Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk gikk litt bananas i går kveld. 500k for Cuadrado, og så ble det bydd over 200k for Doumbia. Ibarbo i Roma er vel bare aktuelt hvis man skal lage en hybrid. Ellers er det Cuadrado som gjelder.

Jeg skal ha Doumbia etter hvert, men det blir en stund til. Er ikke så mange interessante spisser i Serie A. Venter til Doumbia er under 10k i hvert fall.

Edit: 300k for Doumbia nå, 610k for Cuadrado... Cuadrado hadde BN under 500k da jeg la meg. Håper jeg husker dette om et år.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Han er 5star skill move og har i grunn ikke vært noen gode høyrevinger i PL bortsett fra Sanchez som koster over 50k. Han spiller for Chelsea. Er ny i pakker og har over 90 i pace samt statsene er ganske habile..

Han kostet rundt 40k i Serie A i starten. Er virkelig ikke overrasket at han er over 150k faktisk, synke det gjør han nok. Men noe 12k kommer nok han aldri noensinne til å koste. Tipper et sted mellom 50k-100k rundt når TOTS kommer :)

Forøverig så blir nesten hver eneste informs pricefixet nå så fremst de ikke er noen knapt vet hvem er..

Caceres fra Juventus er igrunn billig enda rundt 30k. Men det finnes drøss av han som er ute for 70k så det er åpenbart at noen presser prisene opp på han også..

EA sa at de skulle slå ned på coinskjøpere og de som promoterer sidene. Det gjorde de selvfølgelige ikke for youtubere er FOR viktig for FUT. Det er den typiske "vi sier at vi skal banne folk som gjør det, så ting ikke skal gå ut av styr"

Men dette er ikke EA sin feil at vi kjøper coins. Det er vår egen. Jeg personlig har aldri kjøpt coins for det er med å bidra en negativ utvikling av spillet. Nå vil det være enda større gap mellom de som er rike og de som ikke er det..

Jeg tror faktisk noe av problemet kunne blitt løst ved å fjerne web appen når spillet er ute. Det er jo åpenbart at folk bruker programmer på pcen for å auto buye spillere.. Det gir ingen "normale" sjanser til å snappe opp om noen skulle legge ut en spiller billig.

En annen ting som burde bli fikset er det faktumet at folk booster seg til 7000 kamper. Ganger du det fort vekk med match coins (full DNF siden de aldri har tapt) og eventuelle coins fra turnering/Season så er man oppe i flere millioner.. Det er ikke et par stk som gjør dette, det er flere tusen mennesker. Å hva skjer når flere tusen har flere it talls av millioner? Jo dette her..

Gameplayet er ti dels ødelagt og nå alt annet rundt det også.. Savner fort vekk FUT før i tiden når ting ikke betydde så fryktelig mye men nå er det så mange som gjør det at det er skadelig for spillet..

Lenke til kommentar

Selger nok Sanchez nå. Har brukt han på venstre og Hazard på høyre. Trenger ikke han lengre siden Cuadrado er kommet til PL. Får jo latterlige 2 millioner for SIF kortet hans.

Snipp

Her er jeg enig i veldig mye av det du sier.

En ting jeg lurer på er hvordan de kan bruke bots til å spille kamper for seg? Det må jo være ekstremt vanskelig å lage bots til å spille FIFA?

Lenke til kommentar

Men det er vel bare Ronaldo og SIF Neymar som er bedre på venstrekanten enn Sanchez, og Sanchez får høyst sannsynlig en oppgradering. Hazard får man nesten 700k for (mer enn en dobling i forhold til hva han lå på rundt TOTY-tider hvis jeg husker riktig) , men kommer jo an på hvor mye coins du trenger til andre spillere.

Lenke til kommentar

Jeg aner virkelig ikke hvordan de gjør det. Jeg ville nesten påståt at det var folk som sørget for at vi ble disconnected også vant de kampen. Eller noe botting mot singelplayer kampene. Litt som å tukle med settings når man spiller vanlig offline kamp med en kompis at man får 99 shot power..

Hva som er sikkert er at det ingen som har fysisk spilt 7000 fulle kamper. Da er det enten boosting med Bots eller sørge for at motstanderen taper kampen med engang..

7000 kamper x 500 coins gir en person 3,5mil så dette er ikke tilfelle at de spiller fulle kamper for da hadde de nok fått mer enn hva som står på leaderboards mtp på Season/turneringer.

Så 7000 kamper x 100 coins ca vil gi en person 700k. Husker ikke hvor mye man får av om motstanderen quitter etter 5min.. Så legger man i tillegg på turnering/Season reward så havner man rundt 2-3 mill..

Så jeg tror det handler om at de vinner kamper uten å fysisk spille de. Nå har disse personene også som oftest tapt rundt 100 kamper men jeg tror dette er bare noe for å sørge for at det ikke er "så" mistenkelig eller at de faktisk har spilt et par ti talls kamper selv for ingen kjøper FIFA kun for å tjene coins.

Å det er vel kanskje her de som selger coins kommer inn i bilde også. Jeg utelukker ikke at de har en finger med i noen av de som booster/autobuyer i spillet at det er faktisk de folk kjøper coins av.

Men det får så være egentlig, er ikke så mye vi får gjort noe med, tror jeg faktisk sjekket leaderboards her om dagen og da var faktisk en del av de borte.. Nå er det faktisk mer sannsynlige folk som er på toppen som har spilt rund 800-1000 kamper og sitter med 2mill i match profit. Å det får man jo tross alt av å spille fulle kamper og attpåtil vinne Season og turneringer ganske ofte.. :)

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg ikke falt for fristelsen rundt TOTY, solgte hele laget mitt og åpnet pakker fordi jeg klarte ikke å la vær.. Hadde jo fort vekk sittet med 4mill nå istedenfor.. Har 3 andre kontoer som jeg overførte coins til når det var 100k pakker osv.. Sitter vel med rundt 700k samlet across brukerne mine. Hva som reddet meg litt var Isco som gikk for 80k som jeg fikk i pakke som jeg ikke solgte, å nå går han for 300k og stiger forsatt..

Lenke til kommentar

Men det er vel bare Ronaldo og SIF Neymar som er bedre på venstrekanten enn Sanchez, og Sanchez får høyst sannsynlig en oppgradering. Hazard får man nesten 700k for (mer enn en dobling i forhold til hva han lå på rundt TOTY-tider hvis jeg husker riktig) , men kommer jo an på hvor mye coins du trenger til andre spillere.

Mulig det, men jeg får ikke helt til å bruke han. Hazard funker mye bedre for meg. Venter nok til oppgraderingen er fullført sånn at jeg får testet han, men hvis han ikke blir nevneverdig bedre (for meg) så tror jeg at jeg selger han :)

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg ikke har kjøpt FUT penger, er fordi jeg ennå ikke er 18 år. Jeg kjøper bare FIFA Points, og av og til FUT penger av venner. Foreldrene mine har angst for spilling, og har aldri fått lov til å kjøpe slike transaksjoner. Blir andre boller om noen måneder :).

Har så lyst på Doumbia, men prisen må bli under 100K først.

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Synd at det ikke ble noen Schürrle på høyrekanten. Hadde et lite håp om det. Bra shooting, 4* skills og 4* WF. Foreløpig Willian og Walcott, men skulle helst hatt en med både bra shooting, 4* skills og 4* WF.

IF Jovetic på høyrekanten er kanskje ikke særlig realistisk. Ikke den raskeste, men god allrounder som passer til RF.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...