Superfruit Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Hjelper ikke å Google når søkene ikke gir noe svar. Alle linkene står det bare hva kort er, hvordan de fungerer, og hvordan du bruker dem. Ikke hva som skal gjøres hvis du ''mister'' dem... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Hjelper ikke å Google når søkene ikke gir noe svar. Alle linkene står det bare hva kort er, hvordan de fungerer, og hvordan du bruker dem. Ikke hva som skal gjøres hvis du ''mister'' dem... http://lmgtfy.com/?q=how+to+contact+ea+about+fifa+15 3 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Fritids. Er egentlig mange spillere som går igjen i mange av lagene. Han sølvspissen fra Thailand er bare der til Bale ikke kan spille flere kamper. Da har jeg Rodrigo å sette inn. Håper på en inform ST som jeg kan sette inn isteden. Tro gjerne at jeg pace abuser med Ibarbo, men det gjør jeg altså ikke De beste av de som ikke er i et lag atm (utenom katalogspillere): IF Salvio, IF Carroll (kan jo settes inn i BPL), IF Tyton, Cuadrado (Fiorentina), Candreva. Har over 200 spillere. Endret 4. februar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hvordan er 5-2-1-2 laget å spille med? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Vet ikke akkurat med 5212, men jeg bruker 532 når jeg spiller med Nederland. Det er mye vekt på Robben som den ene spissen og hans hurtighet. Jeg liker formasjonen, men opplever ofte at hvis motstander er god med ballen har jeg ekstremt lite ball, selv om h*n ikke kommer til mange sjanser. Favoritten er enda 451(2). Endret 4. februar 2015 av Espp Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Jeg sjekket prisene på coins nå. Knappe 3 dollar for 300k? Sykt! Spillet har vært ute i litt over 3 mnd. Skjønner godt hvorfor prisene har steget på informs og generelt alle andre gode spillere.. Var vel aldri så billig etter ca samme tid på FIFA 14 og 13? Godt jeg koser meg med spillere som er verdt under 100k og taper knapt en kamp. Så det blir vel bare å kjøpe en eller annen inform spiller som muligens kommer ut i dag i håp om at han går opp i pris ikke at jeg trenger det, men alltids greit å ha Jeg bruker stortsett 4312/4321. Men kan hende jeg kjører en 3421/3412 for fun i ny og ne. Ganske undervurdert formasjon mtp på det høye presset. Innbærer at man vet hvordan man skal forsvare seg med den selvfølgelig Endret 4. februar 2015 av Kamaaz Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hvordan er 5-2-1-2 laget å spille med? Naturligvis veldig solid defensivt. Kan av og til slite litt med at jeg bare har de to sentrale på midten utenom Cazorla, hvis motstanderen er god til å utnytte det. Heldigvis er begge raske og får dekket mer rom enn for eksempel Gerrard og Lampard. Har satt både Young og Dani Alves til always overlap, men har ikke fått brukt dem så mye offensivt ennå. Så offensivt handler det meste om Cazorla, Aguero og Sturridge. Backene er til en viss grad med, men ikke så mye som jeg trodde på forhånd. På papiret synes jeg at denne ser bedre ut enn 532. Særlig offensivt. Jeg foretrekker å spille med enten to spisser og sentral CAM eller LF, ST og RF. Handlet inn Gomez for 224k i natt og la ham ut med en gang med 280k BN i 6 timer. Det funka fjell. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg tenkte mest på vingbackene. Begge to er jo offensive spillere, så tenkte kanskje at de fungerte som i 352, men hakket mer defensivt posisjonerte? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Tro gjerne at jeg pace abuser med Ibarbo, men det gjør jeg altså ikke Åja, så det er hans 66 i finishing du får godt utbytte av? Spar meg. 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg trodde at det ville ligne litt på 352, men er mer defensivt enn antatt. Kanskje jeg spiller for direkte i lengderetningen til at de får vært med, men jeg har jo egentlig en spillestil hvor jeg "alltid" har mye ball. Young klarer seg helt fint defensivt, er ikke veldig tydelig at han har veldig svak defensive stats. Som vist så har jeg flere lag med tre bak, som går ganske greit. Så det Young bidrar med defensivt er bare en ren bonus, jeg forventer egentlig ikke at han skal være noen gud der. