det fra web appen for å stoppe boter o.l. - jeg spilte ikke UT i fjor, men hvordan blir det da? Blir sikkert et lite krasj i markedet da?

 

 

Edit:

 

"Until further notice" gjør meg litt mistenksom til at det kanskje blir borte. Vi får se iallfall. Prisene blir sikkert å synke som faen nå da når ingen kan bruke PC / mobil og alt det innebærer (bot o.l.). Det blir garantert flere spillere på markedet og prisen synker

Endret av Espp
Lenke til kommentar

 

Dette spillet er så ufattelig broken noen ganger. Hadde full kontroll innenfor egen 16-meter. Skulle bare dra dragninga på 2* (aner ikke hva den heter) for å få litt mer plass, og så begynner Weidenfeller å blande seg med en slags takling på min spiller. Bare roter ballen inn i eget mål.

 

SIF Aubameyang innfridde i hvert fall. Tre mål i debuten og en konstant trussel, men tapte 5-3 mot en usedvanlig kvalm pace-faen.

Jeg opplever utrolig sjeldent, én gang til nå, at keeperen gjør noe rart. Det var på et frispark hvor jeg flyttet muren litt. Ballen går rett på keeper og han slenger seg rett ned og ballen går i mål.

 

Aubameyang er helt rå. Det eneste han mangler er litt bedre jumping, men siden han er såpass høy funker han fint i luften også. Tror jeg står med 8-9 mål på 4-5 kamper online med han (får ikke sjekket).

 

 

Synes egentlig at keeperne gjør altfor mye rart. Null forbedring fra FIFA 14, selv om keeperne var et satsningsområde nå. Elendig posisjonering (som gjør det altfor enkelt å score på langskudd), merkelige tunneler, de fister til corner selv om de bare kan holde ballen i fast grep osv.

 

Det ene målet til Aubameyang var faktisk med hodet. Jeg scorer omtrent aldri på det, slår ikke så mange innlegg. Synes at Aubameyang har bra høyde og bra jumping (79). 92 heading accuracy.

 

Deilig med en slags revansj nå, selv om det var mot en annen motstander. Møtte Emenike, Doumbia, Musa og Tosic. Helt greit det, men det er ikke lenger greit når du kun spiller på pace. 66 % pass accuracy hadde han. Faktisk 5-3 i denne også, 4 mål av Aguero.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Har tenkt samme tanke hele tiden. Vurderte å slå til i natt, men er fryktelig glad for at jeg ikke gjorde det. Tror han skal enda mer ned, spesielt nå som man bare kan kjøpe via konsoll. Får følge med gjennom helgen, for jeg tror det kan være greie coins å hente på han i lengden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...