Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo bedre manager, jo bedre kontraktbonus får du. du kan få opptil 39 kamper tipper jeg, men da skal du ha flere managere med 7+ i klubben din..I think..

 

Funnet deres favorittformasjon? Bruker alltid 4-2-3-1(2) men hakke funka helt for meg i år.

 

Lurer på om jeg skal teste 4-3-1-2, ser ikke helt grunnen med vinger i dette spillet. Alt skal gjennom midten.

Lenke til kommentar

Kan noen gi en kjapp innføring i FUT eller linke til en fin intro guide?

 

Hva har f.eks kjemi å si? Blir spillere bedre/dårligere av det? Hvordan får man god kjemi? Må man sette sammen spillere som alle spiller på samme lag i virkeligheten? Da er jo halve morroa borte.

 

Når en spiller blir skadet, må man kjøpe kort for å få ham frisk, eller går det over av seg selv etterhvert?

 

Har ingen link å vise til men kjapt:

 

Kjemi er viktig. Laget blir rett og slett mer "samkjørt" om man har høg kjemi. Det merker man mest på løp, hvordan de posisjonerer seg i forsvar i forhold til hverandre og så videre.

 

Man får god kjemi på flere måter. Spillere som spiller i samme liga får god kjemi sammen, samme klubb, samme land osv. Man kan spille med "hybrid"-lag og fremdeles ha god kjemi. Det finnes flere plasser du kan teste dette, anbefaler futhead.

 

Om en spiller blir skadet vil det f.eks stå "Foot 2 matches" eller noe sånt. Da vil skaden gå over etter 2 kamper på benken, eller du kan kjøpe et healing kort for enten foot eller "all injuries" for så å bruke det kortet på han.

Lenke til kommentar

Selg han. Fler og fler vil få han i pakker, da synker nok prisen hans også.

 

Forresten noen som har en god venstre midtbanespiller i BPL å anbefale? Har 24k nå, og ganske fornøyd med Young. Men jeg trenger en backup også. Januzaj er uaktuell. Trenger litt fart, vurderer Eriksen eller Schürrle men tror sistnevnte blir litt for dyr...

 

(PS4)

Lenke til kommentar

Kom nettopp på en ting: Jeg både forhåndsbestilte spillet og kjøpte Ultimate Edition. Da skulle man få noen gratis packs. Hvordan får man tak i disse?

 

Jeg hadde bare 4 stykker i min FUT, og bare en av de var gold tror jeg. Et par sølv packs i hvert fall.

Jeg fikk nettopp en epost fra cdon med kodene, som videre smelles inn i PS-Store. Etter at det er gjort skal vel pakkene ligge inne i spillet.

Lenke til kommentar

 

Kom nettopp på en ting: Jeg både forhåndsbestilte spillet og kjøpte Ultimate Edition. Da skulle man få noen gratis packs. Hvordan får man tak i disse?

 

Jeg hadde bare 4 stykker i min FUT, og bare en av de var gold tror jeg. Et par sølv packs i hvert fall.

Jeg fikk nettopp en epost fra cdon med kodene, som videre smelles inn i PS-Store. Etter at det er gjort skal vel pakkene ligge inne i spillet.

 

 

Jeg kjøpte digitalt...

Får undersøke litt når jeg kommer hjem.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Jo bedre manager, jo bedre kontraktbonus får du. du kan få opptil 39 kamper tipper jeg, men da skal du ha flere managere med 7+ i klubben din..I think..

 

Funnet deres favorittformasjon? Bruker alltid 4-2-3-1(2) men hakke funka helt for meg i år.

 

Lurer på om jeg skal teste 4-3-1-2, ser ikke helt grunnen med vinger i dette spillet. Alt skal gjennom midten.

 

Maks på kontrakt er 50 % ekstra, hvis det ikke er endret.

 

4312 er imo en bortkastet formasjon som de bare kan fjerne fra spillet. 41212 (2) er nesten lik, men du får CDM. Flott formasjon. Beste formasjonen i år ifølge Japes. Ligger kompakt defensivt. Offensivt skulle man tro at den brede er bedre.

Lenke til kommentar

Haha. Vant 10-5 i den sykeste kampen. Leda 5-1, så tok han meg igjen til 5-4. Så skjerpet jeg forsvaret og skorte som bare det :) Så ble jeg disconnected og fikk tap etter kampen.....Hadde rykka opp til 4 div hvis ikke serverne fucka seg.... Mista dnf% også.. Dritt!

 

Edit: Nå skjedde det igjen. Noe virkelig galt med ea serverne når man får tap av å vinne fordi den logger seg ut..

Endret av Bosch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...