Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt morsomt at laget mitt er verdt 5.5 mill nå. Jeg ga rundt 3 for det. Sykt hvordan markedet har blitt.

 

Gleder meg til Fabregas får sin update. Matic har jeg byttet ut med Toure. Azpilicueta får en +2 update også. Så kanskje han blir bedre enn Filipe Luis nå?

Husk at 3 mill back in the day er 5,5 mill nå (sånn sirkus) justert etter inflasjon. ;)

 

Du får tvilsomt noe mer for 5,5 mill i dag enn 3 mill før.

Lenke til kommentar

Jeg spiller ikke seasons (har spilt seks kamper på den brukeren hvor jeg har spilt mest seasons), så jeg vet ikke hvordan ting fungerer der. Bare gikk inn på Chelsea og så at han står som 88 CM. Det virker ganske insane når han fortsatt har defensive stats på 60-tallet (for eksempel 61 interceptions, 66 standing tackle og 62 sliding tackle).

 

Hvis han bare er 85 CM så er det i hvert fall ikke "bankers" at han får oppgradering. Mener å huske at det ikke var så fryktelig mange oppgraderinger for et år siden.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Dette er laget til en kamerat:

 

Casillas

IF Carvajal - Ramos - SIF Godin - Alba

SIF Isco - James - Modric

Bale - SIF Benzema - SIF Neymar.

 

Han har 14mill coins, og lurer på hvordan han kan oppgradere laget. Og ja, han driter penger.

 

TOTY Kroos, Iniesta? Hva er lurt? Messi og Ronaldo er bare som NIF på markedet. Spiller på PS3. Tips? Er også åpen for å teste andre formasjoner.

 

Edit: Har vel rundt 20mill.. Solgte en TOTY-spiller.

Endret av Noctua.
Lenke til kommentar

Hei!

 

Vil komme her å dele informasjon om hvem å investere i. Som dere ser så har jo spillere blitt transferra. Cuadrado gikk fra Fiorentina til Chelsea. Han var beste hm i serie a, noe som betyr at han vil øke betraktelig, bare la han få tid.

 

spillere som blir tatt ut av packs når updaten som nevnt ovenfor med cuadrado. Vi har også spillere som er ute av packs pga. andre grunner som junior malanda. Ikke for å være respektløs, så er han god å trade med. Dere er gjerne litt sent ute nå, men sjekk opp andre spillere.

 

Informs vil også være gode å trade med. Gå på silver/ bronze inform å vinn dem på "open bid" vil dere ha mer tips? sjekk ut twitch kanalen min, twitch.tv/erlendfifa99

Lenke til kommentar

Var det ett tips? Jeg har og ett tips, like godt. For å unngå å bli våt på føttene når du går ut, ta på deg støvler.

For flere slike solide tips, sjekk ut bloggen, youtubekanalen, ukebladet og tv-kanalen min "cpt. Obvious says".

Endret av Tresaks
  • Liker 3
Lenke til kommentar

+1 gold upgrades Fifa 14

  1. Vidal 85 -> 86
  2. Costa 83 -> 84
  3. Negredo 83 -> 84
  4. Giuseppe Rossi 81 -> 82
  5. Alaba 81 -> 82
  6. Giroud 80 -> 81
  7. Rémy 79 -> 80
  8. Lovren 78 -> 79
  9. Lallana 78 -> 79
  10. Max Kruse 78 -> 79
  11. Sterling 76 -> 77

2xSerie A

1xLigaBBVA

6xBPL

2xBundesliga

 

Om jeg kan gå ut i fra fjorårets +1 gold upgrades kan det godt tenkes at Fabregas blir en av årets +1 oppgraderinger. Mange som har revet seg i håret over ratingen til Cesc, og man kan ikke si at han ikke fortjener den ene oppgraderingen akkurat. Matic blir kanskje en også.

 

Potensielle +1 gold upgrades i BPL:

 

  1. Aguero 86 -> 87
  2. Sanchez 84 -> 85
  3. Cesc 84 -> 85
  4. Cazorla 84 -> 85
  5. Matic 82 -> 83
  6. Hart 82 -> 83
  7. Zabaleta 82 -> 83

Det kan være alle disse får upgrades, det kan være 2 av dem som får upgrades... who knows :)

Lenke til kommentar

Hva i huleste er det EA driver med? Jeg prøver å selge Benzema SIF, Cabella IF og et par andre IF jeg kjøpte i går. Alle har gått betraktelig opp i pris, og jeg får ikke solgt dem. Altså jeg får ikke solgt en eneste spiller i klubben min eller spilt en eneste kamp.

Markedet er så skakkjørt nå. ser ut som at EA har stoppet meg fra å tjene coins. Har alt i alt en verdi av 3 mill. Er vell lite i dagens FIFA samfunn.

 

Er det en spillere i BPL som fortjener oppgradering, så er det Nathaniel Clyne. han har vært bunnsolid denne sesongen, og en av grunnene til at Southampton har kun sluppet inn 17 mål i ligaen. Burde bli oppgradert til 78 rare. Håper han kommer seg til United utover sommeren :)

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Menez kan også fort bli oppgradert, han er vel en av de som ligger best an. Pogba UP virker også sannsynlig.

 

Blir flere oppgraderinger enn for et år siden, og det er ikke sikkert at alle/noen kommer på fredag siden det er så mange.

Ifjor så kom oppgraderingene i to puljer. Den første var i februar, og den andre i mars. De viktigste spillerne, som Suarez og Hazard ble oppgradert i februar, mens Jese Rodriguz ble oppgradert i mars.

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Moderatormelding

Flere innlegg fra en spambot har blitt slettet. Noen innlegg som er relatert til dette av andre brukere har blitt slettet, da de er relatert til denne spamboten. Reaksjoner på moderatorhandlinger tas med undertegnede på PM, eller i vårt tilbakemeldingsforum, og ikke denne tråden.

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...