Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er faktisk litt fan av hvordan de gjorde det med world cup. Nå skal det sies at det er mye færre spillere kontra hva som er på FUT, så sjansen for å få noe bra var faktisk veldig stor.

 

Som noen sa før meg, du samler på spillerne i klubben. Man bruker coins til å kjøpe pakker for nye spillere, og kontrakter kan man få kjøpt i en fks consumables pakke eller om noen har lagt det ut for salg..

Jeg er litt usikker på om spillere burde koste noe eller ingenting. Om man ser på CS:GO så bytter folk flittig våpen osv med hverandre. Så kanskje man kan bytte spillere mot verdi poeng.

At om du er så heldig å pakker Ronaldo men vil ikke bruke han lengre. Så kan man legge han for salg for fks 1000. Men da er det ikke coins man får men såkalt verdi poeng. Verdi poeng kan man bruke til å åpne opp pakker eller kjøpe andre spillere som også har blitt ut for salg.

Man kan få fks verdipoeng som premie for å vinne Season eller cuper.

 

Men som sagt så er jeg faktisk utrolig fan av 2014 VM måten og det tror jeg EA utalte seg også at de var tilbake på den tiden.

 

Da bruker man faktisk kun coins fra matcher og Season osv til å skaffe seg spillere.

Nå skal det sies at det burde være variasjon i pakkene.

Fks at du kan åpne opp en pakke som koster 200k for spillere som er 80+. Det er helt random som sagt hva man får og antall spillere er 10. . Prisen er kanskje stiv men sjansen for å få noe bra og er faktisk ganske stor og da lærer man seg å sette pris på kvalitetspillere fremfor å discarde de. Kan være fks 400k for å få 3-5 rare gullspillere på 85+.

 

Normal pakke kan koste rundt 5-10k.. Da kan man få alt mulig rart i raitings. Men du er garantert i å få 3rares..

 

Om noen har spilt fotball manager ellernoe på mobilen så er det ca nesten det samme konsepte der. Selvfølgelig kommer de ikke til å fjerne Micro transaksjonene desverre. Men du fjerner coins selling totalt og hacking er pointless for du får ikke overført til andre..

Men dette skjer nok aldri og coin kjøping har desverre kommet for å bli.. Kan ikke se for meg noen måter å forhindre dette helt på enn å fjerne transferlist helt aka lik som world cup.

 

Jeg hadde iallfall likt det, du hadde møtt så mange rare lag og anderledes lag at det fort hadde blitt morsomt å spille med spillere man normalt sett ikke ville ha kjøpt. Samtidig av du får den følelsen av jo mer du spiller jo bedre lag vil du få.

Nå kan man åpne opp en ny konto kjøpe 300k coins til knappe 25kr og vips så kan du fortvekk putte inn verdensstjerner i hver posisjon.

Synes det er tragisk at vanlig personer skal tjene penger på et spill, bortsett fra spill selskapet selvfølgelig. Folk burde ha blitt bannet straight away. En advarsel fører kanskje til at du stopper med den brukeren. Men folk har fort vekk 2-3++ andre brukere de også kjøper med, så det hjelper ikke. Det vil kanskje lindre men ikke fjernes helt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man bare ser på tallene på kortene er det vanskelig å tro at det bare er 2 rating i forskjell på Aubameyang og Morata!

 

Aubameyang er egentlig RM med 74 passing. Stats som egner seg langt bedre på en spiss.

 

Blir Aubameyang, Mertens og Busquets på meg. Depay blir antagelig dyr, men mulig at jeg kjøper ham inn og kanskje prøver meg på en false 9 med Sneijder. Spent på prisen til Kouyaté, den blir ikke lav.

Lenke til kommentar

Hva er greia med at jeg sletter klubben for å starte i 10.-divisjon igjen for å oppnå den første seieren min på 60 matcher når det første jeg møter er et gull-lag. Med gull-lag i 10.-divisjonen bør man i utgangspunktet være ganske rævva for å være der nede.

 

Heldigvis fikk jeg utdelt av EA et ''engelsk'' lag, og mange spillere linket, ikke blandt de beste. Men Ronaldo-lånespiller fikk jo sine to kamper.

 

Valgte å gå pysete og ballbesittende ut, han gikk rett i fella og brukte nesten dobbeltpress hele tiden. Spillerne hans ble utslitte og han ble mer utålmodig. Og siden det alltid var to spillere løpende mot min ene var det mange alternativer og han ble til slutt såpass frustrert at jeg greide å kontre inn 1-0 med mitt Bronse-lag mot hans Gull-lag. Jeg fortsatte den ballbesittende matchen hvor jeg totalt hadde over 65 % posession og han fortsette å jage til ingen nytte. Etter litt klabb og babb i feltet fikk jeg headed inn 2-0 med keepern hans på halvdistanse. Han brukte TOTs i laget for å greie 2-1 og deretter tabbet jeg meg ut til 2-2, det var ingen kvalitet der. Målene ble invitert av mine feil.

 

3-2 til meg ble såklart signert Ronaldo. Og etter det var det balltrilling igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...