Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte 500k coins for en måned eller to siden. Spiller enda. Har fått EA til å sjekke accounted min i tillegg siden jeg mista noen coin boosts uten at noe skjedde.

Kan hende de ikke bryr seg om en slik sum, jeg vet ikke.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Bør jeg prøve å selge IF Cazorla? Det er fire på markedet, to rundt 150k, en på 250k, og en på 300k. Tenker at det kanskje er lurt å kvitte seg med han, siden han nok kommer ut i SIF

E: klikka visst med søkemotoren, ligger mange ute for rundt 120k og oppover. La ut min for 110k, må nok kjøpe SIFen hans viss han får en. Bruker han nok ikke uansett, da SIF Silva og Di Maria blir brukt i rollen

Men jeg har et spansk lag, og der går han vel kanskje inn

Endret av Noctua.
Lenke til kommentar

La ut min Cazorla med BN 149k nå. Tar ikke sjansen på å vente til kl 16.

Solgt første Choupo-Moting også, for 41k. Kjøpte det kortet for 20k. Mulig at jeg selger en eller to til før upgrades og avventer med resten.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Min ble solgt ganske kjapt, men la meg på den prisen siden jeg så at det var en catalyst (min var sniper) som lå ute med den prisen. 135k startpris for å sørge for at folk som søker etter maks startpris får opp kortet mitt.

Solgt IF Welbeck og Assaidi også. Kjøpte begge for ganske nøyaktig 60k, solgt for henholdsvis 98,5k og 114k. Hadde dem vel i en uke eller noe. Så at en Assaidi gikk for 106k, og da er det bare å sette en BN litt høyere enn det. Veldig spesielt at folk ikke setter BN på kortene.

Lenke til kommentar

Ikke bruk penga på pakker i dag, bruk alt dere har på irske spillere som vil gi en enorm proffit når den nye cupen kommer.

Sølv- eller gullspillere?

E: Nå ligger McGeady på ca 4k. Noe å tjene på å hamstre han?

Endret av Noctua.
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Suso i helga for 500-1500, og nå ligger han på ca. 20k, digg :D Jeg har 7stk

Sykt, selv om han forsvinner fra pakkene (edit: søkte litt mer, og han går ikke før til sommeren?). 4* skills, men statsmessig er han bare helt ok.

Fant ut at 4,9k for Tolisso var litt lite. La ut en med 5,3k BN og han gikk også ganske fort. Bare øker litt gradvis.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Selger også min Cazorla. Synd jeg ikke fikk brukt han så mye, men 55k tjent på han er jeg fornøyd med.

Edit: Æsj, undercutta med 7k. Håper virkelig noen kjøper min med Catalyst..

EDIT igjen: Ble solgt sekundet før EA annonserte SIF kortet!

Endret av Giroud17
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...