Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som er i minimum lvl 83 på FIFA? Jeg trenger de siste 20+ kortene i overgangslisten på FUT. Noen som spiller på PS3, og kunne ha sendt meg de siste 20+ overgangslisten?

Send meg en personlig melding, hvis du har mulighet for det. Gir bort 50K FUT

Sendt PM.

Edit: men jeg er på PS4, da funker det kanskje ikke.

Endret av oscrue10
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gøy å få straffespark mot seg og rødt kort mot seg i det 10. minutt. Han scorer, og jeg waster tid i protest mot det røde kortet. Resulterer i at HAN av alle blir frustrert, og jeg går til angrep i siste spilleminutt av førsteomgang og scorer. 1-1. Deretter får han enda et straffespark som han treffer tverrliggeren på, og jeg kontrer senere inn seiermålet rett før slutt og waster tid igjen.

Lenke til kommentar

Han scorer, og jeg waster tid i protest / jeg waster tid igjen.

Helt ubrukelig. Blir oppriktig irritert av slikt. Dessverre er det flere som er sånn.

E: Haler ut tid, ser alt av playback og bare senter mellom backene. Gøy!

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Gøy å få straffespark mot seg og rødt kort mot seg i det 10. minutt. Han scorer, og jeg waster tid i protest mot det røde kortet. Resulterer i at HAN av alle blir frustrert, og jeg går til angrep i siste spilleminutt av førsteomgang og scorer. 1-1. Deretter får han enda et straffespark som han treffer tverrliggeren på, og jeg kontrer senere inn seiermålet rett før slutt og waster tid igjen.

Flott at du straffer motstanderen for det du mener er et feilaktig rødt kort. Ufattelig ødeleggende med sånne som skal sabotere kamper helt uten en legitim grunn.

Jeg triller bare ball og drøyer tid hvis han selv har gjort det, hvis han trash talk'er på mic/mld eller gjør noe annet som jeg mener er dust av ham. Ikke bare fordi jeg vil gjøre alt for å vinne eller fordi dommeren har gjort en feil.

Lenke til kommentar

Ball trilling etter min mening er noe av det kjedeligste og døveste på FIFA.. Jeg møter hvilken som helst motstander med hvilke som helst type lag fremfor en fyr som skal trille ball og ha 60% possession.

Selv når jeg har hatt ballen i 55% så synes jeg det føles fryktelig mye.. Jeg liker kamper hvor det bikker frem og tilbake i type 48-52 % til hver av oss. Det betrakter jeg som god FIFA kamp å taper heller 5-0 slikt enn mot enn som triller ball og slår støttepasninger når han ikke tør å ta sjanse eller slå en Risky pasning. Det er bare irriterende å spille mot noen som skal spille som de er Barcelona med ball possesion. Jeg liker folk som utfordrer, som varierer, som ikke gjør hva man forventer at man skal gjøre i en hver situasjon.

Jeg liker heller å svare med å score flere mål fremfor å slå pasninger for å drøye. Taper jeg så taper jeg fordi han scoret flere mål og mest sannsynlig fordi han var bedre enn meg, men jeg gidder ikke å vinne kamper fordi jeg skal drøye meg til seier i form for "hevn".. Men men

Lenke til kommentar

Jeg pleier å ligge på ca 60 %, men føler ikke at jeg holder ballen unødvendig mye i laget. Jeg prøver alltid å komme meg fremover, men spiller ganske safe og dermed har jeg mye ball. Da pleier jeg også å ligge på rundt 80 % treffsikkerhet på pasningene. Overraskende mange som ligger på under 70 %, som jeg anser som ganske svakt.

Edit: hehe, sikkert en som tror at jeg sørget for at han dc nå, med mindre han selv vet at han har problemer med tilkoblingen eller at det er en annen grunn til at han dc. Han tok ledelsen 1-0 og dc med en gang. Betyr at jeg får en ny sjanse med en ny semifinale.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Jeg prøver ofte å ha trekant spilt. Spille opp på spiss, ned til midtbane, ut til kant, inn til spiss osv. Jeg slår veldig sjeldent tilbake til forsvarsspillerne da jeg anser det som bare håpløst og lite kreativt. FIFA er uansett bygget opp slik at man mister alt momentet i angrepet om man triller helt tilbake. Itillegg gir man motstander muligheten til å flytte opp. Jeg bruker også mye L2 når jeg mottar ball. Mottar jeg en ball også kommer det en spiller i ryggen så bruker jeg L2 + høyre stikke for å dra ballen vekk fort. Det funker overraskende bra. For mange har alt for aggressiv spillestil som gjør at rommet åpner seg altfor fort.

En av de mest vanlige forsvarsfeilene på dette spillet må være at folk ruser ut med den ene stopperen som skaper et hull i forsvaret og dermed skyver hele laget ut av balanse.

Lenke til kommentar

Jeg prøver ofte å ha trekant spilt. Spille opp på spiss, ned til midtbane, ut til kant, inn til spiss osv. Jeg slår veldig sjeldent tilbake til forsvarsspillerne da jeg anser det som bare håpløst og lite kreativt. FIFA er uansett bygget opp slik at man mister alt momentet i angrepet om man triller helt tilbake. Itillegg gir man motstander muligheten til å flytte opp. Jeg bruker også mye L2 når jeg mottar ball. Mottar jeg en ball også kommer det en spiller i ryggen så bruker jeg L2 + høyre stikke for å dra ballen vekk fort. Det funker overraskende bra. For mange har alt for aggressiv spillestil som gjør at rommet åpner seg altfor fort.

En av de mest vanlige forsvarsfeilene på dette spillet må være at folk ruser ut med den ene stopperen som skaper et hull i forsvaret og dermed skyver hele laget ut av balanse.

Mange har også alt for høy aggresjon. Er man flink med å holde ballen i laget, så knekker som oftest motstanderen sammen. Enten, så gjør man en feilpasning, som fører til en overgangsmulighet for motstanderen, eller så blir motstanderen såpass frustrert av at du holder ballen i laget, at de spiller aggressivt.

Lenke til kommentar

No shit, hvor gøy er det å holde ballen i laget om person ikke presser ballfører? Eller hvor gøy er det for personen som forsvarer seg når man bare triller ball tvers på midtbanen i vent for at han skal presse med en spiller slik at du får en 100% sikker pasning?

Jeg mener iallfall det er å ta spillet FOR seriøst når man spiller på å frustrere personen bak skjermen. Det er omtrent det samme som å hva Barcelona gjør i mange tilfeller, sørger for å frustrere spillerne fremfor å faktisk spille offensivt. Man gjør også dette fordi man er svake i det defensive spillet og vil unngå å få baklengs.. Har møtt mange av de ball possesion personene som skjelver i buksa med engang de mister ballen.

Men neitakk.. Jeg tar heller Dombia, Ibarbo, Remy, Walcott,Ramires etc i et lag fremfor å spille mot en person som ikke tør å slå risky pasninger og bry seg om possesion.. Det oser mangel på kreativitet og guts til å spille på andre ting enn det mentale hos personer som ønsker å spill en virtuell fotball kamp for underholdningens sin skyld og ha det gøy. Men bare min mening, står med pene 202-31-19 på online, så jeg klarer meg fint med å pøse ut i angrep.. Men folk får spille som de vil iallfall, men er ikke særlig fan av å "irritere" en person for å vinne. Flere jeg har sendt GG til og fått såkalte fan meld av. Fremfor noen som sender meg hat meld fordi jeg sender 250 pasninger iløpet av en kamp. :)

Ganske ironisk at jeg er Barcelona fan mtp Ball Possession spillet. Jeg er mer fan av det de gjør den siste 1/3 av banen enn hva som skjer på 2/3 banen.

Lenke til kommentar

Jeg har ventet med mine innkjøp. Tror på lavere priser i morgen eller på søndag, får se hva slags pakker man kan kjøpe. Rafinha er den eneste jeg har kjøpt, bare 20k og ingen risiko for å ha betalt altfor mye. De Bruyne kan fort gå ned litt.

Veldig usikker på hvem jeg skal kjøpe utenom SIF Benzema. Vil nok få profitt på alt, men vanskelig å vite hvor det er mest å hente.

Lenke til kommentar

Det der er bare det dummeste jeg har lest på en stund. Det å spille possesion er faktisk ikke "irriterende". Det er heller du som er ikke god nok til å få tak i ballen som er problemet.

Ånei, spør hvilken som helst spiller som spiller mot en fyr som har 60% ball possesion om han fant det irriterende. Man får ikke så mye ball possession om man ikke slår bakover eller støtte pasninger. I grunn ganske unødvendige pasninger fremfor å utfordre for det er alltid å spille på noen selvom de er dekket.. Om jeg hadde giddet så kunne jeg sørget for at motstanderen knapt hadde hatt 30% ball possesion. Er ikke JEG som er dårlig da når man velger å spille slik. Man trenger ikke å løpe løpsk etter ballen, da selger man bare seg. Jeg leser spillet og tankegangen og bryter pasningene og dekker rommene så kan han stå det å slå tvers over pasninger til seg selv i tro om at han er god av å sitte igjen med 60% ball innhav og knappe 4 skudd hvor kanskje 1 gikk inn.. Bare synd at 19/20 ganger ender det med tap for personen jeg møter..

Ja derfor jeg har vunnet over 200 kamper og knapt tapt 20 fordi jeg er så dårlig mot slike lag. Å jeg møter de ganske ofte faktisk.

Lenke til kommentar

Jeg har ventet med mine innkjøp. Tror på lavere priser i morgen eller på søndag, får se hva slags pakker man kan kjøpe. Rafinha er den eneste jeg har kjøpt, bare 20k og ingen risiko for å ha betalt altfor mye. De Bruyne kan fort gå ned litt.

Veldig usikker på hvem jeg skal kjøpe utenom SIF Benzema. Vil nok få profitt på alt, men vanskelig å vite hvor det er mest å hente.

Rafinha blir vell fort discard pris på søndag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...