Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SIF Aubameyang kan bli interessant :D

Spilte han en god kamp? Han blir både kjapp og dyr :D

E: litt kjipt at ikke Reus skåret mer. Har ønsket meg en IF veldig lenge nå!

To mål og én assist. Man of the match og 9.4 hos whoscored.com. Subotic fikk faktisk samme rating, men blir nok Aubameyang.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Koster det noe å spille Ultimate Team? Jeg har aldri prøvd det, men syns å ha hørt at det er EA sin "cash cow". Vil det si at du må betale for å få pakker med spillere, eller kan du tjene slike "FIFA Coins" og bruke dem? Er hele "kjøpepresset" bare fordi det tar år og dag uten å betale med ekte penger?

Lenke til kommentar

Koster det noe å spille Ultimate Team? Jeg har aldri prøvd det, men syns å ha hørt at det er EA sin "cash cow". Vil det si at du må betale for å få pakker med spillere, eller kan du tjene slike "FIFA Coins" og bruke dem? Er hele "kjøpepresset" bare fordi det tar år og dag uten å betale med ekte penger?

Du kan spille helt uten å bruke penger, ting tar bare mye lengre tid (før du får "drømmespillerne). Man tjener penger for hver kamp man gjennomfører, hver sesong man har spilt og eventuelle turneringer. Det er mulig å spille online og offline sesonger, sånn at hvis man ønsker kan man spille offline til man får grepet rundt det.

Man kan ha flaks å få en dyr spiller i pakker, noe man kan bygge laget rundt eller selge for å kjøpe pakker, men sannsynligheten er lav. Derfor bruker folk penger på det, for å gjøre prosessen hurtigere :)

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Hva skal man gjøre... ja, jeg spør alle..; 0-1-55 de siste matchene...

Vil EA jeg skal spille ett BBVA-lag? Bundesliga? Italiensk liga, igjen? Bare si det hvis det er forhåndsbestemt at et 100 %-lag eller et generelt BPL-lag aldri skal bli vinnende.

Ikke foreslå nye formasjoner, har prøvd alle.

Lenke til kommentar

Hvis 0-1-55 er fakta så ville jeg funnet på noe annet den neste uka og fått FUT litt på avstand. Pro clubs for eksempel. Jeg hadde også slettet klubben min hvis jeg ikke hadde litt verdifulle spillere.

Edit: jeg hadde nok slettet klubben min uavhengig av hva jeg hadde :p

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Der gjorde jeg nettopp min aller største FIFA tabbe gjennom tidene. Fredagskveld så tenkte jeg å investere i 10stk De Bruyne SIF for 210K. Folk sa at han ville gå ned i pris, siden det ville komme 100K/50K pakker på søndag.

Jeg var i tvil, men siden såpass mange sa det, så stolte jeg på det. Prisen på De Bruyne SIF økte 30K over natten til Lørdags morgning.Jeg sa til meg selv, burde jeg investere i han nå? Nei tenkte jeg, fordi folk sa at det ville bli crash på søndag. Senere utover dagen, så storspiller De Bruyne, og scorer 2 mål mot Hoffenheim. Prisen på SIF De Bruyne øker til 250k under kampen. Da angret jeg på at jeg ikke kjøpte han når han var på 210K, og trodde at han ville falle tilbake til rundt 210K etter 100/50K pakkene var ute. Utover lørdagskvelden, så øker prisen på SIF De Bruyne. Prisen ender opp på 290K 00.00 norsk tid. Klokken tikker 01.00 , og til min store fortvilelse så gjør EA 25K pakker tilgjengelige, med 5 stk til hver. Prisen PÅ De Bruyne går ned 10K, fra 290-280K rett etter 01.00. 15 minutter senere, så selges De Bruyne SIF for 350K. Jeg trodde ikke mine egne øyne. I dag tidlig, så våknet og sjekket jeg prisen på De Bruyne SIF. 420K er det.

OMFG

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Spørsmål 1: Hvordan aktiverer man lånespillere til klubben sin? Da jeg begynte med et nytt lag gikk alt fint og de var å finne under ''Søk i egen klubb'', nå kommer bare de ''vanlige'' spillerne fram.

Spørsmål 2: Hvordan oppretter man ett nytt lag? Frustrerende at begge lag krasjer med hverandre? Jeg får jo opp samme spillere på lag 1 som på lag 2? Eller er det kopier, at lag 1 har skader, røde kort, og er i 4.-divisjon mens jeg kan starte ''helt på ny'' med de samme spillerne på en måte? Dvs. selge alle spillerne på lag 2 og kjøpe inn nye, mens spillerne på lag 1 fortsatt eksisterer?

Spørsmål 3: Flere som opplever det jeg har opplevd flere ganger; du kjøper en Premium Gullspiller-pakke, tror du. Du har markert den. Trykket på kjøp, og om et par sekunder eier du et helt SØLVLAG! Det var 15 K bortkastet som kunne vært 30 K MINDRE bortkastet!

PS: Har begynt å spille possesion jeg også, men liker helst å bruke pass and run-knappen, det dumme er at det blir ikke direkte trekant-spill, da spilleren du ber løpe løper helt til motstanderens 16, og da bør du ha spillere i midtbaneleddet slik at det alltid er noen å spille mer vegg med. Hvorfor finnes ikke den knappen der du holdt en eller annen knapp inne og trykket pasning, så ble det veggspill, og bare det, at ikke spilleren løper helt opp.