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Tro gjerne at jeg pace abuser med Ibarbo, men det gjør jeg altså ikke Åja, så det er hans 66 i finishing du får godt utbytte av? Spar meg. Ikke overraskende at den kom. Det er naturligvis en fordel at han er rask, men som jeg har sagt tidligere så handler det mest om å ikke bli løpt opp når man er forbi forsvaret og at det er praktisk å nå ballen først når den ligger fritt. Jeg løper ikke sikk-sakk med Ibarbo, jeg går ikke på raid fra avspark og jeg bruker ikke pace for å komme meg forbi noen ute på kanten. Spiller naturligvis noen høye baller over forsvaret, men ikke overdrevet mye eller mer enn andre. Har også vært inne på at det er litt tynt med spisser som interesserer meg i Serie A. Har forsåvidt positive erfaringer med Palacio (som jeg vurderer å sette inn for Callejon), men han er litt liten og veik og har ikke 4* skills. Higuain er først og fremst bare en god avslutter. Tevez er helt uaktuelt, liker ham ikke irl. Nå venter jeg på Doumbia, og han er i hvert fall ikke bare pace. Klubben min heter Coverit Ltd. Jeg aner ikke hva klubbene deres heter eller hva dere har som PSN (et par unntak), så hvis jeg pace abuser så vil jeg antagelig gjøre det hvis jeg møter noen av dere også. Da er det bare å poste det her, men ser helst at det er med videobevis. Endret 4. februar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Tro gjerne at jeg pace abuser med Ibarbo, men det gjør jeg altså ikke Åja, så det er hans 66 i finishing du får godt utbytte av? Spar meg. Ikke overraskende at den kom. Det er naturligvis en fordel at han er rask, men som jeg har sagt tidligere så handler det mest om å ikke bli løpt opp når man er forbi forsvaret og at det er praktisk å nå ballen først når den ligger fritt. Jeg løper ikke sikk-sakk med Ibarbo, jeg går ikke på raid fra avspark og jeg bruker ikke pace for å komme meg forbi noen ute på kanten. Spiller naturligvis noen høye baller over forsvaret, men ikke overdrevet mye eller mer enn andre. Har også vært inne på at det er litt tynt med spisser som interesserer meg i Serie A. Har forsåvidt positive erfaringer med Palacio (som jeg vurderer å sette inn for Callejon), men han er litt liten og veik og har ikke 4* skills. Higuain er først og fremst bare en god avslutter. Tevez er helt uaktuelt, liker ham ikke irl. Nå venter jeg på Doumbia, og han er i hvert fall ikke bare pace. Klubben min heter Coverit Ltd. Jeg aner ikke hva klubbene deres heter eller hva dere har som PSN (et par unntak), så hvis jeg pace abuser så vil jeg antagelig gjøre det hvis jeg møter noen av dere også. Da er det bare å poste det her, men ser helst at det er med videobevis. Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal gå i defensive-mode. Du hadde ikke brukt Ibarbo hadde han hatt 67 i pace, du bruker han fordi han har masse fart og er sterk. Han har 66 i finishing, for goodness sake, det er bronsespisser som er bedre til å avslutte enn ham. Bruker sjæl for øyeblikket Sturridge på topp. Han er kjapp og bra til å skyte. Det betyr jo, som du sier, at man ikke løper sikk-sakk hele tiden, men det betyr at man har muligheten til å slå i bakrommet, at man kan tørre å utfordre forsvarsspilleren 1on1 med fart. Det betyr også at man kan bruke ham som en brikke i et barca 2008-angrep med 127 trekk før den sitter i nota. Du bruker Ibarbo fordi han har fart, enkelt og greit. Du skaffer deg Doumbia selv om det er flere bedre avsluttere i Seria A. Du bruker Callejon (som er CAM) som spiss. Say no more. Det handler ikke om å erkjenne at man pace-abuser, men å prøve å avskrive at man ikke er noe, når man faktisk er det, er noe helt annet. ALLE pace-abuser. Ikke hele tiden, men alle med disse type spillerne (meg inkludert) gjør det. Hvis ikke kunne man heller skaffet Van Persie eller Higuain. Det handler om å kalle en spade for en spade. Du har Callejon og Ibarbo på topp fordi du vil kunne bruke farta deres OM du vil det. 3 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Nå går for øvrig Cuadrado for under 300K. Gratulerer med dagen til alle som brukte over fem-seks hundretusen på ham i går. lol. Venter til han er nede på 50. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Kjøpte meg opp 5 stk Cuadrado fra Serie A. Måtte gi 20k pr stk og har et håp om at prisen stiger litt på sikt. Investerte også i noen IF Klose siden han går så billig. Han er et monster i feltet. 97 heading og 93 jumping! Var latterlig mange ute til salgs, så tviler på noen stor økning i pris. Enig med deg Bandidos! De fleste av oss utnytter egenskapene til spillerne vi har. Bra innlegg. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Tro gjerne at jeg pace abuser med Ibarbo, men det gjør jeg altså ikke Åja, så det er hans 66 i finishing du får godt utbytte av? Spar meg.Ikke overraskende at den kom. Det er naturligvis en fordel at han er rask, men som jeg har sagt tidligere så handler det mest om å ikke bli løpt opp når man er forbi forsvaret og at det er praktisk å nå ballen først når den ligger fritt. Jeg løper ikke sikk-sakk med Ibarbo, jeg går ikke på raid fra avspark og jeg bruker ikke pace for å komme meg forbi noen ute på kanten. Spiller naturligvis noen høye baller over forsvaret, men ikke overdrevet mye eller mer enn andre. Har også vært inne på at det er litt tynt med spisser som interesserer meg i Serie A. Har forsåvidt positive erfaringer med Palacio (som jeg vurderer å sette inn for Callejon), men han er litt liten og veik og har ikke 4* skills. Higuain er først og fremst bare en god avslutter. Tevez er helt uaktuelt, liker ham ikke irl. Nå venter jeg på Doumbia, og han er i hvert fall ikke bare pace. Klubben min heter Coverit Ltd. Jeg aner ikke hva klubbene deres heter eller hva dere har som PSN (et par unntak), så hvis jeg pace abuser så vil jeg antagelig gjøre det hvis jeg møter noen av dere også. Da er det bare å poste det her, men ser helst at det er med videobevis. Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal gå i defensive-mode. Du hadde ikke brukt Ibarbo hadde han hatt 67 i pace, du bruker han fordi han har masse fart og er sterk. Han har 66 i finishing, for goodness sake, det er bronsespisser som er bedre til å avslutte enn ham. Bruker sjæl for øyeblikket Sturridge på topp. Han er kjapp og bra til å skyte. Det betyr jo, som du sier, at man ikke løper sikk-sakk hele tiden, men det betyr at man har muligheten til å slå i bakrommet, at man kan tørre å utfordre forsvarsspilleren 1on1 med fart. Det betyr også at man kan bruke ham som en brikke i et barca 2008-angrep med 127 trekk før den sitter i nota. Du bruker Ibarbo fordi han har fart, enkelt og greit. Du skaffer deg Doumbia selv om det er flere bedre avsluttere i Seria A. Du bruker Callejon (som er CAM) som spiss. Say no more. Det handler ikke om å erkjenne at man pace-abuser, men å prøve å avskrive at man ikke er noe, når man faktisk er det, er noe helt annet. ALLE pace-abuser. Ikke hele tiden, men alle med disse type spillerne (meg inkludert) gjør det. Hvis ikke kunne man heller skaffet Van Persie eller Higuain. Det handler om å kalle en spade for en spade. Du har Callejon og Ibarbo på topp fordi du vil kunne bruke farta deres OM du vil det. Defensive mode? Jeg har bare blitt beskyldt for å være en pace abuser og svarer på beskyldningen. Selvsagt hadde jeg ikke brukt Ibarbo om han hadde 67 i pace. Jeg hadde ikke brukt ham om han hadde 75 pace heller. Hvis han hadde 85 pace så hadde jeg nok fortsatt brukt ham. Men jeg hadde heller brukt Higuain hvis han hadde 4* skills og nøyaktig samme stats som nå. Jeg skiller ikke så mye , men synes det er greit å kunne ta en berba-spin når jeg er i en litt vanskelig situasjon, enten for å komme meg fri eller for å få frispark/straffespark. Jeg har flere ganger nevnt Jovetic som en av de beste spissene i BPL, og han har 78 pace. Jeg tror jeg vil rangere ham som nest best i BPL, etter Aguero, men har ikke brukt så mange av de andre spissene. Det at han kanskje er nest best er basert på at han har gjort det bra for meg og at de andre spissene ikke er så gode på papiret. I MLS-laget spiller jeg med Villareal (75 pace) som spiss. Både Oduro (95 pace) og Findley (91 pace) er solgt. Villareal har 4* skills og 4* weak foot (men dessverre venstrebeint), 71 dribbling på kortet og 90 agility. At Callejon er CAM spiller ingen rolle. Jeg ser på stats og prøver å finne ut hvor de er best (ikke som CAM i hvert fall, med 72 passing), så lenge det ikke er en posisjon som er helt urealistisk i forhold til hvor de spiller i virkeligheten. Jeg ville neppe satt en ST på CDM eller motsatt, men man skal aldri si aldri. Callejon har 77 finishing, det er ikke så galt. Skulle gjerne hatt 80+, men Callejon er uansett min mest effektive målscorer fra Serie A så langt. Var derfor jeg droppet Palacio, men vurderer å gi Palacio en ny sjanse. Støste minuset ved Callejon er 2* weak foot, ikke at han har litt dårlig finishing.Tror kanskje at Palacio spilte på høyresiden, og det er den venstre spissen jeg pleier å score mest med. Jeg bruker IF Totti på CAM, selv om jeg har Mertens i klubben. Gigantisk pace-forskjell. Doumbia er en veldig god allrounder, eneste minuset er at han bare har 66 strength. Hele 86 finishing, i tillegg til å være veldig rask, har ålreit dribbling, 4* skills og 4* weak foot. Man skal betale ganske mye for å få en bedre spiss, uansett hvilken liga man leter i (edit: nå glemte jeg Jovetic og Jackson Martinez). At han bare er 82 overall er ikke så interessant. Dette blir egentlig ord mot ord, og det er ikke så lett å vite hva som er sannheten. Dine beskyldninger som du bare baserer på mine spillervalg vs mine egne utsagn (som naturligvis kan være løgn). Tro gjerne at jeg pace abuser med Ibarbo, men det gjør jeg altså ikke Åja, så det er hans 66 i finishing du får godt utbytte av? Spar meg.Ikke overraskende at den kom. Det er naturligvis en fordel at han er rask, men som jeg har sagt tidligere så handler det mest om å ikke bli løpt opp når man er forbi forsvaret og at det er praktisk å nå ballen først når den ligger fritt. Jeg løper ikke sikk-sakk med Ibarbo, jeg går ikke på raid fra avspark og jeg bruker ikke pace for å komme meg forbi noen ute på kanten. Spiller naturligvis noen høye baller over forsvaret, men ikke overdrevet mye eller mer enn andre. Har også vært inne på at det er litt tynt med spisser som interesserer meg i Serie A. Har forsåvidt positive erfaringer med Palacio (som jeg vurderer å sette inn for Callejon), men han er litt liten og veik og har ikke 4* skills. Higuain er først og fremst bare en god avslutter. Tevez er helt uaktuelt, liker ham ikke irl. Nå venter jeg på Doumbia, og han er i hvert fall ikke bare pace. Klubben min heter Coverit Ltd. Jeg aner ikke hva klubbene deres heter eller hva dere har som PSN (et par unntak), så hvis jeg pace abuser så vil jeg antagelig gjøre det hvis jeg møter noen av dere også. Da er det bare å poste det her, men ser helst at det er med videobevis. Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal gå i defensive-mode. Du hadde ikke brukt Ibarbo hadde han hatt 67 i pace, du bruker han fordi han har masse fart og er sterk. Han har 66 i finishing, for goodness sake, det er bronsespisser som er bedre til å avslutte enn ham. Bruker sjæl for øyeblikket Sturridge på topp. Han er kjapp og bra til å skyte. Det betyr jo, som du sier, at man ikke løper sikk-sakk hele tiden, men det betyr at man har muligheten til å slå i bakrommet, at man kan tørre å utfordre forsvarsspilleren 1on1 med fart. Det betyr også at man kan bruke ham som en brikke i et barca 2008-angrep med 127 trekk før den sitter i nota. Du bruker Ibarbo fordi han har fart, enkelt og greit. Du skaffer deg Doumbia selv om det er flere bedre avsluttere i Seria A. Du bruker Callejon (som er CAM) som spiss. Say no more. Det handler ikke om å erkjenne at man pace-abuser, men å prøve å avskrive at man ikke er noe, når man faktisk er det, er noe helt annet. ALLE pace-abuser. Ikke hele tiden, men alle med disse type spillerne (meg inkludert) gjør det. Hvis ikke kunne man heller skaffet Van Persie eller Higuain. Det handler om å kalle en spade for en spade. Du har Callejon og Ibarbo på topp fordi du vil kunne bruke farta deres OM du vil det. Defensive mode? Jeg har bare blitt beskyldt for å være en pace abuser og svarer på beskyldningen. Selvsagt hadde jeg ikke brukt Ibarbo om han hadde 67 i pace. Jeg hadde ikke brukt ham om han hadde 75 pace heller. Hvis han hadde 85 pace så hadde jeg nok fortsatt brukt ham. Men jeg hadde heller brukt Higuain hvis han hadde 4* skills og nøyaktig samme stats som nå. Jeg skiller ikke så mye , men synes det er greit å kunne ta en berba-spin når jeg er i en litt vanskelig situasjon, enten for å komme meg fri eller for å få frispark/straffespark. Jeg har flere ganger nevnt Jovetic som en av de beste spissene i BPL, og han har 78 pace. Jeg tror jeg vil rangere ham som nest best i BPL, etter Aguero, men har ikke brukt så mange av de andre spissene. Det at han kanskje er nest best er basert på at han har gjort det bra for meg og at de andre spissene ikke er så gode på papiret. I MLS-laget spiller jeg med Villareal (75 pace) som spiss. Både Oduro (95 pace) og Findley (91 pace) er solgt. Villareal har 4* skills og 4* weak foot (men dessverre venstrebeint), 71 dribbling på kortet og 90 agility. At Callejon er CAM spiller ingen rolle. Jeg ser på stats og prøver å finne ut hvor de er best (ikke som CAM i hvert fall, med 72 passing), så lenge det ikke er en posisjon som er helt urealistisk i forhold til hvor de spiller i virkeligheten. Jeg ville neppe satt en ST på CDM eller motsatt, men man skal aldri si aldri. Callejon har 77 finishing, det er ikke så galt. Skulle gjerne hatt 80+, men Callejon er uansett min mest effektive målscorer fra Serie A så langt. Var derfor jeg droppet Palacio, men vurderer å gi Palacio en ny sjanse. Støste minuset ved Callejon er 2* weak foot, ikke at han har litt dårlig finishing.Tror kanskje at Palacio spilte på høyresiden, og det er den venstre spissen jeg pleier å score mest med. Jeg bruker IF Totti på CAM, selv om jeg har Mertens i klubben. Gigantisk pace-forskjell. Doumbia er en veldig god allrounder, eneste minuset er at han bare har 66 strength. Hele 86 finishing, i tillegg til å være veldig rask, har ålreit dribbling, 4* skills og 4* weak foot. Man skal betale ganske mye for å få en bedre spiss, uansett hvilken liga man leter i (edit: nå glemte jeg Jovetic og Jackson Martinez). At han bare er 82 overall er ikke så interessant. Dette blir egentlig ord mot ord, og det er ikke så lett å vite hva som er sannheten. Dine beskyldninger som du bare baserer på mine spillervalg vs mine egne utsagn (som naturligvis kan være løgn). Når jeg tenker meg om så er nok SIF Costa bedre enn Jovetic. Statsene hans veier opp for 3* skills, og 66 agility er nok til å leve med når resten er så bra. Endret 4. februar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Elendig TOTW. Hadde store forhåpninger om Quaresma IF. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Fornøyd med KDB! Skal helt klart testes sentralt på midten istedenfor Kroos. 85 Dribbling 86 Pass 86 Shoot 4*skill 5*weak foot! Can't wait! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Synes det var ganske greit. Skulle gjerne hatt Benzema, men tipper at han blir for dyr. Da blir det nok Cabella (RF, for Walcott), Menez og han chilenske venstrebacken (har NIF nå). Da vil jeg ha fem informs i det chilenske laget. Kanskje Rafinha, isåfall for å linke BBVA og Thiago Silva. De Bruyne ser ut som et beist, men skal ikke ha mer Bundesliga enn Dortmund-laget. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hvordan får man aktivert forbrukskortene sine når de ikke er på før-ingame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå