Hazar2d Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Godin, kjøpt for 70k. Går for 90k Isco, kjøpt for 44k. Går for 58k Cazorla kjøpt for 74,5k. Går for 136k Oscar kjøpt for 75k. Går for 95k 3x Naldo kjøpt for 20k. Går for 30k Clichy kjøpt for 110k. Går for 160k Totti kjøpt for 11k. Går for 14k Caceres kjøpt for 11,5k. Går for 16k Sjekket prisene idag også. Godin - 200k Isco- 180k Oscar - 215k Naldo - 120k Clichy - 340k Totti - 20k Caceres - 25k Tror jeg aldri har hatt så mye coins på FIFA når jeg selger.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Nei. Svar. Skal jeg ansette Monk f.eks.? Du spør om ting som du har fått svar på tidligere, det virker som at du bare leser halvparten av det vi skriver til deg, du gir veldig lite respons på de svarene du får og jeg tror samtlige av dine innlegg i denne tråden handler om deg og din klubb. Da kan det hende at interessen for å hjelpe deg dabber litt av, du får tullesvar osv. Endret 1. februar 2015 av oscrue10 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Kjedelig at FC Bayern fikk knus i helgen. Hadde håpet på en IF eller to derfra. Det samme med Dortmund, men de klarte i det minste 0-0. Er bortimot 100% sikker på at Kevin De Bryuine får seg en SIF, men jeg bruker ikke CAM. Kanskje han må testes i en CM posisjon. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Nå går Alexis Sanchez SIF for 1,8 millioner. Burde jeg selge han nå, vente til dagen før oppgradering, eller selge han når han får oppgradering? Endret 1. februar 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Hvorfor blir det 100 % kjemi selv om spillerne kun linker gult og ikke grønt? Virker som når det linker grønt at spillerne spiller bedre. Derfor spiller jeg nå: Cech Ivanovic - Rojo - Cahill - Azpilicueta Matic - Fabregas Willian - Oscar - Schurrle Remy Tipper Terry ikke blir solgt så jeg får han inn i startoppstilingen. Ser ut som Salah ikke blir solgt, så da har jeg backup på kantene. Signerte Mikel for gøy, det samme skal jeg angående Drogba. De tre første matchene hadde jeg ingen kamper under 60 i posession. Det føltes bare så lett og naturlig å spille ballbesittende. Det var alltid spillere ledig et eller annet sted. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Snipp. Kan du lese hele denne? Jeg mener hele, ikke bare litt, men hele. http://www.fifauteam.com/chemistry-guide-fifa-15-ultimate-team/ 4 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Tapte nettopp mot en sweaty fyr som hadde Balotelli og Sturridge på midtbanen med Ramires bak. Så vanvittig mye pace og strength kombinert, han spilte selvsagt med 5 bak og hadde Walcott og Remy som spiss. Selve definisjonen av en pace-hore, med andre ord. Det er vel når man taper mot et sånt lag at man bør vurdere å legge opp? Må vel være mitt mest frustrerende tap noensinne. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Nei, det er folka som bruker slike lag som burde legge opp. Eneste laget han kan spille med, garantert. Alle kan holde inne løpeknappen og løpe gjennom med kraftige spillere, takes no skill. Så fyren er nok rævdårlig men med ett sånt lag så vinner han uten noe særlig med anstrengelser. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Dette FIFA har jo bare blitt en parodi. Jeg bare kikket for moro skyld nå, det finnes INGEN TOTY Ronaldo ute på markedet, fordi han er "verdt" mye mer enn 15 mill (pga. alle har kjøpt seg til masser av coins). Hadde alle coinselgere og coinkjøpere (og alle coinsene) blitt fjernet hadde prisen kanskje ha vært 3 millioner. Det sier litt når ingen vil legge ham ut til 15 millioner (som er makspris) pga. folk er villige til å betale mye mer. I hvilken verden er det mulig å oppdrive 15 millioner coins i FIFA? I hvilken galakse, tidsenhet eller molekylær sammensetning er det mulig? Alt er en joke. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) 3 millioner for en TOTY 99 spiller? Det ville du aldri fått. SIF Costa går for 3 mill nå. Godt jeg kjøpte han på bunn. Endret 2. februar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Og Ronaldo hadde vært enda mer uoppnåelig enn hva han er i dag. Man måtte ha hatt: 1) flaks med gratispakker 2) kjøpt masse pakker og hatt flaks. Vet ikke hvordan det hadde gjort FIFA noe bedre.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Hvordan skal folk betale for en spiller med midler de ikke har? Et rent marked hadde hatt SVÆRT FÅ på over 3-4 millioner. Da sier det seg selv at ingen ville kunne betalt mer enn nettopp det for TOTY Ronaldo. NIF Ronaldo hadde gått for kanskje 1 mill. SIF Costa for kanskje rundt det samme. EDIT: Folk hadde også brukt mer av coinsene sine på pakker (evt. kjøpt pakker fra EA), det ville gjort at folk reduserer coinsene sine (de aller fleste pakker er dritt), noen ville fått bra spillere som de kunne solgt til den prisen folk KAN betale, hvilket er i sjiktet 100K til 2-3 millioner, avhengig av spiller. Ronaldo kostet btw ca. 500-600K i FIFA 12. Endret 2. februar 2015 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Men det hadde vært like vanskelig å få tak i 1 million coins, som det nå er å få tak i 15. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Igjen så fatter jeg ikke hvordan folk skal få råd til det. Har selv rundt 650k i matchpoints og jeg har spilt sinnssykt mye FIFA. Vi trenger mer penger fra kamper og ingen kjøp / salg av spillere. Eventuelt burde EA sette makspris på spillere (f.eks. 50k for 84 ranking - 55 for 85 osv) Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) En på VG-forumet som mente at dersom hver enkelt spiller hadde en makspris, så hadde det blitt vanskeligere/umulig å selge coins. Maksprisen avhenger av snittprisen til spilleren, som man ganger med et hensiktsmessig tall. La oss si at Tettey har en snittpris på 300 coins, og at tallet man ganger med er fem. Da kan Tettey selges for maks 1500 coins. Da blir det umulig å for eksempel selge en verdiløs bronsespiller for en halv million coins. Ruffier var på TOTW 18, og da kjøpte jeg for 11-12k. Nå er det TOTW 20 som er i pakker, og Ruffier selges for 115k. Endret 2. februar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) EA har satt et tak på 15 millioner for å begrense strømmen. Jeg mener at det skal være nærmest umulig å få tak i TOTY spillere ved mindre man åpner pakker. Man skal ikke kunne spille seg til de aller beste spillerne. Flaks skal være en faktor for hvilke spillere man får, spesielt ved de mest sjeldne. Det at mange kjøper coins er en faktor av at det å åpne pakker er for lite lønnsomt og at det er for dyrt å kjøpe pakker ved bruk av FIFA points. Jeg har tidligere skrevet at man får 10 ganger så mange pakker ved å kjøpe coins som for prisen ved å kjøpe points Nå er coins prisen latterlig lav. 1 million coins koster under 70 kroner, som vil si at man kan åpne 133 pakker for den prisen. Noen andre her kan sikkert fortelle meg hvor mange pakker man får åpnet for 70 kroner ved kjøp av points. Endret 2. februar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg er forsåvidt enig i at TOTY-kortene muligens burde være så dyre at man ikke kan spille seg til de, men da burde de heller bare vært untradeable synes jeg. Det er likevel ikke helt rettferdig overfor de som får de, dersom de vil selge de, men jeg mener at en som har spilt mye bør kunne få kjøpt en TOTY-spiller. Jeg har spilt sikkert nesten 1000 UT-kamper, jeg er ikke i nærheten av å få kjøpt noe. Jeg er helt sikkert på topp 5-10% når det gjelder antall spilte kamper (noen som har noe tall på dette?), likevel har jeg aldri vært i nærheten av å få spilt med eller kjøpt f.eks Ronaldo. Det er jo helt latterlig. Hvis ikke folk som spiller mest kan få råd til dem, hvem skal i det hele tatt kunne få råd til de? Likte ideen med makspris-ideen som utgjorde snittpris ganget med et vekttall, men problemet er at da hadde folk bare løftet snittprisen over tid (selv om det kanskje ikke er mye å hente) ved å kjøpe Tetteyer for makspris i kanskje en uke, og så solgt han for ny makspris uken etter. Er noen utfordringer ved en sånn løsning også. At det må fikses, at NIF Ronaldo skal koste mer enn hva en som spiller 1000 UT-kamper klarer, det er jo helt ulogisk. Prisen burde vært rundt 300-400K, men kan ikke se for meg at de klarer det noen gang. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Det burde heller ikke være lov å hamstre spillere. Man burde ha lov til å ha 1 av samme spiller i klubben. Det er for mange som kjøper 30 stykker av en spiller, for så å price fixe spilleren senere. Det er like ødeleggende i min bok. Når SIF Costa først kom kjøpt en bot eller spiller opp alle SIF Costa til under 1.9 milll, for så å sette han til en minste pris på 2 millioner. Endret 2. februar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 For å kunne kjøpe Ronaldo skal det ikke holde å spille mange kamper. Da må man også bruke litt tid på trading og vite hva man driver med. Jeg trader ikke i det hele tatt (hvis vi ser bort ifra at jeg hamstret McGeady, IF Choupo-Moting, Tolisso og Henry), jeg bare investerer i informs, bruker dem og selger når de har steget nok. Fortjener egentlig ikke å få spille med Ronaldo (som jeg uansett ikke er keen på) når jeg verken setter av tid til trading eller kjøper pakker. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg tradet MASSE i FIFA 13 osv (da det var formasjonskort osv), jeg har tradet meg helt opp til 1,5 millioner i coins, men det var HELT mot slutten av FIFA 13 sin levetid, da hadde jeg tradet et helt år. Nå har folk 1,5 millioner en uke etter release. Uten å ha rørt en finger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå