Espp Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Er de eneste måtene å skaffe points på å spille kamper (5-700 pr kamp) eller å kjøpe pakker for så å selge spillere? Kjeder meg halvt i hjel her jeg prøver FUT for første gang... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 kan godt ta en Ronaldo inform Får også coins i premie når du går opp i divisjoner. flest får du om du vinner divisjonen din. Du kan også mekke sånne coin boosts som ble nevnt for noen poster siden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Er de eneste måtene å skaffe points på å spille kamper (5-700 pr kamp) eller å kjøpe pakker for så å selge spillere? Kjeder meg halvt i hjel her jeg prøver FUT for første gang... Hva er det som kjeder deg med det? Du får coins av å spille kamper, bli ferdig med en sesong samt du kan prøve "lykken" med å kjøpe pakker. Om du virkelig vil kan du bruke ekte penger for å kjøpe deg points som du kan kjøpe pakker av. Ellers er det stort sett det det går i. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 (endret) Solgte en spiller med et uhell for 1700 istedet for 2700. Ser at det er mange som klager på at bots plukker opp spillere som blir lagt ut for lavt. I det jeg trykket var han solgt, viss EA ikke for sperra ute disse juksemakerne som faktisk stjeler penger så vet jeg ikke om det er vitsen og kjøpe FIFA 15. Hva tenker dere om dette med "bots"? Endret 24. september 2014 av HArild Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Er de eneste måtene å skaffe points på å spille kamper (5-700 pr kamp) eller å kjøpe pakker for så å selge spillere? Kjeder meg halvt i hjel her jeg prøver FUT for første gang... Hva er det som kjeder deg med det? Du får coins av å spille kamper, bli ferdig med en sesong samt du kan prøve "lykken" med å kjøpe pakker. Om du virkelig vil kan du bruke ekte penger for å kjøpe deg points som du kan kjøpe pakker av. Ellers er det stort sett det det går i. Syns det tar for lang tid og i tillegg er det litt nedtur når flere av de jeg spiller med bruker ekte penger på spillet, noe jeg absolutt ikke har tenkt til. Nei, bare ikke helt min ting Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Noen som vet når man kan kjøpe FIFA 15 på PS3 Store? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Noen som vet når man kan kjøpe FIFA 15 på PS3 Store? Nope, ikke at det bryr meg. Desperate unger som kjøper points har jeg ikke noe til overs for. Hva er vitsen med Ultimate team viss du bruker jukse koder? Ikke fyll lommene til EA med penger på Ultimate team fordi dem fortjener det ikke. Verdens verste brukersupport, dårlige servere, lite nytt i hvert FIFA, bots. Så lenge dem håver inn penger på Ultimate team bryr ikke EA seg om invasjon og forbedringer nok til å lage et godt FIFA spill. Spiller du UT anbefaler jeg deg og spille deg opp som er hele poenget med UT. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 http://www.futhead.com/15/players/1665/nedum-onuoha/ Billig og den klart beste BPL stopperen på FIFA 15 UT i år. Defensive versjonen av Ibarbo. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 http://www.futhead.com/15/players/1665/nedum-onuoha/ Billig og den klart beste BPL stopperen på FIFA 15 UT i år. Defensive versjonen av Ibarbo. http://www.futhead.com/15/players/1677/eliaquim-mangala/ Mangala er årets beste stopper. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Sikkert litt dyrere? Men et potensielt godt stopperpar der ja Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Er de eneste måtene å skaffe points på å spille kamper (5-700 pr kamp) eller å kjøpe pakker for så å selge spillere? Kjeder meg halvt i hjel her jeg prøver FUT for første gang... Hva er det som kjeder deg med det? Du får coins av å spille kamper, bli ferdig med en sesong samt du kan prøve "lykken" med å kjøpe pakker. Om du virkelig vil kan du bruke ekte penger for å kjøpe deg points som du kan kjøpe pakker av. Ellers er det stort sett det det går i. Syns det tar for lang tid og i tillegg er det litt nedtur når flere av de jeg spiller med bruker ekte penger på spillet, noe jeg absolutt ikke har tenkt til. Nei, bare ikke helt min ting Må si meg enig og uenig. Klart det er kjipt å møte kompiser som stiller med Yaya Toure, Persie, Aguero etc med en gang nesten, men jeg syns litt av gleden meg fut er å farme opp til gode spillere. Liker fut fordi man kan lage lagene sånn man selv vil ha dem, mtp spillertyper osv. Spiller en del seasons også, men i starten går det alltid i fut. Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Noe rart med FUT for min del nå. Åpnet en pakke for 2 min siden og fikk IF Kagawa...Han var jo i TOTW1 og skulle ikke komme som IF da....Klager dog ikke Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Er de eneste måtene å skaffe points på å spille kamper (5-700 pr kamp) eller å kjøpe pakker for så å selge spillere? Kjeder meg halvt i hjel her jeg prøver FUT for første gang... Hva er det som kjeder deg med det? Du får coins av å spille kamper, bli ferdig med en sesong samt du kan prøve "lykken" med å kjøpe pakker. Om du virkelig vil kan du bruke ekte penger for å kjøpe deg points som du kan kjøpe pakker av. Ellers er det stort sett det det går i. Syns det tar for lang tid og i tillegg er det litt nedtur når flere av de jeg spiller med bruker ekte penger på spillet, noe jeg absolutt ikke har tenkt til. Nei, bare ikke helt min ting Må si meg enig og uenig. Klart det er kjipt å møte kompiser som stiller med Yaya Toure, Persie, Aguero etc med en gang nesten, men jeg syns litt av gleden meg fut er å farme opp til gode spillere. Liker fut fordi man kan lage lagene sånn man selv vil ha dem, mtp spillertyper osv. Spiller en del seasons også, men i starten går det alltid i fut. Kan man farme spillere også? Går de opp i stats ettersom man bruker dem, eller? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kan man farme spillere også? Går de opp i stats ettersom man bruker dem, eller? Nei. Men en spiller med full kjemi (10) vil gå opp et par ratinger i noen stats om jeg husker riktig. Med mindre det er disse "Chemistry Style" kortene som endrer rating. Usikker. Har ikke spilt det siden starten av Fifa 14. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg har et irriterende problem - av en eller annen grunn har (keeperen) Mignolet bestemt seg for å alltid ta alle mine dødballer by default... Så hvert eneste frispark i nærheten av mål, samt corner og straffe, må jeg velge vekk Mignolet. Er det noe mulighet å endre hvem som er default på dette i FUT, slik det er i "vanlig" Fifa, uten å måtte gjøre det før hver eneste kamp? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg har et irriterende problem - av en eller annen grunn har (keeperen) Mignolet bestemt seg for å alltid ta alle mine dødballer by default... Så hvert eneste frispark i nærheten av mål, samt corner og straffe, må jeg velge vekk Mignolet. Er det noe mulighet å endre hvem som er default på dette i FUT, slik det er i "vanlig" Fifa, uten å måtte gjøre det før hver eneste kamp? Før du spiller kamp, når du ser på lagoppsettet ditt, trykk trekant eller Y hvis det er xbox, så tildeler du roller, hvem som er kaptein, hvem som skal ta straffer, cornere etc. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Tror jeg leverer tilbake dette spillet orker ikke mer. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Noe måte å slå på at folk ser Game Face online? Helt utrolig at dem ikke har dette påslått. Hva er vitsen at det er kun jeg som ser ansiktet mitt? :o Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Kan noen gi en kjapp innføring i FUT eller linke til en fin intro guide? Hva har f.eks kjemi å si? Blir spillere bedre/dårligere av det? Hvordan får man god kjemi? Må man sette sammen spillere som alle spiller på samme lag i virkeligheten? Da er jo halve morroa borte. Når en spiller blir skadet, må man kjøpe kort for å få ham frisk, eller går det over av seg selv etterhvert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå