Ezio Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Å der var man inne blir mange timer med dette fremover ja Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Er en ting jeg lurer på...Har alltid spilt FUT på Xbox 360 / X1, men i år så bytter jeg til PS4. Når jeg nå er på web-app og trader/bygger lag, så kom det en tanke...Jeg sitter vel i teorien og bygger et lag for Xbox profilen min.....?! Jeg måtte sjekke dette, og et par sekunder senere så ser jeg legends kort på markedet, noe som tilsier at det jeg driver med er for ingen nytte vel?! Noen som vet hvordan jeg får byttet dette, eller må jeg vente til jeg får spillet på PS4 før serverene "skjønner" at jeg er på PS4? Origin kontoen er jo den samme.,.... Er nok forgjeves, ja. Du får ikke overført dette til en Playstation-klubb. Du må nok inn på PS4 og opprette en klubb der. Og begynne på nytt Jaja, no stress. Får nok spillet idag uansett, så er ikke noe problem å starte på nytt for min del. Er FIFA fan selvsagt, men er rett og slett drittlei X1 så PS4 har blitt nye hovedkonsoll så får den andre dritten bare støve ned så lenge Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 tjener latterlig mengder coins på å kjøpe lavt å selge høyt.Latterligste og verste jeg hører er "kjøp lavt, selg høyt". For noe sprøyt! Why? Er jo gambling, men det er ingen hemmelighet at det fungerer for mange? Fordi det er ikke bare bare å kjøpe noe til en "lav" pris, for å så selge det til en "høyere" pris øyeblikket etter. Buy low, sell high. Er kanskje noe av det mest forhatte en rutinert FIFA spiller kan høre. Det er på en måte ikke noe som helst mening bak det. Om det beste tipset man har er "Buy low, sell high", er det bedre å ikke gi noe tips i det hele tatt. Haha, For det første er det ingen som sa at man kan kjøpe lavt og selge høyt øyeblikket etterpå. Det var heller ikke noe tips, men en forklaring til hvordan enkelte kan ha 250+++ coins allerede. Hvorfor så bitter? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 tjener latterlig mengder coins på å kjøpe lavt å selge høyt.Latterligste og verste jeg hører er "kjøp lavt, selg høyt". For noe sprøyt! Why? Er jo gambling, men det er ingen hemmelighet at det fungerer for mange? Fordi det er ikke bare bare å kjøpe noe til en "lav" pris, for å så selge det til en "høyere" pris øyeblikket etter. Buy low, sell high. Er kanskje noe av det mest forhatte en rutinert FIFA spiller kan høre. Det er på en måte ikke noe som helst mening bak det. Om det beste tipset man har er "Buy low, sell high", er det bedre å ikke gi noe tips i det hele tatt. Haha, For det første er det ingen som sa at man kan kjøpe lavt og selge høyt øyeblikket etterpå. Det var heller ikke noe tips, men en forklaring til hvordan enkelte kan ha 250+++ coins allerede. Hvorfor så bitter? kan være noen bruker coinsellers også, men tror folk er mer forsiktige på det området i år forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Haha, For det første er det ingen som sa at man kan kjøpe lavt og selge høyt øyeblikket etterpå. Det var heller ikke noe tips, men en forklaring til hvordan enkelte kan ha 250+++ coins allerede. Hvorfor så bitter? Slapp av, ingen som er bitter. Hvorfor skal jeg være det? Det err tross alt bare et spill. Kanske du oppfattet mitt innlegg som bitter og litt aggressivt, men var bare ment som en liten kommentar generellt, angående trading på FIFA. Forresten, i dette tilfellet må man vel ha solgt ganske snarlig ettersom Web appen bare har vært oppe i 4-5 dager... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Yes, men med ferre spillere(kort) så er det naturlig med større svingninger. Om du skal kommentere generelt er det liten vits å sitere noen Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Yes, men med ferre spillere(kort) så er det naturlig med større svingninger. Om du skal kommentere generelt er det liten vits å sitere noen Siterte deg på den, ettersom du skrev en kommentar angående det. Jeg blir bare litt små irritert på "buy low, sell high" - prinsippet (ikke at det er din feil). Men spesielt nå i begynnelsen av spillet så er det ufattelig vanskelig å trade seg oppover om man ikke titusenvis av coins, alle skal prøve seg. Enten i form av å trade seg opp til mye penger, eller for å tjene penger slik de kan få seg et bedre lag. Er utrolig tøff konkurranse for øyeblikket, noe som gjør det også svært vanskelig å kjøpe lavt og selge høyt. Såklart, mer naturlig med svingninger men prisene er fortsatt way off i svært mange av tilfellene Sier jo seg selv at det er en fordel å kjøpe lavt, for å så selge det videre med en viss profitt. Men uansett, nok om denne tåpelig diskusjonen. