Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Synes det var ganske greit. Skulle gjerne hatt Benzema, men tipper at han blir for dyr. Da blir det nok Cabella (RF, for Walcott), Menez og han chilenske venstrebacken (har NIF nå). Da vil jeg ha fem informs i det chilenske laget. Kanskje Rafinha, isåfall for å linke BBVA og Thiago Silva.

De Bruyne ser ut som et beist, men skal ikke ha mer Bundesliga enn Dortmund-laget.

Benzeman blir nok dyr ja, i hvert fall med prisene vi ser nå om dagen.

Håper at KDB blir så beist som han virker. Sliter med å få Kroos inn i spillet plutselig, skjedde etter at jeg gikk for TOTY. Skal teste når prisen på KDB faller betraktelig, så får vi eventuelt bare selge Kroos.

Hvordan får man aktivert forbrukskortene sine når de ikke er på før-ingame.

Skjønner ikke spørsmålet ditt helt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja! Jeg kjøpte SIF Griezmann for ca. 230k, og nå går han også for myye! Ville bare ha en god spiss sammen med Benzema, men det ser ut som om jeg kan tjene litt på det... Selge nå, eller vente?

Spørs litt hva du gjør med pengene. Tror både han og Lacazette blir syke etter oppgraderingen.

Lenke til kommentar

Prøvde MOTM Gomez istad, var tragisk dårlig. Han hadde godt skudd, heading og ålreit fart IG. Men posisjoneringen er grusom. På hver eneste kontring, så ble han stående igjen på midtbanen. Jeg prøvde å spille han som alene spiss, og med Doumbia/tevez/Klose IF. Ingenting fungerte spesielt bra, men hvis han en sjelden gang klarer å komme seg innenfor 16 meteren, så er man sikret mål 8/10 ganger.

Lenke til kommentar

Synes det var ganske greit. Skulle gjerne hatt Benzema, men tipper at han blir for dyr. Da blir det nok Cabella (RF, for Walcott), Menez og han chilenske venstrebacken (har NIF nå). Da vil jeg ha fem informs i det chilenske laget. Kanskje Rafinha, isåfall for å linke BBVA og Thiago Silva.

De Bruyne ser ut som et beist, men skal ikke ha mer Bundesliga enn Dortmund-laget.

Benzeman blir nok dyr ja, i hvert fall med prisene vi ser nå om dagen.

Håper at KDB blir så beist som han virker. Sliter med å få Kroos inn i spillet plutselig, skjedde etter at jeg gikk for TOTY. Skal teste når prisen på KDB faller betraktelig, så får vi eventuelt bare selge Kroos.

Hvordan får man aktivert forbrukskortene sine når de ikke er på før-ingame.

Skjønner ikke spørsmålet ditt helt.

Min Klubb - Mitt lag - Forbrukskort = 50 Gull-kontrakter.

Før en match hvor en spiller mangler kort; Velger bruk forbrukskort; hva kommer opp? To ting; form-kort og helbredelseskort.

Lenke til kommentar

Når du tar med mitt innlegg, så får jeg varsel om at noen har svart meg.

Kjøpte pakker for første gang på FIFA 15, for coins. Greit nok at jeg bare fikk Henry i en pakke til 7,5k, men at jeg bare får non rares (ingen over 79 overall) i en pakke til 30k er ganske sjokkerende.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Min Klubb - Mitt lag - Forbrukskort = 50 Gull-kontrakter.

Før en match hvor en spiller mangler kort; Velger bruk forbrukskort; hva kommer opp? To ting; form-kort og helbredelseskort.

Hvis kortene ikke vises der må du ta kontakt med EA. Funker ikke linken jeg sendte deg?
Lenke til kommentar

Dette markedet... SIF Sneijder helt nede i 100k, og en CM som til og med gikk for 96k. Er ikke i pakker engang.

Men verre at jeg bommet grovt på MOTM Bony. Kjøpte da det var pakke-rush og trodde at det var da han var på sitt billigste. Blir nok en stund til jeg får solgt den godeste Bony.

Lenke til kommentar

Visste seg at alle kortene var overført til Manager... Hvordan gjør jeg at kontrakter gjelder både spillere og managere?

De kan ikke overføres. De er enten til manager eller til spillere. Dine kontrakter kan bare brukes på managere i alle evig framtid.

Lenke til kommentar

Hehe, åpnet min tredje pakke på FIFA 15 og fikk SIF Menez. Fatter ikke hvorfor han går for så mye. Men han går også for mye forskjellig. Så på fem kort nå, og de gikk for 190k, 152k, 135k, 166k og 129k. Da er det ganske håpløst å finne en fornuftig BN, hvis man ikke bare skal ha laveste BN. Valgte til slutt 149k. Burde ligget på maks 50k.

Lenke til kommentar

Visste seg at alle kortene var overført til Manager... Hvordan gjør jeg at kontrakter gjelder både spillere og managere?

De kan ikke overføres. De er enten til manager eller til spillere. Dine kontrakter kan bare brukes på managere i alle evig framtid.

Men hvor står det om du har kjøpt Managerkontrakter eller spillerkontrakter?

PS: Er en sesong fra å tjene nok til å ha cirka 25 K. Bør jeg kjøpe Gullspiller-pakken da? Eller bør jeg kjøpe så mange ''vanlige'' gull-pakker det rekker til? Vet at i vanlig gullpakker får du også bullshait som drakter osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...