PS: Sjelden jeg har MINDRE enn 65 i posession i løpet av en match. Men overraskende ofte jeg aldri greier å holde på en 2-0 ledelse og taper 2-3.

Vet ingen svaret?

Lenke til kommentar

Spørsmål 1: Hvordan aktiverer man lånespillere til klubben sin? Da jeg begynte med et nytt lag gikk alt fint og de var å finne under ''Søk i egen klubb'', nå kommer bare de ''vanlige'' spillerne fram.

Du trykker R3 (på Playstation, Xbox aner eg ikke) går helt til høyre, så nedover listen til du finner de(n) spilleren du vil ha, trykker X (forutsatt at du har nok FCC poeng til å få spilleren OG at du oppfyller level kravet) Når det er gjort så kan du gå inn på ett lag du har, trykke firkant og enten velge Swap eller søk i klubb og da SKAL spilleren ligge klar. Om den ikke er der så snakker du med EA eller slutter å trolle med tullespørsmål her.

Spørsmål 2: Hvordan oppretter man ett nytt lag? Frustrerende at begge lag krasjer med hverandre? Jeg får jo opp samme spillere på lag 1 som på lag 2? Eller er det kopier, at lag 1 har skader, røde kort, og er i 4.-divisjon mens jeg kan starte ''helt på ny'' med de samme spillerne på en måte? Dvs. selge alle spillerne på lag 2 og kjøpe inn nye, mens spillerne på lag 1 fortsatt eksisterer?

Når du er inne på ett av dine lag, trykker du Trekant og velger "Lag nytt lag" ELLER du kan velge lagbygger som kan bygge ett helt lag HELT AUTOMATISK for deg, om du fyller inn noen få parametere som spillet spør om.

Spørsmål 3: Flere som opplever det jeg har opplevd flere ganger; du kjøper en Premium Gullspiller-pakke, tror du. Du har markert den. Trykket på kjøp, og om et par sekunder eier du et helt SØLVLAG! Det var 15 K bortkastet som kunne vært 30 K MINDRE bortkastet!

Kan knapt kalles ett spørsmål, men nei aldri opplevd det. Du har kjøpt den ene pakken som inneholder ett helt sølvlag, som du kun kan kjøpe 1 gang. Gratulerer. Var nettopp i bursdag til min 2år gamle niese, hun satt med telefonen til moren og surfet på YouTube, så på Vennebyen..justerte volum og scrollet til hun fant det hun ville ha. Om hun får til det så klarer du å ordne alt du lurer på selv. Det er virkelig ikke så vanskelig som du prøver å få det til å virke som, ærlig talt.

Lenke til kommentar

Der gjorde jeg nettopp min aller største FIFA tabbe gjennom tidene. Fredagskveld så tenkte jeg å investere i 10stk De Bruyne SIF for 210K. Folk sa at han ville gå ned i pris, siden det ville komme 100K/50K pakker på søndag.

Jeg var i tvil, men siden såpass mange sa det, så stolte jeg på det. Prisen på De Bruyne SIF økte 30K over natten til Lørdags morgning.Jeg sa til meg selv, burde jeg investere i han nå? Nei tenkte jeg, fordi folk sa at det ville bli crash på søndag. Senere utover dagen, så storspiller De Bruyne, og scorer 2 mål mot Hoffenheim. Prisen på SIF De Bruyne øker til 250k under kampen. Da angret jeg på at jeg ikke kjøpte han når han var på 210K, og trodde at han ville falle tilbake til rundt 210K etter 100/50K pakkene var ute. Utover lørdagskvelden, så øker prisen på SIF De Bruyne. Prisen ender opp på 290K 00.00 norsk tid. Klokken tikker 01.00 , og til min store fortvilelse så gjør EA 25K pakker tilgjengelige, med 5 stk til hver. Prisen PÅ De Bruyne går ned 10K, fra 290-280K rett etter 01.00. 15 minutter senere, så selges De Bruyne SIF for 350K. Jeg trodde ikke mine egne øyne. I dag tidlig, så våknet og sjekket jeg prisen på De Bruyne SIF. 420K er det.

OMFG

Gikk selv glipp av SIF Benzema siden prisene begynte å stige. Er ikke så aktuelt å betale hundretusener mer enn det spilleren lå på for ikke lenge siden. Satt og ventet til kl 2 (en time etter at pakkene ble tilgjengelig), og så ser jeg at prisen bare øker... Så da ble det IF Benzema isteden. Surt. Spilt FUT siden FIFA 12 og aldri kjøpt en "lavere inform" enn den beste.

Spørs om det kommer interessante pakker (minst 50k) som kan få prisene ned igjen. Så håpløst at prisen bare fortsetter å stige når den først har begynt å stige. Kan umulig bare skyldes forholdet mellom hvor mange kort som gis ut og hvor mange som vil ha kortet. Markedet påvirkes altfor lett av psykologi. Så for eksempel hvordan SIF Lacazette sank i pris fordi folk begynte å panikkselge. Men prisen steg jo veldig fort igjen.

Cabella steg plutselig med 10k. Det gir heller ikke så mye mening. Ganske stor prosentvis økning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...