Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Det jeg tenker på at det er altfor mange boter etc. som har kontroll over markedet. De hamstrer alle spillere som selges under en viss sum og prøver senere å price fixe samme spiller for en håpløs sum. NIF Ronaldo har i løpet av 5 dager økt 3 millioner. Han koster nå 7 millioner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Toty was great! Klarte å vente til lør/søn før jeg åpna pakker. Fikk jaggu Di Maria. Så da handla jeg inn noen if Lacazette til 100k. Gått opp med 200k allerede xD Harry Kane, opp 150k ca og en håndfull Choupo-Moting. Åpna 15k pakkene for morro, kunne jo ha flaks å få Sif Costa... Det ble med Bale!! Kjekt for meg at prisene har blitt helt noldus. Mener å huske han gikk for rundt 500k før toty, men fikk svimlende 900k for ham xD Av annet snacks jeg fikk under toty. Aguero, Reus, Neymar, Yaya Toure, Lewandowski og if Oscar. Tror dere prisene vil gå ned snart? De virker jo kunstig høye nå. Så lurer på om jeg skal selge de dyreste og satse på å kjøpe de tilbake senere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan lure på hvorfor noen vil starte en online-kamp med noe slikt. Det kan hende at alle er untradeables (tvilsomt), men da må det være bedre å spille et par kamper offline.

Flaut å bare vinne 2-1, i en kamp som var debuten til Aguero og SIF Sanchez (litt ille å bare ha dem så "lenge" uten å spille med dem). Så på match facts etter kampen, og jeg hadde 61 % possession. Han stod med 0 skudd, men hadde det ene skuddet som han scoret på. Habil fyr (men bare 63 % pass accuracy), men likevel.

789da888a98e89035f874eff788fd984.png

Edit: en SIF Pogba som gikk for 1.350.000 nå. Hadde aldri gitt mer enn 500k for det kortet.

Endret av oscrue10
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ea sin twitterkonto er vell den beste plassen. Trodde flaksen var over da jeg fikk Bale i en pakke igår. Der tok jeg grundig feil. Fikk som nevt over 900k for ham, så handla litt spillere. Brukte vell rundt 400-500k på det. Resterende ble blåst på pakker. Etter 3 pakker dukka Sif Cazorla opp. Juicy, men grådig som jeg er brukte jeg resten av myntene også... Hadde 5k igjen, så jeg quicksolgte noen spillere for å få en pakke til. BOOM!! Sif Costa! Tror jeg bare skal slutte å åpne pakker nå xD

Lenke til kommentar

Fant en Oscar som hadde 91 i dribling 90 i pace og 94 i pasning. Kostet 30 K, jeg lurer på; spillere som er blitt boostet slik før salg, får du de statsene når du kjøper dem?

PS: Spillte mot en som kalte seg noe som tiki-taka; bare for å få det klargjort... tiki-taka er vel IKKE å sentre ballen i forsvar til jeg sender alle til angrep og de kontrer inn 2 mål?

Trodde for å være helt ærlig Tiki Taka var mere klikk-klakk-spill på små flater?

Lenke til kommentar

Tjente greit på IF Ivanovic også. Bygde meg Chelsea lag, men så kom det til et punkt hvor jeg tenkte: "Det er gøy med eget lag, men når Ivanovic er så dårlig på RB så er det bortkastet å ha en høyre back til 160 000". Det rare er at jeg fikk solgt han til 350 000. Hva har skjedd med markedet? Hvem i huleste betaler 350k for Ivanovic?

Lenke til kommentar

Litt for mye coins i omløp. Coinselgerne har vel satt ned prisene etter TOTY. IF Cazorla gikk for 205k nå (under 150k på onsdag). Blir litt usikker på om jeg skal kjøpe SIF Cazorla når han går for over 300k, men kjøper sikkert. Får ham inn i et lag før eller senere, og han vil nok uansett være en grei investering mtp prisstigning.

Lenke til kommentar

Aguero må være den mest OP spissen i hele PL på dette spillet. Det er så lite sannsynlig at han knuser alle i dueller og at han bare kan løpe rett fram og få med seg ballen ved hver anledning. Skjer hver eneste gang jeg møter en som har Aguero.

• Liker 1
Lenke til kommentar

JAjajajaja rett ned i 3 div igjen!

Alt fordi jeg prøver å SPILLE fotball (tiki-taka) ikke KONTRE fotball........

Fortell meg; før jeg faktisk brekker platen i to eller forverrer statistikken min med enda flere tap; hvis DETTE ikke er et Tiki-Taka-lag i PL med mine begrensede midler, hva er DA et tiki-taka lag?

Begovic

Walker - Rojo - Koscielny - Alberto Moreno

Fabregas - Ramsey

David Silva - Mata - Cazorla

Sturridge

............

Lenke til kommentar

Fant en Oscar som hadde 91 i dribling 90 i pace og 94 i pasning. Kostet 30 K, jeg lurer på; spillere som er blitt boostet slik før salg, får du de statsene når du kjøper dem?

Ja, men de boost kortene varer jo ikke evig så folk som setter opp prisen på spilleren med 5-10k pga ett boost kort er helt på bærtur, for ikkeå snakke om de som kjøper slike spillere til slike priser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...