Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mistenker at man må vente litt på at Qualiarella skal stige (men jeg spår jo feil stadig vekk :p).

 

Veldig treg og 2* skill moves. Det er rimelig spesielt å sette ham inn i et lag. Da må det isåfall være fordi man er fan irl. De som er trege burde i hvert fall være gode hodespillere, men han er bare 180 cm, har 72 jumping og 67 heading accuracy.

 

Edit: han er sikkert fun hvis man først og fremst skal skyte langskudd. Jeg gidder aldri det.

 

Synd at det ikke blir noen IF Hovland. Holder ikke å score hvis man slipper inn to og taper.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Helt siden Toty har jeg begynt å sjekke priser på ifs rett før nytt totw release. Eksempel. Kjøpte if oscar for 80k +- pr stk. Solgte for 160k påfølgende helg. Choupo Moting for 45k +- pr stk. Solgte for 80k påfølgende helg. Skal fortsette å se om dette funker i det lange løp. Men dettw har vell kanskje en sammenheng med at markedet er rimelig fucked for tiden.

Endret av Tresaks
Lenke til kommentar

Noen ganger begynner jeg å lure på hvorfor enkelte folk spiller FIFA. Han startet med drag back på avspark, som sjeldent er et godt tegn. Sånne som skal ha deg til å jage. Lot ham bare stå der og se dum ut, men da gikk han etter hvert over til å begynne å trikse. Etter 7-8 min fant han ut at jeg ikke gidder det der, så da begynte han å gå litt fremover. Men ved jevne mellom skulle han ha meg til å jage, gjennom 120 søvndyssende minutter. Ufattelig kjedelig kamp.

 

Wannabe skiller også. Han hadde 27 (!) dribleforsøk med Hazard, og feilet 10 ganger, altså ganske dårlig uttelling. Med McGeady feilet han på to tredjedeler av dribleforsøkene. Er jo bare å vente på at han skal finte, og så tar man ballen.

 

Endte med at jeg scoret i 120. min og vant 1-0. Mot sånne tillater jeg meg å legge om til fem bak, og da er det jo greit å ha Maicon som en ekstra stopper (bytter aldri inn noen, bare stokker om på laget).

Lenke til kommentar

 

Hurtigsolgte hele laget mitt i håp om å få råd til pakker som Hazard er i. Hvis det ikke lyktes starter jeg helt på nytt. Hvis EA ikke vil jeg skal spille BPL-lag men straffer meg med tap skal de få lov å vinne der...

 

Seriøst? EA ikke vil du skal spille med PL lag? Hva mener du med det?

 

Det virker slik. Med det italienske laget som var dårligere enn PL-laget mitt vant jeg mye mer og kom helt til 3. divisjon. PL-laget mitt har gått fra 1 til 5 divisjon på like mange sesonger... bare tap.

 

Hvis EA ikke vvil jeg skal spille PL men Serie A får jeg bare gi meg, hvis det er det som skal til for og vinne.

Lenke til kommentar

Solgte en del spillere og handlet inn Neymar, Marcelo og Alves til neste ukes cup (11 fra Brasil i startoppstillingen).

 

Må si at den utgaven av det brasilianske landslaget jeg prøver nå er utrolig morsomt. Bare små og hurtige spillere som kan vende på en femøring! Gleder meg til cupen blir aktivert nå :D

 

Er enda litt irritert over at jeg ikke fikk fullført Afrika Cup (online). Tapte finalen to ganger på rad og da ga jeg opp. Får se om jeg gidder å prøve på nytt i morgen. Vil helst ha den gullpakken :)

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor prisene går opp selv. Det har jo blitt åpent millioner med pakker i helgen, og prisene burde jo synke! Markedet er helt rart, og jeg vet ikke hva man burde gjøre.

 

Kjøpte Zlatan for 5 dager siden og solgte han med 180k fortjeneste i dag. Det er griselett å tjene penger for tiden, hvis man bare kjøper riktig spiller. Problemet mitt er at jeg ikke har peiling på hvem som øker og synker akkurat nå.

Lenke til kommentar

Han spilte faktisk sånn hele kampen. Waste til tusen, Ronaldo kom ikke til sin rett i det hele tatt. Surt å ikke vinne når jeg først møter et sånt lag og er bedre enn ham. Tapte på at jeg spilte ballen rett i beina hans fra GK og et skudd som gikk via min spiller, slik at GK ble helt utspilt.

 

Tabbe av meg å starte en kamp etter kl 24. Da ber man nesten om å tape.

 

67db61430f67e6ae012f493e93dfc687.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...