Espp Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Men hvor står det om du har kjøpt Managerkontrakter eller spillerkontrakter? PS: Er en sesong fra å tjene nok til å ha cirka 25 K. Bør jeg kjøpe Gullspiller-pakken da? Eller bør jeg kjøpe så mange ''vanlige'' gull-pakker det rekker til? Vet at i vanlig gullpakker får du også bullshait som drakter osv. Det kan du velge når du går inn på overgangsmarkedet. Du kan kjøpe til spilleren eller manager. Står på kortet. Når det gjelder resten så får du prøve og feile litt. Du kan ikke spørre om absolutt alt! Prøv litt da... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hvordan gjør jeg om NIF Benzema til SIF Benzema? Neida Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Visste seg at alle kortene var overført til Manager... Hvordan gjør jeg at kontrakter gjelder både spillere og managere?De kan ikke overføres. De er enten til manager eller til spillere. Dine kontrakter kan bare brukes på managere i alle evig framtid. Men hvor står det om du har kjøpt Managerkontrakter eller spillerkontrakter? PS: Er en sesong fra å tjene nok til å ha cirka 25 K. Bør jeg kjøpe Gullspiller-pakken da? Eller bør jeg kjøpe så mange ''vanlige'' gull-pakker det rekker til? Vet at i vanlig gullpakker får du også bullshait som drakter osv. Ikke kjøp pakker. Men om dj absolutt skal så kjøp 7500-pakker enn 5000 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hvordan gjør jeg om NIF Benzema til SIF Benzema? Neida Ganske så enkelt skal jeg si deg: Steg 1) Selg NIF Benzema Steg 2) Kjøp SIF Benzema Easy! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Når tror dere kortene blir oppgradert? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Bare litt dårlig humor. Var relatert til det å endre på kontraktskort. Tvilsomt om det blir noen Benzema på meg. Har bare litt over 1,2 mill og den eneste av litt verdi som jeg skal selge er MOTM Bony. Dette er ulempen når jeg har så mange lag. Burde kanskje satset mer på BBVA, hvor jeg har SIF Isco, Modric og Marcelo (og NIF Benzema nå). Der kunne jeg fått inn Thiago Silva og David Luiz, og linket tilbake til BBVA med Dani Alves på RB. Edit: snakkes om fredag i neste uke, men tror ikke det er bekreftet. Endret 5. februar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 http://news.futhead.com/posts/fut/30713-fut-15-winter-upgrades-next-week Eneste konkrete vi har å gå utifra. Nå gikk det rykter om 13. Februar lenge før den tweeten der også. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Visste seg at alle kortene var overført til Manager... Hvordan gjør jeg at kontrakter gjelder både spillere og managere?De kan ikke overføres. De er enten til manager eller til spillere. Dine kontrakter kan bare brukes på managere i alle evig framtid. Men hvor står det om du har kjøpt Managerkontrakter eller spillerkontrakter? PS: Er en sesong fra å tjene nok til å ha cirka 25 K. Bør jeg kjøpe Gullspiller-pakken da? Eller bør jeg kjøpe så mange ''vanlige'' gull-pakker det rekker til? Vet at i vanlig gullpakker får du også bullshait som drakter osv. Ikke kjøp pakker. Men om dj absolutt skal så kjøp 7500-pakker enn 5000 Skal jeg spare til Hazard som koster 700 K? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Skal jeg spare til Hazard som koster 700 K? Da får du råd til ham i sånn ca. år 2023. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Skal jeg spare til Hazard som koster 700 K? For å sette ting litt på spissen for deg når det kommer til pakker. Jeg har enda 1 million igjen etter TOTY Ronaldo. Kjedet meg igår og bestemte meg for å åpne noen pakker. 100 pakker senere (750k) sitter jeg igjen med; - Pedro - DDG - Eriksen Og Hazard. Jeg var heldig!! og fikk igjen 600k av de 750k jeg brukte. 