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Plagsomt at man ikke kan endre team instructions og player roles fra Squad menyen i UT. Det man gjør på team management før kamp resetter seg jo bare. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 har de enda slikt at man ikke kan forandre på custom tactics i UT? irriter at de legger til en så viktig funksjon og så gidde de ikke å ha det med i UT, eller fungerte om du tok og mappa det opp mot pilene men det er fortsatt godt gjemt. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Skal si folk er ivrige på inlegg i dette spillet! Hver kamp jeg har spilt har det bare blitt innlegg, mens jeg ikke har slått mer enn 2 innlegg på 5 kamper. Skal sies at alle innleggene jeg fikk imot var bare ett som gikk i mål, Hummels er sjef i feltet ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Skal si folk er ivrige på inlegg i dette spillet! Hver kamp jeg har spilt har det bare blitt innlegg, mens jeg ikke har slått mer enn 2 innlegg på 5 kamper. Skal sies at alle innleggene jeg fikk imot var bare ett som gikk i mål, Hummels er sjef i feltet ingen tvil om det. De som har spilt noen timer på UT sier at nesten ingen prøver på innlegg lengre. De prøver heller å vende innover inn i 16-meteren når de kommer til innleggsposisjon. Det er på grunn av at innlegg og headinger ikke er så OP som det var i Fifa 2014. Jeg tror du har spilt mot noobsa som fortsatt tror at innlegg er OP.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Har spilt det i 6 timer med EA Access og nå gleder eg meg bare til spillet kommer Her er laget, er alltid tysk Trenger Reus sårt.. Shiit, for et lag! Benatia for Dante, og Robben for Muller? I tillegg til Reus inn? Da har du vel et toppa Bundesliga-lag? Ja robben må inn, men han blir veldi dyr Reus først. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Fabregas og Schürrle i samme pakke, liker det! Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Noen som kan tippe ca hva RVP vil gå for når markedet har roet seg? Jeg ville tippet 120-150k, er jeg far Off da ? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Tipper han bare gå nedover.. Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Ok :-( mener å huske han var sånn 135k på F14 men jeg kan ta feil. Kjøpte han nå for 93K og tenkte å bytte han med Rooney etterhvert om han øker i pris Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Bare behold RVP til spillet er ute kommer nok til å ligge rundt 150K tipper jeg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Kommer de sjeldne (typ alt over 84-rated) til å synke i pris etter release? Av rent markedsøkonomiske aspekter så skjønner jeg ikke hvorfor det skulle være tilfelle. Selv om det kommer flere kort på markedet så vil det fortsatt være flere som ønsker den respektive spilleren, og jo høyere kortverdi jo lavere sjans for å få ham i pakke. Det vil si at alle de andre kortene legges ut for salg og de får mer coins. Når alle får mer coins går prisene opp på de dyre spillerne og ned på de mindre ettertraktede. Derfor vil RvP i mine øyne bare gå opp i pris. Det kommer selvfølgelig til et viss punkt når markedet er mettet, men det er jo helt umulig å forutsi. Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Supert ! Mange takk for tips :-) beholder han en stund til tenker jeg Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) har fått laget us bruker på 360, så når jeg skulle kjøpe det så fikk jeg denne beskjeden, hvorfor får e de ikke til, vansklig ædæ. Endret 23. september 2014 av White Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå