Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Markede er helt ødelagt av folk som kjøper coins.. Hver eneste bidig spiller som har "syke" stats koster fort flere hundretusen om ikke millioner. Da snakker jeg selvfølgelig om informs..

Ikke at jeg bryr meg nevneverdig lengre om ultimate team men personlig så var den beste spill opplevelsen de første ukene hvor folk ikke hadde så mye.. Nå møter man fort vekk lag som er verdt 500k eller mer.. Selvom jeg vinner 7/10 kamper så taper jeg stortsett de resterende kampene pga av alt for store forskjeller i lagene

Liksom MOTM Cahill som er verdt over 1,5mill som er 74 rated.. Å det er ikke det sykeste eksemplet..

Folk som visstnok også har spilt 6660++ kamper er også med på å bidra til å ødelegge.. Aldri i verden at noen har fysisk spilt så mange kamper på så kort tid.. Å hele forbanna leaderboards er fylt med personer som glitchere og juksere.. Er vel ca hver eneste bidige person på top 100 i match coins som sitter med 7millioner ++ i match coins.

Jeg vil påstå at dette er det mest ødelagte spillet hittil økonomisk og spillet har knapt vært ute i knapt 4mnd . Det burde ikke være mulig å vinne 6660 kamper og kun tape 10 osv..

Savner early perioden av FUT for 2-4 år siden. Da var ikke ting så ille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

74 er den høyeste ratingen du kan ha på sølvnivå, og det er ikke noe nytt at sølvkort som er IF eller MOTM går for mye coins. 2,5 mill for IF Chikhaoui på FUT 14, og så har vi IF Maikon Leite på FIFA 12 eller når det var. Det som er spesielt med Cahill er at han har så dårlige stats. Men legendestatusen drar opp prisen.

Lenke til kommentar

Må si at jeg nyter litt godt av prisene for tiden. Endelig fikk jeg solgt Sneijder IF med god profitt. Kjøpte 7 for 22k og de selger for 90-110k nå.

Trodde helt ærlig aldri at jeg skulle få solgt de med mer enn 5-10k profitt. Håper at prisene flater ut litt når folk flest har kjøpt spillerne de ønsker!

Lenke til kommentar

Så gamle kort vil alltid gi god profitt. Kjøpte IF Tosic for litt over 20k, går nå for over 80k. Jeg har allerede bestemt meg for å selge Tosic, men best å holde på ham helt til jeg trenger coinsa til noe annet.

SIF Sneijder er overraskende dyr. Folk byr over 170k. Jeg betaler i hvert fall ikke mer enn 100k når linkemulighetene er som de er. Spent på hva oppgraderinger og transfers kan gjøre med Sneijders pris.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Gøy å bli satt opp mot dette når man selv spiller med argentinsk sølvlag. En som antagelig har brukt litt for mye penger på FIFA.

Min desidert dårligste spiller, Araujo, mot Ronaldo. Tapte bare 2-1, og jeg hadde 61 % possession.

b7473bc39b2cdd94d1295eb08766df03.png

De fleste som har sånne lag e faktisk folk som ikkje e flink å spille fifa, derfor må du kjøpe spillere som e utrolig gode for å gjøre den som styrer de god også. Hver gang jeg møter sånne lag så leker jeg mot motstanderen, men målene kommer ikke, men et raid med ronaldo eller messi...løpe ned til kantene, vende, vende, skuddfinte...pang mål 1-0 til han, han vinner 3-0, så har du 61 % ballprosent, 19 skudd på mål, og han 4 skudd på mål... heheheheheh ultimate team på sitt beste :D

• Liker 2
Lenke til kommentar

Han var langt ifra god, og jeg hadde nok vunnet ganske greit om jeg spilte med gullspillere og en formasjon som jeg er mer komfortabel med. 4231 er ikke helt meg, men formasjonen er en følge av hvilke argentinske sølvspillere som finnes.

Men de som har slike lag kan like gjerne være gode, og da er man litt fucked. Mange av dem er elendige, men ikke alltid.

Lenke til kommentar

LOL! Sliter meg til uavgjort mot et Q 75 sølvlag, mens jeg taktikerer meg til 2-0-seire mot Q 85-lag...

Og i seieren mot Costa, Willian og Hazard scoret selvfølgelig min eneste spiller uten noe kjemi til medspillere; Zengin. En svensk dude med kun hurtighet å spille på.

Jeg har et 82-lag på sitt beste. Og dette var en må-få-poeng match for å rykke opp til 2.-div.

Endret av Superfruit
Lenke til kommentar

Var ingen tvil om at Maggio med så dårlig utholdenhet måtte forlate meg, selv om jeg ikke fikk noe for han da han fulgte med UT-laget da jeg opprettet klubb.

Piatti har jeg alltid hatt sansen for, som SOM, men EA vil han ikke noe bra på hverken VV eller HV, og han mister plutselig all hurtighet. Nå snart er kontrakten hans utgått, bra. Kan bruke slike ''dårlig-kjemi''-spillere når jeg må spare spillere jeg ikke vil bruke form-kort på.

Men Erkan Zengin, svenske som spiller i Tyrkia, har virkelig prestert. Med sine under 80 i pace løper han fra f.eks. Felipe Luis. Virket også ballsikker så jeg trygt kunne spille Tiki-Taka med han.

I tillegg til å score på corneren som sendte meg tilbake til 2.-divisjon føler jeg at jeg kanskje bør vurdere han for nettopp nevnte; god back-up når jeg ikke vil bruke form-kort på prioriterte spillere. Altså fornye kontrakten hans med kanskje 3 matcher. Har nå spilt over 150 matcher siden jeg sist brukte han, og når Mirallas og Lamela selges trengs det en ekstra ving.

Lenke til kommentar

Er det slik at jeg bør satse på sølvlag?

Er jo en grunn til at sølvlag dominerer 1. og 2.-div. - de er overpowered av EA sikkert.

Forstår ikke hvordan jeg kunne kaste bort 10 K på Cech, han redder jo mindre enn ingenting...

Men siden dere er så fan av kjemi så betyr det jo at 1 mot 1 redder han mer hvis bare nærmeste medspillere er Chelsea-spillere, så kjøpte inn Cahill og Azpilicueta. Akkurat som da dere sa 1 mot 1 når man angriper så scorer man mer hvis medspillerne gir deg kjemi.

Lenke til kommentar

Virker ikke som at folk er spesielt opptatt av å kjøpe spillere billigst mulig eller at det er "riktig" pris. MOTM Eriksen går for litt over 650k, men en som slo til på min på 689k BN. At et annet kort hadde 680k BN var tydeligvis heller ikke så nøye.

Ser at det er flere som gjør gode salg i kveld/natt. Noen som mener at fylla har skylda :p

Edit: Talskongen, du kan jo bare være ærlig om at det er deres Youtube-kanal, og ikke noe som du har funnet. I musikk-kategorien promoterer du Facebook-siden deres også.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...