Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, i utgangspunktet ikke, men spillerne kan bli dårligere / bedre alt etter kjemien de har i UT. Det er i mine øyne ikke store greiene, men vi vet ikke om EA straffer / belønnner spillerne med andre ting enn stats. Vanskelig å vite når man ikke vet eksakt hvordan UT fungerer.

Spiller stort sett like godt i begge delene, men opplever at det er litt enklere i vanlig seasons siden lagene ofte spiller på en bestemt måte og i tillegg så vet man hvem man skal passe seg for. På UT kan man møte hvem som helst og så mange ulike taktikker at det blir veldig vanskelig å vite.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Kan lure på hvorfor noen vil spille finale i champions shield med noe sånt. Vil tro at begge var i finalen.

1de1be72047a8428b604eab9f25b4903.png

Jeg spilte selv med Dortmund-laget. Begynner å bli noen squads etter hvert. Mangler SIF Sneijder, Inan og Melo i det ene laget, ellers er alle komplette.

d137687ca7033833622ee0e037dd61cb.png

Lenke til kommentar

Det er noen spillere som går igjen, som for eksempel Luiz+Silva+Sirigu (men bruker også IF Ruffier når jeg ikke trenger PSG-linken) som er et bra triangel, og så har jeg Chiellini, Barzagli, IF Lichtsteiner, Vidal og Marchisio som jeg kan bruke på forskjellige måter. Praktisk at Sirigu linker med både Chiellini/Barzagli og Thiago Silva, men har ingen lag med den løsningen nå. Også greit med brasilianske backer som Filipe Luis, Marcelo og Dani Alves, som linker med David Luiz og Thiago Silva. Da blir det lettere å lage hybrider med BPL og BBVA.

Ryddet litt etter at jeg postet det skjermbildet. Kvittet meg med to av lagene, men har også begynt på et nytt lag. Har ganske mange spillere som ikke er i noe lag, som jeg ser for meg at jeg kan få bruk for senere. Jeg har ikke så mange dyre spillere, men føler heller ikke at jeg trenger det (jeg er bare en gjennomsnittlig god FIFA-spiller). Går jo tydeligvis greit å vinne champions shield med bare Dortmund-spillere.

Nå har jeg et norsk blandingslag, et chilensk blandingslag (med fire informs, men mangler IF Vidal), et argentinsk sølvlag, et MLS-bronselag, et fransk bronselag, en Tippeliga/italiensk-bronsehybrid, et Dortmund-lag og 8 lag som bare består av forskjellige gullspillere. Er ingen lagoppstillinger som er mer eller mindre identiske. Kanskje jeg poster alle lagene en gang, selv om det sikkert ikke er så fryktelig spennende å se på :p

End of wall of text.

Endret av oscrue10
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Solgte SIF Lacazette, for ti ganger mer enn det jeg selv betalte, og kanskje 100k mer enn jeg ville fått i går. Mulig at jeg kommer til å angre på det. Heftig prisstigning på Cuadrado også. Kjøpte for 15k for et par dager siden og i dag solgte jeg for 30k.

Håper på en RM/RW IF Cuadrado i Chelsea. Investerte i MOTM Eriksen, så jeg har Eriksen LM, SIF Sanchez LF og Aguero ST.

NIF Cuadrado i Chelsea er ikke så aktuelt. Kommer til å være altfor dyr ganske lenge.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Hadde vært ganske "kult" å selge SIF Lacazette og dra inn 1 mill. Det er 600K mer enn jeg noensinne har hatt i UT. Kjøpte han for 120K. Samtidig har jeg utrolig lyst å prøve Lacazette med de statsene han kan komme til å få. 90+ på shooting, dribling og pace? :love:

Så spørs det jo selvfølgelig hvordan han vil føles in game. Det er jo alltid lotto.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...