Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Det som er latterlig er at det skal ha noen betydning at han er irsk når han er så dårlig. Veldig treg og veldig dårlig ballbehandling.

Før ST. Patricks Cup: 100k (?)

Etter ST. Patricks Cup: 30k

:D

Og Harild, da var ikke meningen å presse prisen opp..? Ville bare fortelle folk her at han(Murphy) mest sannsynelig vil gå opp i pris.

Endret av Giroud17
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, godt mulig.

Spilte akkurat mot tidenes drittsekk. Han scoret 3 mål fra kick off. Hver gang sendte han en melding "HAHAH LOSER".

Har aldri møtt noen som har sendt meg slike meldinger. Fikk en hyggelig én gang etter jeg gjorde en veldig god kamp, men that's it.

Lenke til kommentar

Har fått testa TOTY Lahm nå som CDM og han er bedre enn noen gang. Selv med 3 i kjemi (snart 4) og trekk på ett poeng her og der, så er han mye bedre enn IF Lahm. For en spiller!

E: Fatter ikke hvordan det er mulig å spille så mye som enkelte gjør. Han som er på topp på leaderboards har spilt 6433 kamper og vunnet alle. For å bryte det ned i simple tall så er det rundt 65-70 dager i strekk siden spillet kom ut. Regner da 15 min per kamp.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Hva foreslår dere; at jeg skal brenne opp FIFA-platen min, eller bare makulere den?

Når man når 1.-divisjon forventes det at spillet ikke er rigget, når da plutselig Begovic som ALLTID har slengt seg på alle skudd bestemmer seg for å stå å se på svake langskudd trille inn, 4 ganger... hvis ikke spillet er rigget, må det gå an å bestikke spillere på spillet. Når jeg da henter inn De Gea for hele 2,8 K forventes det at du gjør litt mer enn å løfte en arm på alle skudd som kommer rett mot deg og velger likevel å slippe inn. Alt toppes så klart med å rykke ned til 2.-divisjon igjen der du taper i siste sekund på grunn av selvmål.

Mata er dritt på FIFA, det samme er Fabregas. Hvis det de kan bidra med i et Ultimate Team-lag er pasninger bør dere virkelig vurdere en mer direkte spillestil med andre spillere og kaste de så fort som mulig, helst tvangselg, for snart vil resten av verden se hvor dårlige de er på spillet og ingen vil kjøpe de.

Prøvde å kjøpe spillere med høy TOT fordi noen sa det faktisk betydde noe; Resultatet ble Vertonghen, en rundingsbøye som har vært nærmere selvmål enn mål for meg.

Prøvde å kjøpe OP-spillere (spillere uten høy TOT men gode in-game); resultatet ble at her burde de tydeligvis hatt høyere TOT i det hele tatt!

Prøvde å kjøpe kjemi, fordi noen sa det var riktig. Den ene matchen jeg spilte Willian - Fabregas - Matic - Salah på midtbanen var jeg på vei mot mitt største tap.

Dere sa kjemi ikke var viktig. Den ene matchen jeg spilte med Pirlo midt i ett PL-lag misset han på mottak fra medspillere uten press på seg.

Jajaja... det var verdt forsøket, min FUT-karriere varte lenger nå med en uke enn med en dag som på FIFA 14...

PS. Måtte også sende melding til alle jeg møtte og beklage det dårlige spillet. Det må ha vært flaut for dem å ikke få bedre motstand i 1.-divisjon.

Lenke til kommentar

Pace er OP. Skal du spille fotball trenger du spillere som faktisk kan spille fotball. Nå spiller jeg med et tregt lag og to kjappe vinger så jeg må spille litt mer for å skape noe.

Bestem deg for hva du ønsker,så handler du inn det du trenger for å spille slikt.

Lenke til kommentar

Tror ikke at noen har sagt at TOT er viktig. Stats er jo viktig, men det er ikke alle stats som er like viktige og man kan fint vinne med spillere som ikke er blant de beste.

TOT er også posisjonsavhengig. IF Ashley Young er 58 LB, og så har vi jo Fabregas som det har vært mye styr rundt fordi han ikke har så høy TOT på CM. Et annet eksempel er Zicu på FUT 14. 59 ST, men 67 CAM. Folk betalte over 10k for Zicu.

Prisen på IF Choupo-Moting (har som sagt 10) er nesten doblet. Awesome.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...