100 pakker, og ingenting jeg hadde lyst på! Pakkene er noe dritt og sannsynligheten for å få noe er veldig lav. Har hatt flaks 3 ganger nå og har sikkert åpnet noen hundre pakker (200-400). Kjøpte pakker for 179 eller 249, husker ikke, rett etter at jeg kjøpte FIFA og så kjøpte jeg Coins én gang (500k). Av alle pakkene jeg har åpnet har jeg fått Robben, Ronaldo og nå Hazard. De du ser på Youtbube som åpner den ene stjernespilleren etter den andre sitter å åpner pakker i et sett, og klipper ut når de endelig får noe bra. Siden jeg hadde flaks med Ronaldo investerte jeg i både Silva, Sanchez og noen andre når prisene var lave - og det har jeg fått en del igjen for nå. Tenker at jeg blir å spare alt til TOTS for å se om jeg kan få noen spillere da, eller om det kommer en eller annen IF jeg har lyst på. Pakker er noe dritt, spare penger er noe dritt - FIFA UT er ganske dritt økonomisk sett akkurat nå. Enkelt og greit. Du kan alltids kjøpe coins og bare kjøpe de spillerne du ønsker, ser ingen grunn til å la vær nå som spillet er så ødelagt, men da riskerer man å få advarsel / bli bannet (sannsynlig? Nei.). Håper at EA kan ta store grep til neste års UT, for sånn som det er nå er veldig trist. Måtte ty til penger for å få spillerne jeg ønsket meg, og en jævla stor porsjon flaks.. Endret 5. februar 2015 av Espp Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Kjøp coins da mann. Sjansen for å bli tatt er liten og det koster 5 kr per 100k, eller så må du bare ta til takke med "B"-spillere. Markedet er ødelagt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Kjøp coins da mann. Sjansen for å bli tatt er liten og det koster 5 kr per 100k, eller så må du bare ta til takke med "B"-spillere. Markedet er ødelagt.Har det falt til 50kr pr mill? Latterlig lav pris. Ikke rart at alle kjøper coins. E: Har du sett. Måtte sjekke selv. For en pris det er nå. Man kan åpne 666++ pakker for 290 kroner. Ikke rart at markedet er totalt ødelagt! Endret 5. februar 2015 av Espp Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 FUT United i morgen? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 I helsiken! Jeg har alltid hatt så dårlig pack luck, men i går bestemte jeg meg for å selge noen av de dyreste spillerne mine så jeg solgte Lewandowski, Di Maria, IF Diego Alves, og et par spillere som koster ca 10-20 K per spiller så jeg hadde ca 700 000 coins, jeg åpnet pakker for alle coinsene men ikke før de siste 150 000 da fikk jeg virkelig gode spillere - Fikk Di Maria tilbake, Rooney, Doumbia, Ibarbo, IF De Bruyne, og Cuadrado! Jeg lurer på om det er lurt å selge Cuadrado nå? for prisen blir vel mye lavere innen 2-3 uker? hva tror dere? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Kjøp coins da mann. Sjansen for å bli tatt er liten og det koster 5 kr per 100k, eller så må du bare ta til takke med "B"-spillere. Markedet er ødelagt.Har det falt til 50kr pr mill? Latterlig lav pris. Ikke rart at alle kjøper coins. E: Har du sett. Måtte sjekke selv. For en pris det er nå. Man kan åpne 666++ pakker for 290 kroner. Ikke rart at markedet er totalt ødelagt! Japp, det er helt på trynet. Det er jo der grunnen til at prisene stiger til værs ligger. Når man enkelt kan kjøpe 1 mill for 50 kroner så vil det jo bli flere og flere med millioner på bok. EA har heller ikke utestengt folk som de sa de skulle gjøre. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 IF De Bruyne, og Cuadrado! Jeg lurer på om det er lurt å selge Cuadrado nå? for prisen blir vel mye lavere innen 2-3 uker? hva tror dere? Sikler sol pokker på KDB, men jeg nekter å bruke over 300k på han. Håper han faller mye den neste tiden. Jeg ville solgt Cuadrado ja. Han blir nok bare billigere og billigere ettersom tiden går. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Japp, det er helt på trynet. Det er jo der grunnen til at prisene stiger til værs ligger. Når man enkelt kan kjøpe 1 mill for 50 kroner så vil det jo bli flere og flere med millioner på bok. EA har heller ikke utestengt folk som de sa de skulle gjøre. Tror de finner det litt vanskelig å utestenge såpass mange. Med disse prisene ser jeg for meg at ekstremt mange kjøper coins. Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) FUT United i morgen?Jeg solgte alt jeg har ! Går for å kjøpe alt tilbake igjen på lør/søn. Forhåpentligvis med fortjeneste Endret 5. februar 2015 av Lorpen Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 IF De Bruyne, og Cuadrado! Jeg lurer på om det er lurt å selge Cuadrado nå? for prisen blir vel mye lavere innen 2-3 uker? hva tror dere? Sikler sol pokker på KDB, men jeg nekter å bruke over 300k på han. Håper han faller mye den neste tiden. Jeg ville solgt Cuadrado ja. Han blir nok bare billigere og billigere ettersom tiden går. Jeg tenkte han så helt grei ut, men helvete for noen tall på passninger og skudd! Så noen hadde lagt bud på han på 360 000 allerede.....selge han eller beholde han? Jeg har jo egentlig ikke et bundesliga lag da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå