SuperdenT Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Har du byttet region på Xboxen ? Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 nei har kunn lastet ned profilen eg lagde. korleis gjær man det?? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Går inn i innstillinger på Xboxen og endrer land og region.. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 fant det ut, men funka forsatt ikkje Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Noen som kan tippe ca hva RVP vil gå for når markedet har roet seg? Jeg ville tippet 120-150k, er jeg far Off da ? RVP går nedover mens Falcao går oppover Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 RVP har vært ett monster for meg! 12+5 målpoeng på 8 kamper :-) Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Ble italiensk FUT lag på meg da jeg fikk destro og Totti, kjøpte akkurat insigne men tar tid å få ett bra lag her, vet ikke helt hva spiss jeg skal satse på etterhvert, destro er jo en god spiss for all del men litt for treg til tider, totti er jo bare gud selv med 40 i pace så har han faktisk ett greit rykk og veldig bra teknikk og skuddfot ^^ kommer også til å investere i ett bedre forsvar nå har jeg bare en nødløsning som ikke funker 100%, dvs i sist kamp pga skader og kort så endte jeg opp med å spille med en defensiv midtbanespiller og høyreback i midten, var litt krise men det gikk Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Ble italiensk FUT lag på meg da jeg fikk destro og Totti, kjøpte akkurat insigne men tar tid å få ett bra lag her, vet ikke helt hva spiss jeg skal satse på etterhvert, destro er jo en god spiss for all del men litt for treg til tider, totti er jo bare gud selv med 40 i pace så har han faktisk ett greit rykk og veldig bra teknikk og skuddfot ^^ kommer også til å investere i ett bedre forsvar nå har jeg bare en nødløsning som ikke funker 100%, dvs i sist kamp pga skader og kort så endte jeg opp med å spille med en defensiv midtbanespiller og høyreback i midten, var litt krise men det gikk Serie A e eg veldig fan av spesielt midtbanen med vidal og pogba! Bare synd balotelli er ikke der lenger hehe Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Tevez er jo helt syk. Billig er han og:) Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Tevez er jo helt syk. Billig er han og:) hvor mye koster han sånn ca? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kommer nesten ikke utenom Higuain om man skal ha spillere fra Serie A. Tevez og Higuain sammen er sikkert gull. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Tevez er jo helt syk. Billig er han og:) hvor mye koster han sånn ca? 30-50k tenker jeg. Mao er han "billig". For oss som ikke kjøper points så er han ikke akkurat billig. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kjøpte min for 22500, ser billigste akkurat nu er 25k. Synes det er ganske billig for beste spissen i Serie A sammenlignet med f.eks aguero Som går til 220k++ i PL. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Kjøpte min for 22500, ser billigste akkurat nu er 25k. Synes det er ganske billig for beste spissen i Serie A sammenlignet med f.eks aguero Som går til 220k++ i PL. dæven, må spare en stund for å få han men er sikkert vært det, får vel bare vinne ett par divisjoner først, er ikke så vanskelig mtp varierte motstanden men skulle gjerne hatt noe midlertidig bra hehe, hvor mye koster higuain? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Vet ikke om dere gjør dette eller allerede har gjort det. Gå inn på EA katalogen og kjøp coin boots med Ea-coins eller hva enn det heter.., start med de høyeste boostene først, så spiller du noen offline kamper med bronzespillerne dine som du fikk i startpakkene..og VIPS så har du tjent 5-6000 coins. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Vet ikke om dere gjør dette eller allerede har gjort det. Gå inn på EA katalogen og kjøp coin boots med Ea-coins eller hva enn det heter.., start med de høyeste boostene først, så spiller du noen offline kamper med bronzespillerne dine som du fikk i startpakkene..og VIPS så har du tjent 5-6000 coins. Hvorfor offline? Å spille mot boter er noe av det kjedeligste på FIFA.. Du får coinsene uansett om du vinner eller taper.. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Messi er foresten bedre enn noensinne nå på FIFA..nesten så jeg vil tørre å påstå han er bedre enn Ronaldo i år.. Ingen tar igjen Messi i midten, mens man har x antall becker med 88+ pace som kan ta igjen Ronaldo.. Lett at jeg skal skaffe meg han, står med 789k coins nå så det går sakte men sikkert oppover... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Vet ikke om dere gjør dette eller allerede har gjort det. Gå inn på EA katalogen og kjøp coin boots med Ea-coins eller hva enn det heter.., start med de høyeste boostene først, så spiller du noen offline kamper med bronzespillerne dine som du fikk i startpakkene..og VIPS så har du tjent 5-6000 coins. Hvorfor offline? Å spille mot boter er noe av det kjedeligste på FIFA.. Du får coinsene uansett om du vinner eller taper.. Offline er veldig kjedelig, ja, men noe man kan gjøre hvis man har et dårlig lag og ikke vil tape. Jeg har 3-1-3 så langt og merker at det går litt utover spillelysten, så det har blitt mer pro clubs enn det kanskje ellers ville blitt. Halvparten av kampene er turnering. Har ikke spilt offline, det frister lite. Jeg kjøpte alle coin boosts med en gang og bare begynte på laveste level. En gluping ved navn Nepenthez som mente at det var lurt... Tabbe. I hans video gjorde han det slik og påstod at alle ville summeres fra første kamp. Jeg sluttet med å se videoene hans etter en fake video ifjor, men ble tipset om denne. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Er det idag det kommer nye informs? Da kommer Neymar og di Maria NIF også gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå