Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Egentlig sjokkerende at man ikke ser Boateng oftere. Stor og sterk, og en veldig god allrounder uten noen svakheter. I tillegg har han dobbel 4*.

 

Ser ut som den beste sentrale midtbanespilleren i Bundesliga imo. Men det hjelper lite når han bare er 80 rated.

 

SIF De Bruyne er nok også en god kandidat til beste CM, ettersom defending ikke er spesielt viktig i FIFA.

Boateng er konge, men jeg syns han er litt for dårlig med pasninger og skudd. Liker Müller mye bedre på midten, men nå er han ikke oppnåelig for folk som ikke kjøper coins. IFen går for rundt 2-3 millioner nå! latterlig.

 

De Bruyne var god, men han funket ikke sammen med Lahm og Müller hos meg. Byttet tilbake til Kroos og har mye bedre suksess med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen forslag til min opprinnelige post, f.eks på det laget jeg vurderer å lage. http://www.futhead.c...quads/22712606/

 

Samme som tidligere, isco og Rakitic blir for lett på midten? Forslag til knallgod CDM? Den siste Busquets som kom denne uken her?

Digg lag da! Busquets er god som pokker, men litt treg. Jeg personlig liker han, men kan forstå at andre ikke gjør det. I BBVA anser jeg han som den beste. Liker ikke Khedira i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Oscrue: Jepp, enig ! Ved siden av Lahm er han klart en av de tre beste midtbanespillerene i bundesliga. Noen forslag til min opprinnelige post, f.eks på det laget jeg vurderer å lage. http://www.futhead.c...quads/22712606/

 

Samme som tidligere, isco og Rakitic blir for lett på midten? Forslag til knallgod CDM? Den siste Busquets som kom denne uken her?

 

Gyazo streiker. http://www.futhead.com/15/squads/22741787/

 

Kroos har bare 68 defending, men man må se hvordan statsene er fordelt. Midtbanespillere pleier å ha dårlig marking, og Kroos har bare 52 marking. 74 standing tackle, 84 strength og 84 interceptions er bra. Ålreit høyde, men spenst som en potetsekk.

 

Kroos har også bra balanse. Har inntrykk av at de færreste bryr seg om balanse, men jeg synes at bra balanse er undervurdert. Særlig viktig på forsvarere, men veldig greit å ha bra balanse på den mest sentrale på midtbanen også.

 

Offensivt forsvar, men mulig at det går fint med riktige instruksjoner.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

 

Noen forslag til min opprinnelige post, f.eks på det laget jeg vurderer å lage. http://www.futhead.c...quads/22712606/

 

Samme som tidligere, isco og Rakitic blir for lett på midten? Forslag til knallgod CDM? Den siste Busquets som kom denne uken her?

Digg lag da! Busquets er god som pokker, men litt treg. Jeg personlig liker han, men kan forstå at andre ikke gjør det. I BBVA anser jeg han som den beste. Liker ikke Khedira i det hele tatt.

 

 

Det jeg og syntes :D

Lurer på om jeg faktisk skal teste han. Han ser ut som ett beist, selv om han er litt treg. Jeg syntes ikke Bale eller Neymar er så latterlige gode som man skal ha det til. Nå skal det sies at jeg antagligvis er litt farget av å ha spilt med spisser som har +90 finishing og som setter ballen i de aller fleste tilfellene.

Derfor kan det være en god tanke å legge om formasjon for å få inn 2 spisser i stedet.

 

Oscrue : Takk for forslag, men er Neuer SÅ mye bedre at det er verdt å spille med dårlig chemistry bak i forsvarsleddet? Vurderte IF Lahm CDM og (iom at jeg har hatt han tidligere og han er helt latterlig god). Det ville da linket bedre, sammen med Kroos på midten.

 

Du har nok rett i at balanse er undervurdert, fordi noen faller som fyrstikker bare noen blåser på de mens andre har ballen klistret i bena (TOTY Iniesta, driblet 7 mann med han i går, helt syk), Reus og er en sånn spiller. Liker bedre å drible med Reus enn TOTY Robben, siden Robben virker ekstremt veik.

 

Hva slags intruksjoner kjører du? Vet du om en bra side som omhandler "rett" taktikk/instrukser?

 

Takk .

Lenke til kommentar

Laget jeg har satt opp gir maks kjemi. Neuer burde være mye bedre enn Casillas. Casillas er liten, glepphendt og posisjonerer seg dårlig. Boateng har +8 pace sammenlignet med SIF Godin. Høy, sterk og rask. Bare balansen som er litt dårlig, men den er over 50 i hvert fall.

 

Angående de på midten så er to av dem boks til boks, altså Modric og Kroos. James er litt dårligere defensivt, men har +10 strength sammenlignet med SIF Isco, defendingen er hakket bedre, er litt høyere, har bedre WR og 4* skills.

 

Jeg liker å gå innover med alle andre enn forsvarerne. Derfor Modric og Benzema til venstre, og Griezmann og James til høyre.

 

Jeg tenkte bare at du kunne sette "stay back" på de bak, med mindre du liker at de er med fremover. Selv bruker jeg ingen taktikker, alt er bare standard.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Frister å selge IF Mark Gonzalez og IF Leonardo Valencia. Har et Chilensk sølvlag, men de går for henholdsvis 350k og 150k, og jeg trenger egentlig litt penger nå. Ville dere solgt dem, eller solgt andre spillere?

 

Jeg har 3stk SIF Isco. Tror dere han får upgrade, eller er det bare å selge unna?

Lenke til kommentar

Bare hyggelig.

 

Som jeg var inne på i et tidligere innlegg så er jeg ikke helt sikker på om instruksjonene virker slik de skal, men man kan jo prøve seg fram og se hva man synes.

 

Spissene mine har fått press back line, stay central og get in behind. Sentral CAM har stay forward, balanced crossing runs (den er standard og jeg hadde ingen klare meninger om hva jeg skulle velge der) og stick to position.

 

Det ene laget mitt er i 3-4-1-2, med SIF Sneijder på CAM. Der har Inan og Melo på CM fått stay back for at formasjonen skal bli mer som 3-5-2.

 

Edit: Leonardo Valencia

 

decc8678ff8af19dac138f17f8a8ef25.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Det er lenge siden jeg kjøpte Valencia da. Mener det var i forbindelse med TOTY-krakket. Fortsatt veldig billig, og han var jo ikke i pakker lenger.

 

Litt ille at jeg bare har brukt ham i 1 kamp, som sier noe om hvor lite jeg spiller med de litt sære lagene mine. Sneijder har jeg vel bare brukt i 2-3 kamper, selv om han har vært i klubben en stund.

 

Solgte unna et par SIF Sneijder i dag. Er vel en viss fare for et lite krakk nå til helga.

Lenke til kommentar

Det kan hende at det blir oppgraderinger, men det skal være litt usikkert når de kommer. Var en EA-ansatt som skrev at det kunne bli forsinkelser på Twitter.

 

Når det blir oppgraderinger så vil det bli åpnet mange pakker og mange vil nok selge unna gamle informs for å få råd til å kjøpe dyre, oppgraderte kort.

Lenke til kommentar

Ikke jeg heller sa, feil.

 

Men alle de spillerne som blir oppgradert, de får oppgraderte IFer også. Da blir de gamle NIF kortene ikke oppgradert i klubben, men de blir tilgjengelige i pakker. IFene derimot, de blir oppgradert i klubben, dvs at om jeg har NIF og SIF Griezmann, så blir SIFen oppgradert i klubben min, men ikke NIFen, den fåes i pakker.

 

Har jeg forstått det rett?

Lenke til kommentar

Ikke jeg heller sa, feil.

 

Men alle de spillerne som blir oppgradert, de får oppgraderte IFer også. Da blir de gamle NIF kortene ikke oppgradert i klubben, men de blir tilgjengelige i pakker. IFene derimot, de blir oppgradert i klubben, dvs at om jeg har NIF og SIF Griezmann, så blir SIFen oppgradert i klubben min, men ikke NIFen, den fåes i pakker.

 

Har jeg forstått det rett?

Hvis det er som for et år siden, så vil informs bli oppgradert hvis NIF blir oppgradert. Hvis Lacazette blir oppgradert og du har IF/SIF Lacazette i klubben, så vil det kortet bli oppgradert. Er troen på oppgradering som gjør at SIF Lacazette er så forferdelig dyr. Hvis det ikke blir noen oppgradering, så vil prisen stupe.

 

Det kan også hende at mange som har hamstret SIF Lacazette vil selge når kortet blir oppgradert. Vil være forholdet mellom tilbud og etterspørsel som bestemmer prisen. Hvis tilbudet øker mer enn etterspørselen, så vil prisen gå ned. Dagens innføring i mikroøkonomi :p

 

Om man har NIF Lacazette i klubben, så vil ikke det kortet bli oppgradert. Jeg vurderer å prøve å selge de gamle kortene mine for UP-pris. Hehe.

 

Det jeg mente er at folk vil selge IF Glen Johnson for å finansiere kjøp av oppgraderte kort, eller for å kunne åpne flere pakker. Da kan IF Glen Johnson fort gå litt ned i pris, for etterspørselen vil i hvert fall ikke stige.

 

Nå er dette bare teori og antagelser. Vanskelig å vite noe om hvordan markedet vil reagere på oppgraderingene.

 

Edit: lagt inn bud på 49 NIF Lacazette nå, 600 på hver. Får se om jeg får noen av dem. Edit2: ikke i nærheten engang. Så bare at det var et kort som gikk for 650.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...