Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

@G27: Syntes du kunne bytta ut Hart med De Gea på den lista ;)

Absolutt ikke. De Gea blir 85 rated, ikke 84. Altså får han +2, og ikke +1 :)

 

Poenget mitt med innlegget var at det ikke er så alt for mange spillere som får +1 upgrade, da det er så "lite" at det ikke vil gjøre stor forskjell.

 

EDIT:

Forresten har jeg basert oppgraderingene på det de har i H2H.

Endret av G27
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Sitter på jobb og tenkte at jeg kunne legge ut IF Benzema med BN 1,890 mill når jeg ikke er hjemme og spiller. Så at en SIF gikk for 1,9 mill, og folk kan jo kjøpe feil. Solgt på andre forsøket, 400k for mye.

Det e jo ganske bra, eg har lyst å selge han og men eg føler kanskje prisen vil gå ennå høyere opp om noen dager kanskje til 2.1 - 2.2 mill, ka tror du?:D

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte tilbake IF Benzema, og i forhold til prisen jeg selv betalte ble mitt kort solgt for over 450k for mye.

 

Litt kjedelig å betale den summen som SIF gikk for for bare et par dager siden, men har tro på en grei prisøkning, ja, og vil jo gjerne bli med på den økningen.

 

Håpløst å spå, men han skal helt sikkert over 2,2 etter hvert.

Lenke til kommentar

Har spilt litt med et Serie A-lag(sirigu i mål) i det siste, og det har funka overraskende bra! Vet ikke hva som er greia, men tror kanskje det har nok med at midtbanespillerne er relativt gode begge veier å gjøre. Jeg slipper i alle fall ikke inn så mye mål som med andre lag. Må vel også kjøpe Doumbia etter hvert... :D Anbefaler i alle fall å teste ut et lignende lag.

 

Personlig så savner jeg sentrale midtbanespillere som Vidal, Marchisio og Pogba som er gode begge veier i andre ligaer. Har jo Yaya i PL, men det er vel ikke så mange andre. Jeg digger de, og vil heller ha to slike enn for. eks. Ramires og David Silva.

 

433(2)

 

Sirigu

IF Caceres - Barzagli - Chiellini - Evra

Pogba - De Rossi - Vidal

Cuadrado - Tevez - Gervinho.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...