Emils. Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Nå er jeg spent på hva SIF Costa kommer til å koste. Ser IF Costa går for 1.2 mill nå, men det er vist fordi han er sjelden. Han kom vel før folk FIFA ble lansert så det var kun folk som fikk han i gratis pakker på web appen eller som fikk spillet veldig tidlig som hadde mulighet til å få tak i han. Håper SIF Costa går for under 1 mill! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Enig i deg, Emils, under 1mill hadde vert fint! Eller kanskje enda lavere denne uka, men vi får se Skulle hatt noen 100k packs nå ja Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Middels interessant TOTW. Skal nok ha Cazorla og Salvio. Må se an prisen på Pogba. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Ønsker meg også Costa, men prisen er alt for høy. Pogba kunne vært noe, men tror også han blir vanvittig dyr! Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Forstår ingenting av prisene på spillernee deres. Hvorfor skal en IF (irl) koste mer enn en annen på spillet når det til syvende og sist er DU som styrer han. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Fordi han er bedre (har bedre stats) Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Er det klokka 19:00 ukens TOTW slippes? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Ja, det stemmer vel det. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Forstår ingenting av prisene på spillernee deres. Hvorfor skal en IF (irl) koste mer enn en annen på spillet når det til syvende og sist er DU som styrer han. Du mener at Aguero og Crouch skal være like gode, siden det er du som styrer? Folk betaler nærmere 6,5k for Tolisso nå, men ca 5,5k på åpent bud. Vet ikke om folk kjøper fordi de mener at han vil stige mer. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Fikk LAHM toty for noen dager siden i en 100K pakke...da var LAHM verdt 800 K, men nå når toty er over har prisen steget opp til 1.2 mill på ps4, bør jeg selge han nå eller vil prisen stige ennå mer? noen som har peiling? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Den blir neppe billigere siden det kortet aldri vil være i pakker igjen. Endret 21. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Ja var det eg trodde, men tror du han vil gå for ennå mer? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg tror det. Bruker han selv og han er absolutt vanvittig! Lenke til kommentar
Superfruit Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Så man kan ha to Fabregas på banen samtidig; en bedre og en dårligere? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Sykt hvis han går opp til 2 mill på 2-3 uker da, ja jeg ser den, jeg er veldig fan av å ha first owner club, men jeg tenker på alle spillere jeg kunne kjøpt og brukt resten opp på pakker, hadde vært noe annet om jeg fikk robben eller en offensiv spiller da tror jeg hadde beholdt han... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Så man kan ha to Fabregas på banen samtidig; en bedre og en dårligere? Det er riktignok et spill og ikke virkelighet, men....... Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg betaler SERIØST tusen kroner på Paypal til den som får meg ut av 4. Divisjon.Jeg spilte nettopp den siste kampen, der jeg trengte 3 poeng for å rykke opp, og jeg vant, og det gikk over til den cutscenen der de tar hverandre i hendene osv, og så fikk jeg connection error (Error connecting to Ultimate Team) (ikke min feil). Og jeg må holde 4 divisjon for 12 gang Elsker EA <3 Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Jeg betaler SERIØST tusen kroner på Paypal til den som får meg ut av 4. Divisjon. Jeg spilte nettopp den siste kampen, der jeg trengte 3 poeng for å rykke opp, og jeg vant, og det gikk over til den cutscenen der de tar hverandre i hendene osv, og så fikk jeg connection error (Error connecting to Ultimate Team) (ikke min feil). Og jeg må holde 4 divisjon for 12 gang Elsker EA <3 Haha, 4. div er det noe rart med.. Klarer absolutt ikke å rykke opp selv.. Alltid 1,2 eller 3 poeng unna. Driver å bygger et Primeria Liga lag. Er det noen som er et 'must' å ha med? Har J.Martinez, Qunitero og Quaresma på benken. Endret 21. januar 2015 av Giroud17 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Enzo Perez, Danilo, Alex Sandro. Imo er stopperne så dårlige at den ligaen er uaktuell. Skal som sagt ha Salvio, og når han linker perfekt med Perez kan jeg unngå stoppere fra portugisisk liga. Endret 21. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Skal som sagt ha Salvio, og når han linker perfekt med Perez kan jeg unngå stoppere fra portugisisk liga. Det har du helt rett i. Med Perez som CM kan jeg sette hvem som helst på LCM / RCM - noen som gir bedre stoppere. Endret 21. januar 2015 av Giroud17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå