Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Trodde at IF'en ville bli 74 på kortet, hvis UP blir gull.

MOTM Bamford er forresten 68 RW, altså lavere enn 69 som står på kortet. Bare 69 ST, det var mer overraskende.

Edit: undersøkte litt, og IF ble ikke oppgradert ifjor når spilleren fikk en oppgradering til gull. Trenger uansett ikke å være som ifjor, men får anta det.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke rart det er skyhøye priser på spillerne når man får 1 mill for ca 80 kr. SIF Lacazette går nå for over 950k. Til sammenligning betalte jeg 425k for SIF Sanchez.

Dårligere linkemuligheter sammenlignet med Sanchez. Jeg må linke med IF Hamouma (og Benzema). IF Payet funker også, hvis man spiller smalt.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Når burde jeg selge Alexis Sanchez SIF? Jeg kjøpte han for 400K under TOTY.

SIF går for 1,4mill.

IF går for 3 mill.

Hvis han får oppgradering, burde jeg selge han med engang eller vente en uke?

Får han en oppgradering tror jeg folk vil undercutta og undercutta hverandre som vil gjøre at prisen stuper.

Lenke til kommentar

Hei,

Er det noen i lvl 77 som har den "Ride-the-cat"-feiringen? Og eventuelt kunne du/dere sendt, så kan jeg gi tilbake i items eller noe annet?

IF's jeg har investert i under TOTY:

IF Isco

SIF Sanchez

IF Otamendi

Men hadde satt pris på hvis noen har mulighet til å kanskje sende den feiringen!

Lenke til kommentar

Når burde jeg selge Alexis Sanchez SIF? Jeg kjøpte han for 400K under TOTY.

SIF går for 1,4mill.

IF går for 3 mill.

Hvis han får oppgradering, burde jeg selge han med engang eller vente en uke?

Får han en oppgradering tror jeg folk vil undercutta og undercutta hverandre som vil gjøre at prisen stuper.

Nei. Coins prisene er latterlig lave. Man får 1 million coins for 80 kr på PS4. Tidligere kostet 1 million 350 kr. Prisen på coins bestemmer latterlig mye over markedet. Får han oppgradering blir han enda mer verdt og han blir enda dyrere.

SIF Costa går for 2 mill nå. Han har ikke gått ned 1 coin siden han kom for 6 dager siden. Når han er ute av pakker vil han også øke, igjen. NIF Ronaldo har økt fra 4 millioner til 7 millioner. Folk tror man fort må opp på 10 millioner til slutt.

5 millioner coins er det nye 1 million coins, og prisen synker mer og mer for hver uke. Man vil få mer av å selge Sanchez om 5 uker, men igjen, inflasjonen vil gjøre at de pengene man får for Sanchez da ikke er mer verdt enn de er nå siden sjeldne spillere kommer til å øke i verdi.

Om prisene skal ned må EA øke sjansen for at man får sjeldne spillere i pakker, slik at ingen gidder å bruke flere millioner på Sanchez.

Lenke til kommentar

Fy faen markedet er sykt nå. Vurderer å selge mange av spillerne bare fordi de ikke brukes eller fordi de går for så mye. Ka lett bytte ut SIF Sanchez med NIF Sanchez når jeg kan få en vanvittig fortjeneste ut av det. Så mye bedre er han ikke..

Lenke til kommentar

Jeg har hatt trøbbel der en god stund. Loader og kommer ikke inn. Men mob app funker helt fint.

En MOTM Courtois gikk for 3,9 mill. En keeper. Dyreste keeperen jeg har kjøpt i år er Cech. Ser ikke helt hvorfor man skal betale hundretusener eller millioner for en keeper, med mindre man ser på kjøpet som en investering og har tenkt å selge.

Lenke til kommentar

Han ser så dårlig ut, men MOTM er MOTM. Er ikke blant de beste koreanske bronsespissene engang.

Lacazette gikk på en smell i dag, sank med over 200k. Tenker jeg selger hvis han går litt over 900k igjen. Steg ganske raskt, men er ikke helt på det nivået han var på.

Lenke til kommentar

Merkelig det der at med engang jeg skaffet meg en høy rated spiller (Di Maria), så begynte hele laget mitt generelt å prestere dårligere. Har vel hatt en 11-12 kamper nå på rad uten seier. Testet noen kamper med Cabella som CAM isteden. Jesus, var som dag og natt. Ikke bare føles han bedre enn Di Maria, men hele laget mitt føltes og bedre.

Handicap er bare en myte altså?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...