Neymar10 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Venter på at Doumbia og Ibarbo skal komme ut i pakker nå . http://www.futhead.com/15/squads/20495272 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Ingen Cuadrado? Antar at laget er seriøst ment, siden du har satt inn Vidic jeg ville nok satset på Cuadrado, Caceres (RCB, og Barzagli i midten) og Handanovic. Kjøpte RF Cuadrado for 21k i dag. Det er ikke så ille. Solgte for 30k for ikke lenge siden. Endret 2. februar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Utrolig hvor fort prisene snur! Kjøpte 7 IF Bruce for 35k og en time senere går han for ca. 50k. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Ingen Cuadrado? Antar at laget er seriøst ment, siden du har satt inn Vidic jeg ville nok satset på Cuadrado, Caceres (RCB) og Handanovic. Kjøpte RF Cuadrado for 21k i dag. Det er ikke så ille. Solgte for 30k for ikke lenge siden. Jeg spiller med Cuadrado i øyeblikket, men jeg bytter til Biabiany når Doumbia og Ibarbo er kjøpt. Trenger mer pace, for å gjøre ting litt enklere for Ibarbo og Doumbia på topp. Jeg bruker Vidic IF, for å skape hodestyrke i forsvaret, spesielt defensive/offensive cornere. Han svikter heler ikke på farten, da jeg har Barzagli Chiellini, Ibabiany og Insigne for å demme opp på hurtige overganger. Endret 2. februar 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Prisene er helt latterlige for tiden. Nå selger jeg unna alt jeg ikke bruker. Sitter igjen med mange millioner jo! Bare Sneijder IF ble 630k og jeg kjøpte alle sammen for rundt 125k. Lahm IF som ble kjøpt for 195k for mange måneder siden selges for rundt 2 millioner og Silva SIF som jeg investerte i etter jeg solgte Ronaldo selger for rundt 1 million nå. Vurderer å selge SIF Sanchez, men jeg bruker han i mitt PL-lag. 2 millioner går han for nå. Usikker på hva jeg skal med pengene, men kanskje jeg kan lagre de til TOTS kommer ut. Vil påstå at spillet til dels er ødelagt hvis det fortsetter som dette. Hva gjør det at jeg får 3-4 millioner for alle spillerne når jeg ikke har råd til å kjøpe noe særlig for dem. Det er helt mongo. Lurer på om EA tar grep til neste års UT. Endret 2. februar 2015 av Espp Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 TOTS kommer ut i Mai. Lite vits å spare så lenge. Jeg følger bare min egen teori: "Vil jeg ha han i klubben? Hvis ja: Behold han. Hvis nei: Selg". Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Bedre å ha informs liggende i klubben kontra coins. Vanskelig å vite hvordan upgrades vil virke inn på prisen, men dette som er hovedregelen. Må bare selge i god tid før TOTS, hvis man skal selge. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hvordan aktiverer man forbrukskort? I klubben min står det jeg har 50 kontrakt-kort, men når jeg skal starte en match og spillere mangler kontrakter så kommer det ingenting opp. Bare f.eks. form-kort og helbredelseskort. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Bedre å ha informs liggende i klubben kontra coins. Vanskelig å vite hvordan upgrades vil virke inn på prisen, men dette som er hovedregelen. Må bare selge i god tid før TOTS, hvis man skal selge. Er det ikke like greit å bare selge unna de man ikke bruker anyway nå da? Prisene er jo helt sinnssyke. Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hei - jeg kommer ikke inn på online spilling på Fifa15 (på XboxOne) Får meldingen "Spillerprofilen din har ikke tilgang til denne funksjonen" Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Hei - jeg kommer ikke inn på online spilling på Fifa15 (på XboxOne) Får meldingen "Spillerprofilen din har ikke tilgang til denne funksjonen" Noen som har en løsning? 1) Restart Xboxen (det har du sikkert prøvd) 2) Sjekk at du har Live Gold 3) Sjekk om andre har problemet 4) Finn ut om du er bannet (ta kontakt med EA) Har aldri sett den meldingen før, så jeg aner ikke Endret 2. februar 2015 av Espp Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hei - jeg kommer ikke inn på online spilling på Fifa15 (på XboxOne) Får meldingen "Spillerprofilen din har ikke tilgang til denne funksjonen" Noen som har en løsning? 1) Restart Xboxen (det har du sikkert prøvd) 2) Sjekk at du har Live Gold 3) Sjekk om andre har problemet 4) Finn ut om du er bannet (ta kontakt med EA) Har aldri sett den meldingen før, så jeg aner ikke Jeg har ikke Live Gold. Må man virkelig ha det for å spille online et spill man har betalt for? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg har ikke Live Gold. Må man virkelig ha det for å spille online et spill man har betalt for? Jupp, Jupp Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Jeg har ikke Live Gold. Må man virkelig ha det for å spille online et spill man har betalt for? Jupp, Jupp Helt sikker ? høres jo rart ut ----- men må man så må man Endret 2. februar 2015 av Kjetso Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) dobbelpost Endret 2. februar 2015 av Kjetso Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Helt sikker ? høres jo rart ut Har "kjøpt" spillet i en bundle med Fifa15 og da skulle man vel ikke behøve å betale ekstra for å spille online. Hvor mye koster et Live Gold abbonement? Er 100% sikker. Det er slik det er nå. Man må betale for å spille online på konsoll. Usikker på Xbox. Det er bare å koble den til nett og sjekk butikksiden. Skal hete "Xbox Live Gold" iallfall. Koster 400kr året på Playstation (US). Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Så seriøst, noen som tenker at markedet går ned når upgradekort kommer? Blir glad om det faller en mill eller to. Har 10mill å handle for. Jeg har vært heldig med trades men kunne tjent 25mill eller mer om jeg hadde kjøpt IF Lacazette. Hadde 5 mill da han gikk for 100k. Hadde jeg kjøpt 50 kort x 800-900 K fortjeneste, det hadde vært sykt! Anyway, om det faller med kanskje 20% så kan det jo være verdt å vente. Vil ha tilbake Bergkamp, beste spilleren jeg har testet på spillet. I tillegg vil jeg ha Van B eller Van Nistelrooy. Akkurat nå er det 10,3mill ca så hadde passet med 1-2 mill ned på Bergkamp i alle fall Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) . Endret 2. februar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 FOLK E STEINSYKE! Cuadrado Chelsea versjon 83 rated folk betaler over 450 000 coins for han...83 rated!! hahahah og du kan få en 86 rated til 12 000...omg Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) sykt merkelig å irriterende problem, en som må ha cheata på en eller annen måte, jeg leder 3-0 og så forlater han kampen, jeg får 0 penger for kampen, og ikke bare ble kampen sletta men også kampen før det(som jeg tapte) slik at kontrakter og evt utvisninger ble stående også, så jævla tåpelig at noe slikt skjer, ihvertfall når jeg storspilte og hadde god flyt. skal forøvrig bli digg med doumbia og ibarbo på topp på roma, har dem begge nå på topp fra før av men nå blir det god kjemi mellom dem Endret 3. februar 2015 av topvulture Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå