SuperdenT Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Litt av grunnen til at jeg vil selge er at jeg ønsker som sagt å teste Bergkamp og i tillegg føler jeg at Kroos er ekstremt treg. Iom at resten av laget mitt er såpass hurtig kommer Kroos diltende etter resten av laget og ser nesten ut som om han spiller CDM når han i praksis spiller CM med fri rolle og instrukser om å gå i angrep. Bruker jeg Kroos i en CAM posisjon får jeg ikke full chemistry men dersom jeg får han i 7, så burde det gå greit? Får ikke opp den første linken din, så jeg vet ikke helt hva du har i dag. Laget du ville bytte til virker bra det! Hvis du bare spiller enkleste ball hele tiden (altså nærmeste person) vil du ikke utnytte Kroos og du kan like gjerne bruke en annen. Kroos har en fantastisk pasningsfot, men man avhenger av å faktisk bruke den. Alt over 4 i chem er ok. Under 4 så mister spillerne stats og over 4 får de litt ekstra. 7+ er optimalt. Tusen takk Fungerer linken nå? http://www.futhead.com/15/squads/18041615/ Det er litt det jeg føler med Kroos, at han bare dilter rundt på banen og at jeg ikke får brukt han skikkelig. Selvsagt er det jo eventuelt en mulighet å prøve å spille han bedre, typ : ikke stresse sånn, spille ballen litt bakover igjen iom at det helt sikkert kan åpne flere muligheter og løp. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Det er litt det jeg føler med Kroos, at han bare dilter rundt på banen og at jeg ikke får brukt han skikkelig. Selvsagt er det jo eventuelt en mulighet å prøve å spille han bedre, typ : ikke stresse sånn, spille ballen litt bakover igjen iom at det helt sikkert kan åpne flere muligheter og løp. Nå fungerer den. Syns du har et veldig bra lag. Ville kanskje byttet ut Gondogan, men når det er såpass lite å hente på gode (fysiske og gode med ball) midtbanespillere i Bundesliga så går det sikkert greit. Boateng fungerer ganske bra, men jeg liker Müller bedre. Jeg har samme midtbane bare at jeg bruker Müller der istedenfor gundogan. Hmm, tenkte at du hadde vanlig Kroos når du sa du ikke fikk han med i spillet. TOTY Kroos er latterlig god, har han selv, men igjen er det litt vanskelig å få han inn i spillet. Han har skåret en god del mål for meg fra CM posisjon. Jeg spiller 451(2) for å skape defensiv trygghet. Det tar Robben og Reus litt ut av kampene, men gjør til gjengjeld at jeg har meget god kontroll bakover. Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Tusen Takk :-) Jeg skal legge om formasjonen for å se om jeg klarer å rettferdiggjøre Kroos :-) Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Valgte å gi FIFA en sjanse til. Endte med å sette De Gea til salgs, Begovic som har slitt benk for å spille elendig reddet plutselig skuddene De Gea slapp inn. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Hvorfor skal de akkurat banne de spillere som har kjøpt coins under TOTY, hva med de som har kjøpt coins før og etter TOTY? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Hvorfor skal de akkurat banne de spillere som har kjøpt coins under TOTY, hva med de som har kjøpt coins før og etter TOTY? Det er jo mest sannsynlig bare tull, hvem som helst kan dikte opp noe slikt. Og når det ikke får noen konsekvenser første gangen man blir tatt, så ville jeg ikke brydd meg nevneverdig uansett. Endret 22. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Ser også prisan på markedet flyg jo te værs, kan vær fordi at å kjøpe coins nå er så billig? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Hva f*** er det som skjer!? Makspris buy now går ikke høyere en 15M? Det er ikke en eneste Ronaldo i salg pga dette. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Er det virkelig folk som har kjøpt mer i en sleng enn 15 mill?.. Edit: Håper de senker den med 10 millioner til. Da er FIFA på rett vei. Endret 23. januar 2015 av Espp Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Men uten varsel?! Sitter på en Ronaldo TOTY som vil gå med tap nå pga EA-Aids. Siste forbanna fifa jeg kjøper, er så trøtt på at hele spillet får en overhaling hver forbanna patch. Kunne i det minste kommet med en advarsel om at det fremover vil være en maksgrense på 15mill. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Joda, det er alltids noen som vil tape på det, men jeg mener at de gjorde riktig. Hvor mange har Ronaldo TOTY? 15 mill er enda ekstremt mye penger. Hvordan kan du tape penger? De siste jeg så gikk for 13-14 mill. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Overraskende liten interesse for discard-informs. La inn bud på 9200 på noen Tyton-kort, og fikk flere av dem. Discardet for 9516 coins og beholdt bare ett kort. Tenkte å bruke ham i et litt originalt BBVA-lag. Kjedelig at det er så få som bygger originale lag. Virker bare som at alle skal ha best mulig lag. Jeg har både norsk lag, chilensk lag, Dortmund-lag og så blir det som sagt et litt originalt BBVA-lag med IF Tyton i mål. Blir trolig 3-5-2, med Kolodziejczak og Nounkeu som LCB og RCB. Edit: hvis man har kjøpt Ronaldo for 15 mill, så taper man coins når man selger. Endret 23. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Joda, det er alltids noen som vil tape på det, men jeg mener at de gjorde riktig. Hvor mange har Ronaldo TOTY? 15 mill er enda ekstremt mye penger. Hvordan kan du tape penger? De siste jeg så gikk for 13-14 mill. Sjekker du futbin kan du se at siste gikk for 14,7 med bratt stigning i pris som vil si at prisen hadde forsatt oppover. Da snakker vi hundretusner på noen timer kan skje fks. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Men makspris 15 mill er ikke noe nytt, har vært samme grensen tidligere også. Edit: å selge IF Cazorla var litt fail av oss som solgte på onsdag. Folk byr over 180k for det kortet nå. Endret 23. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Men makspris 15 mill er ikke noe nytt, har vært samme grensen tidligere også. Edit: å selge IF Cazorla var litt fail av oss som solgte på onsdag. Folk byr over 180k for det kortet nå. Kunne tjent 30k mer - men men. Foreløbig: 100k profit på Clichy 50k på Godin 60k på Oscar 20k x 3 på Naldo 55k på Isco 7k + 10k på Totti & Caceres. (55k på Cazorla) 342k før tax + en god del NIF jeg har tjent på som ikke er tatt med. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Swap'er Gaitan og Salvio ingame? Kjøpt Salvio selv, men han skal bare spille RM. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Sanchez får trolig oppgradering fra 84 RW til 86 CAM. Det betyr at IF BLIR oppgradert til 87 CAM, og SIF 88 LW. Noen som har peiling på hva et eventuelt SIF Sanchez kort kommer til å selges for, etter oppgaderingen? Endret 23. januar 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Umulig å forutsi. Markedet er ødelagt. Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Hva er greia med at dere mener markedet er ødelagt? Dere sier at EA ikke egentlig gir dere lov til å kjøpe coins, samtidig som det nettopp er det de tjener på da dere skal åpne pakker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå