oscrue10 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg tradet også mye på FIFA 13. Kjøpte inn sølvspillere og skrudde opp prisen med kanskje 50 %. Nå er det ikke lenger noe særlig poeng i å bruke tid på trading, og trading har antagelig blitt mye vanskeligere. Man forholder seg til det markedet vi har. Selv om jeg har kjøpt coins, så hadde jeg naturligvis helst sett at det ikke fantes coinselgere og autobuyers. Vil tro at jeg er ferdig med å kjøpe coins på FIFA 15. Har "store" verdier i coins og spillere. Måtte bare komme i gang og få litt kapital. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Tror vi trenger en makspris basert på rating, og så kan IFs selges for 20-25% mer (et tall som igjen øker med SIF osv). Ronaldo burde helt klart være kjørbar for en spillet som har rundt 400-500 kamper (inkludert turneringsbonus). Ta 500 x 15, så ser du kjapt at en fortjener Ronaldo da. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Makspris basert på rating er en dårlig idé. Se for eksempel på SIF Lacazette som er 81 rated. Ingen ville solgt for en makspris basert på rating. Maksprisen må heller avhenge av hvor mye markedet mener at et kort er verdt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Uenig, selv om jeg ser poenget ditt. Med det systemet blir de store forskjeller på spillere basert på én ting, altså pace. Billig med "dårligere" spillere og dyrere for "bedre spillere". Joda, spillere vil selge unna for å få penger uansett pris - sånn er det. Bruker man ikke en spiller, selger man han til slutt for å få råd til en annen. - Jeg gjør det selv, selv om det er dårlig pris. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Oussama Assaidi: http://www.futhead.com/15/players/38697/oussama-assaidi/ Per Ciljan Skjelbred: http://www.futhead.com/15/players/38358/per-ciljan-skjelbred/ (linking er et helvete på mob) Disse ville fått samme makspris, som rett og slett blir for dumt. Assaidi er et hav bedre, og systemet tar ikke hensyn til at Assaidi forsvinner fra pakkene. Og setter man maksprisen opp mot det Assaidi er verdt ifølge markedet, så legger man opp til at folk skal selge Skjelbred til coinselgerne. Pace vil alltid være viktig i FIFA, og det ser vi på prisene. Null problem at en 80 rated spiller med 90 pace har høyere makspris enn en 80 rated spiller med 70 pace (som følge av at markedet mener at den raskeste spilleren er verdt mest). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hva skjer med markedet i dag? NIF Ronaldo passerer 10 millioner. SIF Costa har økt fra 2 mill til 3.5 nå - alt over natten? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 E jo helt utrolig egentlig, men er sykt at man kan kjøpe 1 million coins for 80 kr da, alt er jo bare helt ødelagt nå, tenk når Doumbia og Ibarbo kommer med oppdaterte kort til Roma, de kommer jo til å gå for dritt mye de også Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Haha, konge. IF Sgrigna kortene som jeg kjøpte for discard pris en goood stund tilbake ble i dag solgte for 70-80k. Tusen takk til personen som valgte å pricefixe han Endret 2. februar 2015 av Giroud17 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Doumbia vil kanskje koste litt i starten, men det kommer nok til å bli åpnet en del pakker for de mengdene med coins som folk har. Irriterende at Sneijder har steget så mye. Ca 150k nå, og da har han vært nede på 110k. Da blir det neppe noen Sneijder på meg, med mindre prisen synker mye pga attraktive pakker eller transfers/upgrades. Aner ikke hva som er årsaken. Kan nesten virke som at når han først stiger litt, så oppstår det en slags enighet om at han skal opp i pris. Virker mer logisk om han hadde stabilisert seg rundt 110-120k. Gjort veldig mange søk på ham daglig, litt surt. Edit: bare kaos. Ingen som la inn bud på et kort som hadde startpris 130k, og så var det et annet som ble solgt for 165k. Endret 2. februar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Oscrue10, tok en sjanse og kjøpte han for 145k. Han kan fort stige til 200k tenker jeg. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hva er best? Spille seg opp til nok coins til å kjøpe Hazard, eller spille seg opp til nok coins til å kjøpe nok pakker så sjansen er der for å få Hazard? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hva er best, tjene seg opp til 2,2 millioner eller spille Lotto og håpe på å vinne jackpot???? Kan noen svare???????? 5 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hva er best? Spille seg opp til nok coins til å kjøpe Hazard, eller spille seg opp til nok coins til å kjøpe nok pakker så sjansen er der for å få Hazard?Kjøp pakker og håp på Hazard haha. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Bruk de 2.2 millionene på Lotto kuponger. Kan ikke slå feil! Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hva er best? Spille seg opp til nok coins til å kjøpe Hazard, eller spille seg opp til nok coins til å kjøpe nok pakker så sjansen er der for å få Hazard? Hvis jeg skal velge så er det best å spille seg opp til nok coins for å kjøpe Haz. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Oscrue10, tok en sjanse og kjøpte han for 145k. Han kan fort stige til 200k tenker jeg. Ja, etter hvert. Men jeg synes det er rart at en nederlandsk Galatasaray-spiller går for over 100k, selv om han har bra stats. Kan linke med Robben, men likevel. Har ikke 4* skills, men 5* WF er jo greit. Jeg tenkte bare å kjøpe Sneijder fordi jeg trodde at jeg ville få mye for pengene. Skulle linke med Inan og Melo, og ha Aguero og Jovetic på topp. Da frister det ikke å bruke 150k på ham. Endret 2. februar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hva er best? Spille seg opp til nok coins til å kjøpe Hazard, eller spille seg opp til nok coins til å kjøpe nok pakker så sjansen er der for å få Hazard? Hvis jeg skal velge så er det best å spille seg opp til nok coins for å kjøpe Haz. Hvor mye koster han? Hvor mange kamper må jeg vinne? Får jo rundt 5 K for å fullføre en sesong. Hva med å satse på den gullspiller-pakken hvor du bare får gullspillere? Den koster mye mer enn vanlig. Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hazard ligger på 667 000 kjøp nå. Da må man spille cirka 500-600 kamper? Antar at man får 400-500 per kamp, og ca 5 000 for hver fullførte sesong(ca 10 kamper) så da tjener man i snitt rundt 1 000 per kamp. (usikker på hvor riktig dette grove estimatet er). Gullpakker er skummelt da man risikerer å blåse av 25 000 coins, dvs 25 kampers fortjeneste og sitter igjen med bare spillere som ikke går får mer enn 3-4000 for. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hva er best? Spille seg opp til nok coins til å kjøpe Hazard, eller spille seg opp til nok coins til å kjøpe nok pakker så sjansen er der for å få Hazard? Hvis jeg skal velge så er det best å spille seg opp til nok coins for å kjøpe Haz. Hvor mye koster han? Hvor mange kamper må jeg vinne? Får jo rundt 5 K for å fullføre en sesong. Hva med å satse på den gullspiller-pakken hvor du bare får gullspillere? Den koster mye mer enn vanlig. Sats på pakker. Er du heldig, ja det er jo lotto, så vinner du kanskje Euro lotto gevinsten istedenfor Hazard. Så kan du selge Ronaldo og kjøpe de du har lyst på. Pakker = lotto. Har åpnet en del pakker, har hatt flaks to ganger, resten har det vært dritt i. Har du spilt lotto? Sjansen for gevinst er rundt 1:4 millioner for å vinne. Nå er det vel tredje gang jeg linker futhead(.com) til deg. Der finner du alt informasjon du trenger om pris og lagbygging osv. Hvor mange kamper du må vinne? Du sa jo nettopp hvor mye du tjener per sesong, har du ikke kalkulator? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå