G27 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) @G27: Syntes du kunne bytta ut Hart med De Gea på den lista Absolutt ikke. De Gea blir 85 rated, ikke 84. Altså får han +2, og ikke +1 Poenget mitt med innlegget var at det ikke er så alt for mange spillere som får +1 upgrade, da det er så "lite" at det ikke vil gjøre stor forskjell. EDIT: Forresten har jeg basert oppgraderingene på det de har i H2H. Endret 9. februar 2015 av G27 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Ahh, om han får +2 så er det greit Syntes uansett ikke at Hart fortjener upgrade.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hehe. Sitter på jobb og tenkte at jeg kunne legge ut IF Benzema med BN 1,890 mill når jeg ikke er hjemme og spiller. Så at en SIF gikk for 1,9 mill, og folk kan jo kjøpe feil. Solgt på andre forsøket, 400k for mye. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Hehe. Sitter på jobb og tenkte at jeg kunne legge ut IF Benzema med BN 1,890 mill når jeg ikke er hjemme og spiller. Så at en SIF gikk for 1,9 mill, og folk kan jo kjøpe feil. Solgt på andre forsøket, 400k for mye. Det e jo ganske bra, eg har lyst å selge han og men eg føler kanskje prisen vil gå ennå høyere opp om noen dager kanskje til 2.1 - 2.2 mill, ka tror du? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Ser alt jeg solgte Zlatan litt for tidlig. Han er oppi 1.5 i dag. Kunne gått 100k ekstra hvis jeg hadde ventet. Skulle også handlet inn Rafinha tidligere. Prisen tok helt av etter at den nye cupen ble lansert! Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Den er lei, jeg driter i det, la ut SIF Benzema nå...orker ikke å vente lenger hehe Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg kjøpte tilbake IF Benzema, og i forhold til prisen jeg selv betalte ble mitt kort solgt for over 450k for mye. Litt kjedelig å betale den summen som SIF gikk for for bare et par dager siden, men har tro på en grei prisøkning, ja, og vil jo gjerne bli med på den økningen. Håpløst å spå, men han skal helt sikkert over 2,2 etter hvert. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Kjøpte Cuadrado til Chelsea nå for 150k. Markedet er ødelagt. Taper jeg 100k så gjør det ingenting. Det er 3 kroner.. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Glad jeg solgte min Cuadrado med en gang han kom ut, solgte han for 375 K nå ser jeg han er verdt 150 K ja hehe.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Har spilt litt med et Serie A-lag(sirigu i mål) i det siste, og det har funka overraskende bra! Vet ikke hva som er greia, men tror kanskje det har nok med at midtbanespillerne er relativt gode begge veier å gjøre. Jeg slipper i alle fall ikke inn så mye mål som med andre lag. Må vel også kjøpe Doumbia etter hvert... Anbefaler i alle fall å teste ut et lignende lag. Personlig så savner jeg sentrale midtbanespillere som Vidal, Marchisio og Pogba som er gode begge veier i andre ligaer. Har jo Yaya i PL, men det er vel ikke så mange andre. Jeg digger de, og vil heller ha to slike enn for. eks. Ramires og David Silva. 433(2) Sirigu IF Caceres - Barzagli - Chiellini - Evra Pogba - De Rossi - Vidal Cuadrado - Tevez - Gervinho. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Mulig at jeg får inn Cuadrado for IF Cabella etter hvert, men hadde håpet på maks 100k. Cabella har bedre skudd og weak foot, men rå pace, dribbling og 5* skill moves på Cuadrado. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 IF Alaba som CB hadde vært spennende Futhead TOTW 22 Predictions Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Aubameyang og Depay skal jeg ha hvis de kommer. Blir årets nedtur for min del hvis IF-kortet jeg har ventet på i en evighet ender med å bli CB: Alaba! Så ikke Bayern kampen, spilte han som CB? Sikkert i en treer da. Idiotisk hvis han blir satt til CB.. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Tror han spilte i en treer. Tror nok uansett at han blir LB. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Håper og ber om at han blir LB! Liker oppsettet jeg har bak nå, men skulle han bli CB får jeg gi Rodriguez noen kamper på LB da.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Tror han spilte i en treer. Tror nok uansett at han blir LB. Han blir jo CB isåfall. CB i prediction-tråden på EA-forumet. Endret 9. februar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 http://news.futhead.com/posts/totw-predictions/30730-totw-predictions-week-22 Futhead tror han kommer som CB. Litt overrasket over at de har med Ivanovic. Spilte langt i fra noen bra kamp. Scoret riktignok det avgjørende målet, men det stoppet der. Willian ble vel kåret til MOTM av mange. Mulig det er mangel på RB som har prestert forrige uke. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Får eventuelt prøve trebackslinje for første gang! Noen som har (god) erfaring med det? 3421 ser ikke dum ut Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Sårbar som faen mot kontringer om du møter en som stiller med 4-3-3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå